Inapoi la realitate-Inglot fan in the making

Yup, gata cu mini vacanta noastra. Am avut vreme ok, pitica n-a facut prea mari figuri asa ca as putea sa consider mersul la mare un succes.

Un lucru e cert pentru mine: chiar daca imi place linistea de pe litoral la inceput de toamna nu cred ca o sa mai merg vreodata atat de tarziu sa ma bucur de vacanta. De ce??Simplu, pentru ca m-am intors aproape la fel de alba pe cat am plecat desi am stat ca nesimtita la soare. Se pare ca totusi soarele de inceput de toamna nu mai are asa multa putere!Eh, no biggie, am facut plaja, am facut si un picut de baie in mare, am mancat ca nesimtita de TOATE (uuuuummmm more on the regrets later)si...am reusit SA AJUNG LA INGLOOOOT!!!


Sau intr-un Rai alternativ!A fost o vizita super mega rapida de 5 minute. Eram pe drumul de intoarcere de la Delfinariu, Katia se mataia si era pe punctul de adormire asa ca a ramas cu babysitter(:P mersi mama si tata) in masina si eu l-am tarat pe al meu sot sa vada si el ce e ala Paradis. N-a fost impresionat:)))Se uita ca la masini straine si cred ca nu stia unde sa se ascunda. L-am scutit de supliciul swatchuit-ului si balitului la toate cele pentru ca nu eram in contextul necesar. Ma dusesem cu temele facute si aveam wishlist. Am decis ca pentru inceput o sa iau doua fardulete sa vad daca e adevarat tot hype-ul de pe youtube si nu numai. Am cerut la fix ce vroiam si mai ca mi s-a frant inima cand mi-a spus nenea ala ca nu mai au 446P pentru ca il visam si noaptea. Am trecut la varianta de rezerva si iata cele doua minunatii!!!:X:X:


402P care e cica un dupe pentru mai celebrul Satin Taupe de la Mac. De o fi sau n-o fi dupe nu va pot spune sigur dar eu vreau sa ma amagesc ca da, nu de alta dar de ceva vreme numai Satin Taupe aveam in cap. Si 494 DS care e waaaaaay prettier irl decat a iesit in poze:


Ce pot sa spun despre farduri??I freakin adore them!!Se aplica de vis, sunt super pigmentate, se blenduie perfect. Si o sa spun sincer ca pentru un brand profesional mie nu mi se par exagerate ca pret. Adica hai sa fim onesti, un fard mono la Seventeen costa tot cat un fard Inglot. (intre noi fie vorba eu am o parere excelenta si despre Seventeen but that's just me). Da, daca vrei sa iti faci o paleta mare te doare la buzunar, dar daca iei cu taraita (cum planuiesc eu sa fac) nu o sa fie mare tragedie. Si inca ceva. Toata lumea compara Inglot-ul cu Mac-ul din punct de vedere al calitatii. Ok, now compare the prices. See what I mean? Eu una mai repede ma duc si dau 24 de lei pe un fard mono (care e huge) decat 70 si ceva sau cat nevoia e un mono Mac. Nu zic ca nu e fain Mac-ul ca nu sunt capiata. Am si eu niste fardulete Mac si yup, they are great!!Dar daca ar fi sa am langa mine un magazin Mac si un magazin Inglot si 100 de lei in portofel m-as repezi in Inglot!


Imi place la nebunie sistemul lor Freedom, ador paletele care sunt FOARTE solide si ingenioase. Mor dupa sistemul de inchidere cu magnet si m-as marita cu duo-ul meu. Asta daca nu as fi decisa sa ma marit cu o trusa de vreo 10 nuante.:)) Deocamdata am revenit la postul cosmetic dar wishlist-ul e acolo si one day I'll own way more Inglot eyeshadows than anything else!:))

Citeam si experienta Ioanei Dumitrache si ii inteleg intr-un fel dezamagirea dar eu sunt definitiv convertita. Nu stiu daca o sa mai balesc curand la altceva cum balesc la diverse de la firma asta!Chiar si cu lipsa lui 446 tot m-au castigat de partea lor!:))Aaaaa da si inca ceva: mi se pare mai fain sa poti zice ca ai plecat cu olittle red bag decat cu o little black bag (MAC)!:)))Constantencelor, va invidiez maxim!!

Share:

11 comentarii

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb arata, poate le vedem si la treaba! Eu am ratat Inglot-ul, desi am avut o descindere vara asta in Constanta...Nah, acuma vreau si eu, movul ala e superb si bejul pare just perfect...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase culorile! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum spuneam .... sunt superbe fardurile, trebuie sa le trec pe lista. :D
    Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa reincep sa va arat si machiaje Alexandra. Si foarte rau ca ai ratat Inglot. E de neratat:))
    Multumesc Raluca!

    Andreea, trece-le pe lista ca merita fiecare banut!Eu deja planuiesc viitoare achizitii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe! Eu m-am molipsit de boala inglot de cand le-a swatchuit Goss, insa din pacate n-am ajuns la Constanta de cand s-a deschis. Stiu ca Epurica a comandat telefonic, insa mie mi-ar placea sa le vad si sa le simt inainte de a le cumpara :). Nu m-as aventura la culori turbate, as lua vreo 4 nuante basic, pe care sa le folosesc zilnic. Nici nu merita comparatia cu MAC, sincer oricat de bune ar fi nu as plati veci pururi 70 de lei pe un fard, maximul meu e undeva la jumatate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant dupe-ul ala! Sa te bucuri de ele si sa le vedem curand puse la treaba! pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce culori frumoase!! Pacat ca nu stiam de brandul asta anul trecut cand am fost la mare caci acum vreauuuu si eu!!! :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Culorile sunt superbe! Eu sunt din Constanta :)
    Am cautat adresa ta de mail pe blog sa-ti scriu, dar cum nu am gasit-o, iti las aici mesajul. Te-am adaugat in blogroll, te astept sa arunci o privire si la mine si, daca iti place, poate ma adaugi si tu. Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoase sunt!
    Si mie imi bantuie gandurile fardurile Inglot! Eh, cand o sa mai capat si eu indemanare in ale machiajului, imi iau si eu!
    Ca acum cred ca as fi ca un copil dupa bomboane, n-as sti spre ce nuante sa ma indrept.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti-ai ales niste nuante pe care cred ca si eu mi le-as fi ales :D Sa le folosesti iubita!

    RăspundețiȘtergere