vineri, 14 septembrie 2012

Tag:From A to Z

Irina s-a gandit si la mine cand a dat mai departe acest tag fain care circula prin blogosfera. Ii multumesc si ma bucur ca de data asta nu mai sunt chiar asa codasa:)) Here goes nothing!!!

A

Age:25
Allergic:floare de fan si cica la extract de iris (n-am mai testat de atunci dar singura data cand mi-a pus o cosmeticiana asa ceva pe ten m-am inrosit si umflat toata!)
Animal:Nu posed momentan dar prevad ca in cativa ani o sa am menajerie ca pitica e fan animale. Eu am avut in copilarie numai chestii dubioase: gaini pe balcon, broasca testoata si iepure.
Actors:For being an actor, Robert de Niro. For being a hottie, Ian Somerhalder.

B

Birthday/Birthplace:22.05.1987, Bucuresti
Best Friends:Vorba Irinei, una, maxim doua. Meg u are no 1 forever!No offemce girls!
Body Part on opposite sex:Ochii si mainile
Best feeling in the world:Cand o aud pe Katia spunandu-mi"mami meaaaa" si cand ma pupa si ma ia in brate fara sa ii spun eu sa faca asta!:)))
Best weather:Vreo 27 de grade, nema vant, nema ploi. Saaaau ar fi super misto daca am putea avea zapada dar cel putin 15 grade afara:)))
Been in love:Yup!!
Been on stage:Serbarile scolare se pun?Sau concertele date cu amicele in fata parintilor?Daca nu se pun atunci raspunsul meu e nein!
Believe in yourself:Uneori da, uneori nu!:))
Believe in life on other planets:Not really!
Believe in miracles:Da.
Believe in magic:Intr-un mod aparte, da!In schimb nu cred the mumbo jumbo cu cititul in carti si frunze de marijuana sau mai stiu eu ce!
Believe in God:DA!
Believe in Satan:Cine crede in Dumnezeu crede si in opusul lui!
Believe in Santa:That's a dumb question!!Of course I do!!!We are all Santa!:D
Believe in ghosts/spirits:Partial.
Believe in Evolution:Eu una raman adepta Creationismului. In schimb cred in evolutia fiecaruia dintre noi!:)

C

Candy:Oh yes please!!!Daca ar fi dupa mine as fi in a sugar coma all day long!:))
Color:Chiar nu am o preferata.
Cried in school:Ohooohoooo!!Si inca la greeeuu!!:))
Chocolate/Vanilla:Vanilla with some chocolate topping!:))Serios vorbind ador aroma de vanilie la orice dar de mancat mananc muuuuuuuuuultaaaa ciocolata!Cat de multa e legal!
Chinese/Mexican:Hhmmmm, cred ca inclin spre Mexican ca e mai spicy si eu sunt un om caruia ii plac mancarurile picaaaaante!
Cake or pie:Depinde. De obicei cake, dar toamna nu refuz o placinta cu mere buna!
Countries to visit:As vrea sa vad toata lumea daca se poate. Nu ma pot decide cu ce tara sa incep. Stiu sigur ca vreau sa ajung in Spania, sa mai vad Italia o data mai pe indelete, la fel si Franta si Anglia. Pe urma mai vedem noi..

D

Day or night:Night. Dupa ora de culcare a Katiei cand pot sa rasuflu!
Danced:Hell yeah!
Danced in the rain:Multiple times!:))
Danced in the middle of the street:Umm poate la un concert ca altfel nu cred!

E

Eggs:Omleta sa fie. Cu ardei si cascaval. Si de Paste cu sos din ala delicios pe care il face mama.(acum il fac si eu:P)Altefl nu mananc oua fierte. Si in nici un caz moi. Ahhh mint. Mananc dar NUMAI albusul. Galbenusul ma ingretoseaza!
Eyes:Caprui.
Everyone has:A right to be happy!:)
Ever failed a class?:Stati de vorba cu o eleva de nota 10 si 9(hai si cate un 7-8 la mate). Never ever!

