Shop Your Stash For Next Week

Remember me??Sunt tipa cu un program de postat pe blog totalmente neconsecvent. Da, sunt convinsa ca ma stiti. De fiecare data cand absentez de pe aici imi stabilesc noi moduri de a "tine pasul" cu toate cele, inclusiv cu postatul de articole noi pentru voi fetele care ma cititi (daca ma citesc si baieti sa ma scuze dar mi se pare oarecum greu de crezut si nu pot risca sa fiu politically correct ca sa nu cad in penibil=)))

Azi inaugurez o rubricuta care mi s-a parut tare faina. Am vazut-o prima data pe blogul acesta si am descoperit apoi ca e o practica destul de populara prin blogosfera de beauty de prin strainataturi:P. Si mi-am spus "Hell yeah!!I'll steal it!!".

Pe scurt, in fiecare duminica o sa aleg un "calup" de produse cosmetice (makeup) pe care le voi folosi in saptamana urmatoare. Asa am ocazia sa redescopar si sa folosesc produsele pe care le cam dau uitarii. Nu trebuie sa fie un singur ruj/blush/fard in "echipa fantastica". Nup, ideea e sa avem cateva optiuni nu sa ne saturam de acelasi machiaj zilnic timp de o saptamana!! Daca vreuna dintre fetele cu blog e tentata de chestia asta, go ahead, mi-ar placea la nebunie sa vad alegerile voastre. Because I am weird like that!!

Fara povesti suplimentare va prezint alegerile mele.



FDT. Aici a fost usor ca n-am decat unul. Daca la alte cosmeticale pot sa gasesc scuze oricate sa am multiple exemplare, la fdt nu pot. De ce?Pentru ca folosesc cam un tub la 6 luni in ceeeel mai bun caz. Asa ca sa am 3 sau 4 feluri desfacute deodata ar fi stupid. La FDT chiar merg pe regula one in, one out. So..Time Plus de la Seventeen cu care am o relatie de ani de zile:))



Blush/pudra/pudra iluminatoare.
Pudra e aceeasi poveste ca la FDT. Una singura posed. Stay Matte de la Rimmel, sunt la a 5-a cutie cred si mereu cand o termin zic ca iau altceva. Guess what?Sfarsesc cumparand-o tot pe asta!
Blushes. Elf Glow si Mozaic Blush de la Avon. Ca sa am si optiune peachy coral si roz:P.
Pudra Iluminatoare. My old trusty Sunkissed de la Elf care nu se mai da dusa. O iubesc dar parca as mai folosi si alte cele de prin trusa!



Eyeshadows:Paleta de 28 neutrals.:X:XO sa auziti multe despre paleta asta in saptamana ce urmeaza. Am in plan review si vreo doua machiaje.
Nyx Brown Eyes. Ca sa am si un picuuuut de culoare acolo in mix. Poate o sa reincep sa port si machiaje colorate daca tot s-a incalzit vremea.


Miss Sporty Mono Guess Who? Nup, inca nu l-am terminat. Dar sper sa reusesc pana la urma. Fardul iluminator of choice.
Elf Quad Brownstone pe care il folosesc pentru sprancene.
Aici se adauga si primerul Radiant si fardul crema roz de la Innoxa pe care vreau sa il folosesc ca baza la niste machiaje pe care le am eu in cap.



Mascara/Eyeliner/Eyeliner Pencils:Estee Lauder Double Wear- pentru ca deja se apropie de sfarsitul vietii lui si ar fi cazul sa il ajut sa treaca spre lumea cealalta.
Rimelul transparent care nu mai e transparent ci foarte yuck...Il folosesc pentru fixarea sprancenelor.
Farmasi Liquid Eyeliner si gel liner-ul negru.
Creion negru de la Yves Rocher, gri si auriu de la Seventeen



Lip stuff: Essence All About Cupcake si In The Nude(Care a avut un accident tragic si s-a rupt, dar imi place prea tare ca sa il trimit tai tai), Farmasi Lipstick-nuanta 19,Malu Wilz Gloss si Alverde Gloss.

There u go!!Astept si postarile voastre similare!!:*
Ne auzim maine!

Share:

3 comentarii

  1. Chiar interesanta rubrica, am vazut-o si eu la The Sunday Girl. S-ar putea sa o pun si eu in aplicare, e o metoda buna de a imi folosi produse de care poate am uitat!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. hey,
    guess what?! Am facut si eu o postare asemanatoare...sper ca e in regula ca te-am amintit :)

    http://light-blonde.blogspot.com/2012/03/shop-your-stash.html

    RăspundețiȘtergere