luni, 24 septembrie 2012

2 ani

In urma cu doi ani, dupa o noapte de nesomn petrecuta pentru prima oara in viata intr-un spital ma indreptam tremurand spre momentul cel mai temut si cel mai frumos din viata mea de pana atunci. Acum 2 ani micuta extraterestra care imi deformase burta in cele mai inimaginabile moduri a vazut lumina zilei. Si ne-a umplut viata si inima si zilele!

It's been a rollercoaster si n-as schimba clipele petrecute cu ea pe nimic in lumea asta!La multi ani draga mamei!!Si cand o sa te faci mare o sa fim tot cele mai bune prietene si o sa iti fac tot cele mai faine petreceri si o sa ramai mereu cea mai frumoasa cum esti si acum!!Sper ca atunci cand adolescenta ingrata o sa vina peste tine sa spui exact ce spui si acum "Mami, Kaka(katia) fuoooofoo(frumoasa)" cu rotiri de rochite si batut din gene!Sa nu iti schimbe nimeni siguranta de acum ca esti cea mai cea pe lume!:)

Si acum dupa micul moment lacrimogen pe care orice mama il intelege va arat niste poze de la mini petrecerea in cinstea sarbatoritei. Can u tell she is IN LOVE with Minnie Mouse??Si eu cu mama (respectiv bunica printesei:P) ne-am dat peste cap de 5 ori, n-am dormit foarte mult si am pus la cale ce se vede! Tortul e facut de mama care trebuia sa se faca ucenic la Cake Boss, briosele au fost contributia mea nu atat de insemnata, Oreos cu urechi au fost coproductie. La ghirlandele cu contur de soricei am decupat toti ai casei, iar la baloane a umflat numai fericitul tatic pana i-au crapat plamanii=))


IGNORATI DATA DE PE UNELE POZE!!Am uitat ca aparatul nu mai avea bateria interna si ca s-a dat peste cap data:)))Inapoi in viitor cand pitica nici nu exista!!Some photoshop will fix it, dar erau prea clare pozele si le-am pus si asa:)))







Da, am avut si mancare dar pe aia nu am pozat-o ca nu e nimic cool la o masa cu aperitive.:))Dupa ce timp de 3 zile a fost scaldata cu cadouri de la toata lumea (majoritatea cadourilor urmand tematica Minnie:de la hainute si jucarele pana la chilotei si agrafe=)))) fata mea a proclamat mandra:"Kaka maaaaeee. Doi ani!"Yup!!She's all grown up now:P!!

Asta e in loc de postarea cu ce am facut in weekend. Adaugati o scurta vizita la targul de carte, o pizza la o terasa si cam aia e. Ahhh, ia uitati si niste poze cu mine a doua zi dupa nebunia cu urechile invadatoare!Si da, purtam aceiasi blugi mint din ziua precedenta. Pentru ca ii ador!Si asa am avut chef!!Si tricoul ala e adus de my best friend de la mama lui fix de unde scrie pe el!Si n-am ratat ocazia sa il trantesc pe mine la mai putin de 24 de ore de cand l-am primit.:D:D(Si am mai primit ceva ce o sa va arat in curand, nu spui ce, lucru mare cool si smecher care ma pune si pe mine in sfarsit in randul fetelor cu bloguri serioase de beauty/fashion:P)




P.S:In ultimele saptamani am luat cate ceva pe ici pe colo asa ca urmeaza si un haul micut, nimic extra exciting dar na(Who am I kidding here???orice cosmeticala noua e exciting!!!)



20 de comentarii:

  1. La multi ani!! Sa-ti traiasca, e o frumusete de fata!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani KAtiei!
    Tortul si deserturile arata super dragut, chiar de Cake Boss :)
    Si tinuta ta imi place foarte mult, esti foarte trendy :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce printesa mare ai! :) sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai sa iti traieasca minunatatia. Desi nu sunt mama sa stii ca m-am emotionat. Inca vreo cateva postari deastea si ma trezesc si eu ca vreau copii:)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa va traiasca micuta!Foarte dragut tortul:)) si toata tematica.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani printesei, sa va aduca numai bucurii! Iar tu esti o mamica tanara si foarte cool!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, sa va traiasca!! Iar momentul lacrimogen sa stii ca are efect si asupra celor ce inca nu sunt mame :D pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, sa iti aduca numai bucurii! Si sa n-o deochi, dar ce gene luuungi si arcuite are!

    RăspundețiȘtergere
  10. Didiiii! la multi ani! Sa fie sanatoasa, frumoasa, isteata si la fel de-ncrezatoare cum e-acum. Nasucul ei sa ajunga unde nici un Fat-Frumos sa nu-ndrazneasca a se-aventura!
    imi e dor de voi, dragelor.
    ah, vezi sa mai faci si filmulet ca acusica trece vremea si lasa stalcitul de cuvinte pe gramatical corect.

    va pup si va hagui inspre gelozia taticului :)

    alina

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi aniii! Sa fie sanatoasa si fericita si sa va aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani picei!Sa va creasca mare si sanatoasa, ca este cel mai important!Restul vin de la sine..:*:*:)

    RăspundețiȘtergere
  13. sa va traiasca, se vede din poze ca-i un copil foarte simpatic! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani!!!!!!!! A fost o petrecere pe cinste din cate se vede :D Vreau si eu cupcakes... =((

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani! Sa iti traiasca printesa, sa se faca mare si frumoasa!

    Inteleg perfect ceea ce simti, si micuta mea va face peste 4 luni 2 anisori si inca nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul! Iti impartasesc emotiile, gandurile dorintele si visele legate de legatura mama-fiica pe care ne-o dorim pentru viitor!

    Ai o fetita superba, foarte inalta( spre deosebire de a mea care este un nod de fata, semana micuta cu mine si cu taticul ei..suntem o familie de pitici)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa-ti traiasca micuta printesa! Sa aibe parte de ce-i mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani Minnie Katiaaaaa !:))
    VA pup pe amandoua, va trimit bezele si pupici colorati.
    Si ma bucur ca ai revenit, ca nu am apucat sa iti spun.
    Hugs! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Va multumim tutror pentru urari!!:*

    RăspundețiȘtergere