F

First crush:Vecinul George din blocul de peste drum de la etajul 4. Mult amor am carat pentru el de prin clasa a 3-a pana printr-a 8-a. Iubire neimpartasita!Acum rad sa ma sparg dar atunci sufeream teribil!:)))Hello George desi m-as mira sa imi citesti blogul de beauty!No hard feelings boy!:))
Full name:NO!:))
First thought waking up:Lapte, biberon, mancare pentru pachetul de servici, spala-te pe dinti, pune mancarea pe foc!Toate deodata!:))
Food:Toate chestiile pe care n-ar trebui sa le mananc!
Fruits:Le ador!Toate fructele sa vina la mine!Ma indop pana crapa hainele pe mine!Preferate: rodii, nectarine, fructe de padure, cirese, portocale(doar iarna cand sunt gustoase).

G

Greatest fear:Moartea celor dragi, moartea mea, orice chestie nasoala care poate avea legatura cu Katia incepand cu o julitura si terminand cu fugitul de acasa pe o motocicleta cu un pletos la 17 ani!:))
Giver or taker:Giver!Dar nu ma supara sa mai stau si la primire!
Gum:Orbit verde sau cu pepene!
Good luck charms:Nu cred ca detin asa ceva!

H

Hair color:La origine e un saten foarte deschis/blond inchis cu suvite cu tenat de roscat. Acum e nuanta Hone Brown de la Syoss!:))
Height:1.62.
Happy:Don't worry, be happy! Nu imi iese mereu dar incerc si eu ca tot omul!
How do you want to die:That is a dumb question in my opinion!
Hate:O gramada de rahaturi mai mici si mai mari dar nu le insir ca incerc sa intru intr-o faza mai zen a vietii mele!

I

In guys/girls:
Eyes:Inchisi la culoare.
Hair color:Tot culoare inchisa sa fie.
Height:Nu mai mult de 1.75 sa nu ma simt prea complexata!:))
Clothing style:Smart casual.Nu imi place stilul sport nici la baieti si nici la fete.
Characteristics:Asa ca barbatu-meu!:))
Ice Cream:Vanilie cu praline, menta cu ciocolata, lamaie, batoanele de inghetata Snickers:X:X
Instrument:Fluierul piciorului!:DIn rest nimic!

J

Jewerly:Sa nu fie ostentativa sau kitchoasa si daca se poate si gablonturile sa fie cat de cat calitative. Cercei in special. Cat mai multi cercei. Bratari nu prea port dar planuiesc sa schimb situatia!

K

Kids:Una bucata fetita care face 2 ani peste 1 saptamana!Omg, cand a trecut timpul. In plan macar inca o bucata!:))
Keep a journal:Am tinut jurnale mai mult sau mai putin hilare din clasa a 2-a pana la sfarsitul liceului. Si acum ma gandesc daca sa scap de toate agendele alea unele compromitatoare sau sa le pastrez!:))Scrisul ma relaxeaza si probabil si acum as tine un jurnal, neaparat pe hartie!Dar nu prea mai apuc!

L

Love:Multe lucruri iubesc pe lume dar cel mai tare ii iubesc pe cei doi "copii" cu care imi impart zilele:P
Letter:Litera preferata e A!:))Si daca era vorba de scrisori atunci God cum imi pare de rau ca nu mai e la moda treaba cu scrisorile. Imi placea la nebunie corespondenta!
Love at first sight:Mdea!Sotul din dotare.

M

Milk flavour:Nu beau lapte. Deloc. Niciodata. Ever. Poa' sa aiba si mama lui aroma! Ma fraierea bunica-mea cu lapte cu cacao dar pe la 14 ani am reusit sa imi impun definitiv parerea:laptele yuck!!
Movie:Drame si comedii. Daca trebuia sa specificam film/filme care ne plac: The Notebook, A walk to remember, The Curios Case of Benjamin Button.
Marriage:Comisa pe 30 august 2008. Au trecut deja 4 ani!Woaaah!
Mcd's or KFCKFC pentru ca as baga Crispy Strips cu sos de usturoi pana mi-ar veni rau!

