Weekend-ul asta

Sper ca ati avut parte de un weekend relaxant si ca incepeti saptamana cu zambetul pe buze!(yeah right!) Eu cam asa m-am desfasurat!

-M-am trezit plina de elan si energie gandindu-ma ca trebuie sa merg la munca! NU!!
-Am reusit sa supravietuiesc celor cinci ore de sclavie si am plecat spre casa cu avant maxim!:))
-M-am indopat ca o purcica avand in vedere ca mama a venit in vizita dupa ceva vreme si n-a mai trebuit sa gatesc eu! Uhuu, party!:))
-Cat timp copilasii dormeau am tras o curatenie zdravana acompaniata de un set de barfe diverse cu mama. De fapt, nununu, nu se cheama barfe, se cheama "punere in tema":))
-Am plecat la plimbare cu Katia si mama ca pitipoancele, in mall. Pe tati l-am lasat acasa fericit ca scapa vreo doua ore de gurile noastre foarte eficiente de altfel!:))
-Am fost dezamagita de ce am gasit la reducerile vietii prin magazinele care ma interesau. Numai chestiile naspa erau reduse, alea faine pe care le vanam eu erau tot scumpe in draci! TIPIC! Rusinica!
-Am urmarit pitica 3 minute pana a facut pe soferul de curse in masinuta lui Minnie!


-Era sa lesin de ras cand am vazut in mall stand cu briose promovate cu un poster cu Jean de la Craiova. Are u freakin' kiddin' me?:))) Oricum briosele aratau cam "obosite" dar zau asa!:))
-M-am bucurat ca mama a gasit in librarie sa isi cumpere "Prietenul nevazut" de Cecelia Ahern. Asta inseamna ca in doua trei saptamani mi-o paseaza si mie. Era ultima carte necitita din cartile Ceceliei.:D
-Am ras in sinea mea de eficienta fii-mi la probat incaltari. Si de hotararea cu care a zis "hai ca le luam" dupa ce si-a pus sandalele corai in picioare. Stie ce vrea de la viata! Uneori prea stie pentru cat de mica e!:))
-Am intrat in Carrefour special pentru inghetata Oreo ca nu ma mai rabda inima sa nu o testez. Am fost cam dezamagita. 8 lei pe inghetata de vanilie in care au amestecat Oreo maruntiti. De fapt la ce ma asteptam?:)) Data viitoare iau o inghetata de vanilie si biscuiti Oreo si imi fac singura juma' de kil!:))


-Era sa fac un mini atac de cord cand am vazut ca s-a deschis Marrionaud in galeria cu Carrefour-ul. Fix cand saream ca o tampita pe acolo a sunat barbatu-meu sa iesim ca e in parcare. Si n-am mai apucat sa intru si sa aflu detalii.
-Am mai admirat o data fardul Essence Party All Night care zau ca e mult mai frumos decat pare in poza asta. E un bejuliu/taupe, un ceva care arata foarte fain si cu care o sa ma fac prietena buna pe termen lung.


-Am dat telefoane ca sa aflu daca in Marrionaud la noi au si The Balm. Mi s-a confirmat ca este si am implorat persoana care mi-a oferit informatia sa mi-o puna deoparte pe Mary Lou...sa nu care cumva DOAMNE FERESTE sa nu o mai gasesc cand ma duc dimineata sa o iau acasa!:))
-Am frecat multaaa menta pe Youtube!
-Am citit pana mi-a aterizat cornul in perna!:))


-Era sa fac infarct cand m-am trezit ditr-un somn profund batuta pe umar de fii-mea careia i s-a parut perfect rezonabil ca am dormit pana la 7 jumatate. Plus ca am aflat ca a mai trecut pe acolo si chiar s-a conversat cu mine desi eu dormeam dusa si nu imi amintesc sa ii fi spus nimic. Totusi martorii zic altceva!:))
- Am incercat sa nu fac un anevrism in timp ce Katia isi manifesta convingerile de fashionista care nu concepe existenta altor articole de imbracaminte in afara de rochii!
-In timp ce ma imbracam m-a umflat un picut rasul. Oare cu cine sa semene copila daca nu cu ma-sa care ar trai numai in rochii daca ar putea?
-Am simtit ca timpul trece cam iute in timp ce ma uitam la ea cu se incalta SINGURA cu noile ei sandale.

