duminică, 14 iulie 2013

Shop Your Stash Sunday

Da, da, stiuu, mea culpa! O sa va fac un update cat de curand pentru ca iar se schimba programul iar se schimba toate! Fereasca Sfantul de prea multa stabilitate la mine in ograda!:)) Culmea e ca eu sunt aia care functioneaza bine numai dupa program si stabilitate si cumva nu reusesc neam sa am parte de ele! Sa lasam insa povestile si sa trecem la ce e mai interesant! Makeup stuff!:D

Nu am mai facut de multa vreme rubricuta de ales machiajul pentru saptamana care urmeaza. Cu toate acestea in fiecare duminica mi-am rotit smacurile din cutiuta pentru ca fiecare dintre minunile din trusa mea sa aiba parte de putina iubire! Plus ca asa ma misc mult mai repede dimineata cand ma pregatesc sa plec la munca. Si credeti-ma, desi ma trezesc la niste ore inumane chiar si pentru mine care sunt super matinala, tot in 15 minute maxim se produce machiajul meu. Ain't nobody got time for more!

Saptamana aceasta situatia sta cam asa:


Face stuff: in afara de fond de ten si corector care raman invariabil aceleasi pana le termin. Am decis ca saptamana asta o sa incerc sa mai folosesc duo-ul bronzer/blush de la Elf Studio. Nu de alta dar curand cred ca o sa ma despart de acest produs pentru ca e cam batranel si in ultima vreme tenul meu nu s-a comportat chiar ok. N-as vrea sa ii dau "sansa" sa faca mai multe figuri.

Blush-ul Nyx Angel nu s-a numarat printre preferate la inceputul vremurilor dar acum ne-am imprietenit bine de tot si mi se facuse dor de el. Sunt mai mult decat incantata sa il testez impreuna cu cea mai noua achizitie a mea Mary Loumanizer! Yes, in sfarsit e al meeeeu!! Doar stiti de cand imi doream minunea asta. Abia azi l-am cumparat si inca n-am apucat sa il pun la treaba, dar va era clar ca trebuie sa ii dau se munca zilele urmatoare!:)

Pudra Rimmel Stay Matte e oldie but goldie la mine si chiar si in rarele ocazii cand am tradat-o cu alte pudre am revenit la ea. V-o recomand cu caldura!



Fardulete: Fun fun fuuun!:)) Fardurile de la Mac au inceput sa cam imbatraneasca dar recunosc cinstit ca inca nu ma indur sa ma despart de ele. Asadar am zis  sa mai sterg praful de pe ele ca sa pot sa justific existenta lor in trusa! Fardurile albastre de la Nyx nu au primit foarte multa atentie din partea mea desi sunt tare faine. V-am mai spus de multe ori ca nuantele de albastru ma sperie putin. E cazul sa le folosesc mai des. Fardul acela gri de la Revlon a fost swatchuit o data si folosit de maxim doua ori pe urma!:)) Era timpul sa iau masuri! Fardul Essence, nuanta Party all night e revelatia momentului! L-am vazut intr-un tutorial si mi-am zis ca trebuie sa fie al meu!L-am cumparat sambata dimineata si l-am folosit deja de doua ori. I am in love. Nu stiu sa va spun exact de ce si cum dar cred ca o sa vi-l prezint mai in detaliu. Color Tattoo-ul Permanent Taupe imi e prieten de nadejde de ceva vreme si recunosc ca nu pot sa renunt la el in nici o saptamana.


De ochi, de buze:))  Daca nici vara nu port un piiic de glitter atunci cand? Scuza perfecta sa scot eyelinerul Farmasi din hibernare. De vreo doua saptamani am inceput sa folosesc tusul Master Precise si pot spune doar atat: Multumesc Ana ca mi l-ai facut cadou! Ai avut perfecta dreptate, e super fain! Creionul Supershock de la Avon e produs de nelipsit din arsenal. Lui i s-a alaturat saptamana asta si creionul cu doua capete de la Yves Rocher. Un produs ok care insa nu exceleaza cu nimic. Am hotarat sa il bag in seama ca prea zace parasit. Nu in ultimul rand saptamana asta m-am gandit ca ar fi o idee buna sa mai dau o sansa creioanelor de buze care pentru mine sunt o chestie cam de prisos in general.:))


Lippies: Daca pana la un moment dat as fi putut sa jur ca am o problema de hoarding cand vine vorba de farduri acum sunt aproape sigura ca boala s-a mutat in categoria lip stuff! I need them all!Si e dificil sa ma decid ce vreau sa port in fiecare zi. Asa ca am sa comit o adevarata blasfemie si o sa ma rezum la 3-4 produse pentru buze saptamanal. Altfel nici o sansa de a consuma tot ce am pana expira! Essence All About Cupcake e inca in topul preferintelor. Color Vivids sunt cea mai buna descoperire a acestui an si nu am uitat ca trebuie sa vi le arat cu lux de amanunte. Am purtat Vivid Rose de s-a saturat lumea de mine si nu cred ca o sa renunt prea curand la el. Blankety de la Mac e un nude care mie mi se potriveste la fix si care arata cu siguranta foarte bine si pe un ten ceva mai inchis decat al meu. Gloss-ul acela Clarins imi place si e salvarea mea pentru zilele cand alea 15 minute rezervate ritualului de machiaj se transforma in doar 5 minute!:)

Voi spre ce produse de machiaj intindeti mana zilele astea?:)

6 comentarii:

  1. Inspirate alegerile tale! Si eu am umblat astazi la stash, nu de alta, ca in ultima vreme singurele chestii de make-up ajunse pe fata mea erau corectorul si rimelul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincera sa fiu dimineatza la 6 nmai la un machij complex nu imi sta gandul. Aplic produsele de ingrijire. fondul de ten , pudra, pudra bronzanta, rimelul, rujul si fardul de sprancene si gata. Maxim 6 minute. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai sa le enumar constiincios:
    fdt Radiant (Natural Fix) - m-a uimit extrem de tare (in sens pozitiv) dar a fost aplicat doar de doua ori sa ne temepram, sa tudiem bine problema; blush crema Nyx; iluminator High Beam - Benefit; concelear Nyx; mascara Yves Rocher, gloss MegaShine de la Nyx/Soft Matte lip Cream...

    Deena...ne e dor de tine, sa stii! Te avertizam!:))

    Pupici pentru tine si "mica terorista"!
    Mult spor in toate!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna idee! :) Si eu le mai alternez, doar la palete de farduri si rujuri e problema, caci in rest n-am asa multe din fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am ajuns sa schimb numai blush-ul si iluminatorul. Fardurile sunt la-ndemana si aleg ce-mi trece prin cap dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana la urma cred ca imi iau si eu iluminatorul de la The Balm, aud numai lucruri bune despre el. Si cred ca o sa adaug si fardul de la Essence pe lista de cumparaturi, abia astept sa il prezinti mai bine.
    The Unseen Life Blog

    RăspundețiȘtergere