N

Number of piercings:In afara de alea doua din urechi regulamentare nu detin altele.
Number:7
Nickname:In scoala generala si liceu more than I care to remember!:))Cele mai dese:Deedee,Ratoi, Ducklin', Coana preoteasa=)) -credeti-ma, nu vreti sa stiti!:))

O

One wish:Sanatate si putere de munca pentru toata familia mea!

P

Place you'd like to live:Imi place Sibiul si chiar vreau sa raman aici. Poate Cluj...Si nu, nu ma tenteaza deocamdata sa emigrez niciunde!
Pepsi/Coke:Coke.

Q

Questionnaires:No thank you!Sunt satula de ele din facultate!

R

Reason to cry:Oh Doamne, cam orice!Sunt o drama queen!
Roll a tongue in a circle?:Am incercat toata copilaria pentru ca mama putea!Nu imi iese!:))

S

Song:Shania Twain-From this moment
Shoe size:35.It sucks!Big time!
Slept outside:In cort. Si la mare pe plaja.
Shower daily:Banu..O data la luna!O data pe zi si chiar de mai multe ori cand e cazul!
Sing well:Nu prea cred!
Scientists need to invent:Un dulap pliabil care sa ajunga cat un portofel!Atunci nu m-ar mai certa nimeni cand fac bagajele pentru concediu!:))

T

Time for bed:Anywhere between 23 and 03 am.Si regret mereu dimineata!
Thunderstorms:Daca sunt in casa la caldurica le ador. Deschid un pic geamul sa simt mirosul de ploaie, ma uit la spectacol, ma cuibaresc si beau un ceai, ma uit la un film, citesc o carte.
Touch your tongue to your nose?:Si pe asta am tot testat-o si nup, nu merge si gata!

U

Understanding:Foarte. Numai cand nu vreau sa pricep ceva sau nu imi bat deloc capul nu pricep:))

V

Vegetable you hate:Nu urasc dar imi fac rau:ardeii verzi/galbeni. Am arsuri la stomac de la ei.
Vegetable you love:Rosii, ardei rosii, mazare, spanac, conopida, porumb.

W

Weakness:N-oi fi proasta sa va spun aici!!
When you grow up:I'll have all my shit figured out!:))
Who makes u laugh the most:Pitica mea!
Worst feeling:Pierderea cuiva drag!si as adauga si Sa simti ca vrei sa faci mai mult dar sa nu stii ce!
Where do we go when we die?:Depinde daca am fost ok sau nu!:P Sincera sa fiu, nu stiu exact si nici nu imi doresc sa aflu prea curand. Ma sperie rau necunoscutul care sta in moarte!
Walk with a book on your head?:Depinde pe ce distanta!Si da da, am facut-o si pe asta. Sunt cam impiedicata si lipsita de gratie si echilibru dar la nevoie reusesc!

X

X-Rays:In clasa a saptea cand mi-am fracturat cotul si pe urma printr-a opta cand mi-am infipt o mare teapa in degetul aratator, pe sub unghie, pe langa os::DAaaa si raze la plamani. Marea mea durere!

Y

Year it is now:Cred ca 2012.

Z

Zoo animal:Nu imi prea place sa le vad inchise.Si nu mai e la noi asa ceva dar elefantul.Si imi mai place lama numai pentru ca toti copiii intreaba langa cusca ei :"Tata asta e aia care scuipa?"=))
Zodiac sign:Gemeni

Nu va fie cu suparare dar habar nu am pe cine sa taguiesc si pe cine nu. Care nu l-ati facut deja, sariti pe tag!Mie mi-a luat "doar" tot somnul de pranz al picei!:))Si doarme mult la pranz!Cred ca diseara cand vine sotul acasa are dreptul sa intrebe:"dar ce ai facut azi de ma pui sa mananc paine cu salam?"=))






3 comentarii:

  1. Cat de diferite suntem. In afara de marimea la picior, suntem complementare rau :)) Totusi, mi-a placut sa iti citesc tagul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare sfarsitul cu paine si salam :))
    si eu sunt to gemeni.. :D:D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. faza ipotetica cu pletosu' m-a distrat maxim :))))

    RăspundețiȘtergere