luni, 1 iulie 2013

Weekend-ul asta

Am adus inapoi postarile de weekend pentru ca stiu sigur ca va place sa le cititi iar mie imi place tare mult sa le scriu. Win win situation!:))

-M-am trezit la 6 jumatate sa fac ciorba.
-Am plecat scarbita la 7 jumatate inspre statia de autobuz pentru ca, nu-i asa, nimic nu e mai frumos decat sa muncesti sambata.
-In loc sa apreciez pustietatea orasului am injurat gandindu-ma ca multi oameni fericiti dorm sau fac ceva mult mai fun decat mine!
-Am povestit cu mama la telefon pana a venit mijlocul de transport in comun.
-M-am instalat comod pe un scaun si am citit linistita pana am ajuns la destinatie.
-Am facut ce fac eu pe la servici uitandu-ma in acelasi timp la ceas si rugandu-ma sa se faca mai repede ora 13.
-Mi-am admirat in oglinda de la masina moaca makeup-less si am apreciat ca singurul lucru bun la mine in clipa aia erau cerceii minunati pe care mi i-a facut Ruxandra cadou cand ne-am intalnit in Bucuresti.


-Am hranit hoardele tatare si am culcat mica terorista.
-Am facut curatenie si haleli uitandu-ma deprimata la unghiile mele care cereau o manichiura,
-Am plecat la cumparaturi saptamanale si am dat iama in piata de unde am plecat ca niste copii pofticiosi cu desaga plina de pepene, nectarine, cirese, branza proaspata, porumb pentru fiert...
-Am mancat prima felie de pepene din anul asta. O felie imensa de altfel!:))


-Am prestat forme de plastilina la cerere si era sa atipesc pe covor in timp ce fii-mea facea "carnatei roz".


-Am facut exces de biscuiti Oreo. In caz ca nu stiati inca sunt absolut dependenta de biscuiti Oreo! Shoot me!:))


-Am facut o mare baie purificatoare de trup si suflet. Aveam mare nevoie sa zac jumatate de ora in cada si sa imi curat mintea.
-Am adormit ca un mare groh fara sa mai apuc sa realizez ce ora e sau ce as mai avea de facut!
-M-am trezit la 7 si 20. GLORIOUS SLEEP!:))Dupa ora obisnuita care e 5-5 jumate m-am simtit ca in paradis dormind asa mult!
-Am frecat duda pe net pana pe la 9. A dormit si purci mica datorita ploii zdravanoase de afara.
-Am impartit un mic dejun copios cu delfina familiei.


-Am spalat niste mormane de vase.
-Ne-am plimbat pe afara si apoi am terminat de facut mancarea. La mancare am inclus si porumbul fiert ca bun a mai fost!


-Cat timp a motait gagica mica am reusit sa postez pe blog!!And I was more than happy to do so!:)
-Am facut clatite. Multe. Cu urda si marar si cu dulceata de cirese albe. Dovada nu am ca s-au mancat in timp ce le faceam!:)) N-au apucat lumina blitzului!:))
-Am facut o vizita si am contemplat perspectiva de a ne muta la casa. A picat din motive foarte obiective momentan.
-Am mancat zmeura din aia mai buna ca aia din Kaufland. Zmeura din tufa de la bunica din gradina. :)


-Am luat o cina tarzie si lichida si mi-am pictat unghiile.



Here's to a good week, a good month and a damn good life!:))

Voi ce ati facut in weekend??

7 comentarii:

  1. Cu siguranta nu am fost la fel de activa ca tine. :)
    N-o mai numi terorista mai, ai un inger de fetita, pe cuvant. <3
    Pupiciiii

    RăspundețiȘtergere

  2. intr-un final....hai, ca te-am tot asteptat!
    te hug si tin-te tare pana cand mai schimbi ceva.
    gandeste-te la inghetata, mereu ajuta. trufe, bomboane din cele cu rom pe interior.


    ti pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma amuza stilul tau de a scrie:)) Eu zic ca ai avut un weekend fain;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dor mi-a fost de postarea asta a ta! A fost deconectant sa o citesc...Multumesc!
    Esti teribil de activa! Trebuie sa ne spui secretul!:)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuie sa merg la vanatoare...de porumb ...neaparat !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca cercelusii ti-au facut ziua frumoasa!
    Usor, usor, te vei obisnui cu noul program! E bine ca nu ti-ai pierdut simtul umorului!
    Eu am fost prin magazine sambata pentru ca vazusem nu-stiu-ce pereche de pantaloni verde menta si am plecat, ca de obicei, cu o camasa pt consort. Mereu isi cumpara el cand caut pt mine. Da, pt el cautam amandoi, pt mine cautam...eu. :))
    Duminica am admirat ploaia din interiorul casei, am facut shaorma, iar consortul si-a exercitat talentele cu clatite si bautura cu visine maruntite(s-a entuziasmat cand i-am aratat ca mixerul are capat de blender). :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Terorista :)))))))))
    Asa spui tu de scumpetea aia dulce?! <3
    Acum vreau porumb! si zmeura! si oreo! Nu conteaza ordinea. :))
    Stii ca nu am mancat Oreo pana acum? :)) Nu m-au atras suficient, dar o sa-i incerc.
    Ruxandra face niste minunatii de bijuterii! <3

    RăspundețiȘtergere