Ce am primit si pe ce am dat banii in ultima vreme

Va amenintam ca o sa va arat ultimele achizitii. Si ma tin de promisiune mai ales ca in curand n-o sa va mai pot delecta cu asa ceva. A ce va suna asta??Da da, project 10 pan once again!=)))Dar despre asta in postarea de zilele urmatoare.

Primele cumparate acum vreo saptamana si ceva au fost demachiantul de la Herbagen si gelul de dus cu liliac. Pentru ambele achiztii dau vina pe Alina lui Brumarel:D Inca nu le-am testat pentru ca mai am un pic din Byphasse iar geluri de dus am incepute vreo trei in baie. Ce pot sa va spun e ca ma incanta parfumul gelului de dus si sper sa reziste macar asa vreo 10 minute pe piele.:P


Daca tot a venit mama la Sibiu pentru ziua piticei fireste ca am pus-o sa imi ia chestii pe care nu le gasesc aici.:(Essence (care tot urmeaza sa apara si la noi si nu mai apare o data!!!) si Flormar.


Am fost cumpatata si din cele 6 oje pe care le vroiam din noua colectie am cerut doar doua pentru care mi-a batut inima de cand le-am vazut pe alte bloguri. Chic Reloaded si Cookie Love stau acum mandre langa multele lor surate.Cookie Love ia nota de trecere pentru ca mi-am facut unghiile in 5 minute la propriu inainte de party-ul piticei si s-au uscat aproape instant. De rezistat n-au prea rezistat dar am si spalat ceva vase!


Rujul/Gloss de la Flormar l-am ochit de cand s-a lansat. Si m-am tot gandit si razgandit si am zis hell yeah!!Si deocamdata din putinele teste nu regret deloc!Nuanta e D32 pentru cine era curios. Oricum urmeaza sa ii fac un review si sa va si poznez nuanta mai in detaliu:)

Oja Farmec mi-am luat-o eu pentru ca socant pe cat pare nu aveam nimic asemanator, am vazut-o intr-o vitrina si aia a fost. Ajunsa acasa mi-am amintit ca am vazut pe un blog ca ar fi dupe dupa Opi I'm not really a waitress.Problema e ca nu reusesc sa imi amintesc pe ce blog am vazut ca sa pot sa imi confirm daca am halucinatii au ba!

Rimelul mi s-a lipit de mana in Dm. E promotie si multe rimeluri Maybelline erau 20 de lei.Avand in vedere ca imi place mult acesta si nu l-am mai avut de mult am zis ca n-ar strica la casa omului.

In other non makeup related purchases...Obsesia mea pentru cercei revine. Si mi-e teama. Pentru ca la un moment dat in viata (cu muuult inainte sa strang produse pentru machiaj) strangeam cercei intr-o veselie. Intre timp n-am mai cumparat si mi s-au stricat, pierdut si instrainat destule perechi.

Intamplarea a facut sa merg cu pitica la un targ "de toamna" si sa dau de o tipa foarte binevoitoare cu bijoux-uri handmade cu pietre semipretioase. Si mi-a zis ca face si pe loc cu ce pietre vrei. Mi s-a aprins un beculet si am intrebat-o asteptand un Nu categoric:"Lapis aveti??" Cand mi-a zis da si mi-a aratat bobitele alea perfecte am urlat aproape VREAU CERCEI!!Sa va explic entuziasmul. Aveam pata pusa pe piatra asta de muulta vreme. N-as stii sa va spun exact de ce. Dupa ce am citit Vampire Diaries am concluzionat ca NEAPARAT imi trebuie ceva cu lapis.(cine stie cunoaste) Problema e ca am umblat ca o curca beata si tot ce gaseam facut de-a gata era oribil sau ce imi placea mie era atat de scump incat parea obscen.



Dar iata-i zic...in perfectiunea lor!!:D Custom made!!!15 lei. Try and beat that!!!

Si din cosuletul cu cercei gata facuti s-a itit a doua pereche. Prin asociere cu mama care e maniaca apropos de cristale si alte alea am prins si eu cate ceva. Si am lucrat la un magazin de bijuterii care desi nu vindea semipretioase mi-a facut training pe asa ceva:))Cand am vazut pietrele astea am facut efectiv ca pestele. Nu vazusem ever asa ceva! Piatra se numeste Crisocola si mi s-a parut atat de minunata incat am insfacat cerceii fara sa stau pe ganduri. Cand am mai trecut pe acolo am remarcat si un set superb facut tot cu Crisocola dar de data aceasta o variatiune de un verde mult mai inchis. I have found a new love!!



Si pentru ca deja am facut o postare kilometrica va arat si cadoul de la prietena mea cea mai buna. Ala de am zis ca ma pune "in randul lumii". Mi l-a dat si a zis:"Numai tu puteai sa apreciezi asa ceva carat din Paris!"Absolut.


The shit.The true shit!!Laduree!!:D:D

Acum sa va povestesc sa va distrati despre fetele sotului meu si a prietenului zapacitei cand m-au vazut sarind in sus si in jos ca am primit (citez)"fursecuri". Mama ce m-am turaaat si faceam exact faze d-alea pitzi cu explicatii si cu insistente sa facem o sedinta foto there and then. Dupa cum observati nimeni nu m-a ascultat.


Acum o sa imi pun multa lume in cap. Mereu m-a amuzat nebunia creata in jurul prajiturelelor astora si mereu glumeam ca sunt o looserita ca n-am si eu poza cu "macaroane" pe blog la mine. In caz ca traiti sub o piatra am vazut ca nu e blog respectabil fara poze cu macaroane (fie ele si cu branza). Si acum finalul apoteotic:i-am halit. What the hell is all the hype about??=))Da sunt ok dar sa mor eu daca m-au dat pe spate si m-au facut sa aud coruri de ingeri!!Ehhh I am a sweets snob I believe!! Madi thank u hun, acum am si eu blog adevarat!!

P.S:Randurile despre minunatiile Laduree sunt partial un pamflet si trebuiesc luate ca atare!!!

Share:

11 comentarii

  1. Haha, imi place de mor cum scrii, ti-am mai zis:)) MA binedispune asa totul aici, in casuta ta virtuala.
    Ma binedispune si imi goleste buzunarul ca poftesc si eu, sunt si eu domnita,nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank u thank u!!Mi-as cere scuze ca te duc in ispita dar partea cea mai nasoala e ca si pe mine ma instiga alte fete!:))Asadar la baza e vina lor!:PDon't blame it on me!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mancat si iuo??Am mancat!Si inca de la mama lor!!Dar jur pe ce vrei tu ca ma extaziez mai mult la un carton de pricomigdale proaspete si neaose:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca mai vad mult chic reloaded, o sa-mi incalc promisiunea de a nu mai lua nicio oja vreo 2-3 luni. Noroc ca n-am stand la mine in oras. Oricum, ma felicit, zilele trecute ar reusit sa trec pe langa un stand Flormar (si nu sa ma tintuiesc locului si sa plec cu o ojuta cum fac de obicei :)) ).
    Si eu am o afinitate pentru lapis lazuli, onix, perle, ametist, angelit, coral. Ma opresc ca as mai lista cateva. Nu eram asa impatimita pentru pietre semipretioase inainte sa lucrez cu ele. Acum as cumpara douaj' de perechi de cercei lunar. Sau mi-as face!
    Nici eu n-am halit macaroane pana acum. Mai pofta mi-e de o Heidi cu portocale sau visine. Din poza, zic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, nici eu nu-s in randul lumii cu "macaroanele"... Probabil ca o sa gus cand o sa am ocazia si probabil ca o sa am cam aceeasi reactie ca tine... sau cel putin sper, ca sa nu devin dependenta de un desert scump si care nu se gaseste pe la noi!
    Ieri tocmai ce mi-am luat Colossal si eu! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumusei sunt cercelusii... desi eu nu port decat cercei ficsi pe ureche.. imi plac mult acestia

    si "fursecurile" par interesante.. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. cand am vazut produsele Herbagen m-am napustit sa citesc :)) si apoi m-am vazut mentionata :), nu credeam ca am asemenea putere de convingere..

    RăspundețiȘtergere
  8. Hehe, same cu macaroons! Eram in Londra si am mers la un magazin de delicatese sa imi cumpar si eu, auzisem ca au cele mai bune Macaroons acolo si mi-am cumparat. Gustul a fost placut, textura la fel si da, le-as recumpara, dar nu mi s-au parut ceva divin ;)) Ah, si nu le-am facut poza pt blog! Deci am blog macaroons free :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. acum daca nu mai ai...nu-ti mai cerem :)))...eu am primit un pachetel acum ceva timp de la o bloggerita cu macaroane d-astea...deci eram avansata :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)))) Eh, hai. Vreau si eu macaroane acum. Lasa, ajung eu la Paris in viata asta si mananc la mama lor acolo. Sa fiu si eu in randul lumii..
    Da` pe bune acum, chiar nu sunt dementiale? Ca toti le ridica in slavi...

    RăspundețiȘtergere