-Ne-am plimbat prin gradina zoologica unde copilul si-a manifestat entuziasmul in mod extrem de zgomotos:)) si l-a alergat pe ta-su de ma mir ca nu a scos bietul om limba. 

-Ne-am "dat in barci" si Katia l-a ajutat pe tati sa vasleasca. Am incercat si eu sa misc barca din loc si n-am reusit decat sa ma stropesc zdravan!:))




-In drum spre casa am intrat in Marrionaud de unde am iesit victorioasa cu prada de mai jos! Pericolul e iminent, am The Balm si Barry M la o aruncatura de bat de mine. Practic sunt condamnata.


-Am mancat pizza. Mdeah, not a very healthy weekend si nici macar scuza ca am slabit 4 kilograme de cand m-am angajat nu e buna. :)) Slaba moarta si cu burta nu e chiar un vis de-al meu!


-Mi-am scris postarea si am oftat usurata ca am mai scuturat praful de pe blog!
-Mi-am facut unghiile la foc automat si dupa jumatate de ora le-am sters pentru ca le faultasem maxim!

 
-Am injurat soarta si destinul care au stricat vremea de n-am mai putut pleca pe nicaieri si am sfarsit facand "curse de masini" (si cand ma gandesc ca inainte sa stim ca e fata si eu si taica-su ne doream baiat...), citind povestioare si uitandu-ma la desene animate.


-Am spalat vase, am facut baie si am asteptat o reactie de compatimire la constatarea : Fir-ar, maine merg la munca! Dupa ce am repetat de vreo 10 ori si nu mi-a plans nimeni de mila am baut un pahar de vin si m-am culcat!

Voi cu ce v-ati umplut ultimele doua zile?

Share:

13 comentarii

  1. Woahaaaaaaaaa Marionnaud in Carrefour??? Mamaaaaa ce ma oftic ca nu am intrat ieri in inspectie. De fapt m-am dus pana la magazinul de vopsele, de la Real :)) daca eram singura, sigur faceam turul Promenada - Carrefour :)) O sa stiu pentru weekendul viitor !
    Nici pe mine nu m-a dat pe spate inghetata cu Oreo, mai buna e aia cu Milkinis. Jur. E atat de dulce si de ....bunaaaaaaaa

    m-as fi prapadit si eu de ras de as fi vazut standul cu briose featuring Jean de la Craiova =)) de ce n-ai facut poza? :)))


    Asa-i ca iti place Mary Lou manizerul? :) il folosesc ZIL-NIC! si aproape zilnic intru in Marionnaud sa verific daca il au (si de cateva luni nu-l mai au:(( )

    RăspundețiȘtergere
  2. Mammmaaa cred ca stiu unde e! :D
    Lipsesc o saptamana din peisaj si apar lucruri noi in Sibiu. :))
    Si acum ma gandesc doar la pizza, pizaa pizza :)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Postarile acestea ale tale sunt ca niste episoade ale unui serial simpatic in care intamplarile sunt captivnte si personajele iti sunt dragi!:)

    La noi...sambata: procrastinare, gateala pentru o alergatura prin oras dupa un cadou de baiat (greu cu asta!), poze pentru un outfit (:P), gateala pentru o iesire cu prietenii la o terasa (am povestit si am aratat pe blog asta); duminica: procrastinare, ceva treburi (ne-a lovit harnicia), joc Roata norocului, porumb fiert.

    Pupici, Diana!
    Saptamana buna si usoara sa ai!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoaselor ! Cand o sa vina bebe sper sa am si eu o mica "fashionista" :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Uau ce mai pizza! :)) Eu am Marrionaud vis-a-vis de casa si mereu mai intru si iau cate o chestiuta dar nu imi dau niciodata fetele mostre :( ce multe ai primit tu! Sunt tare curioasa sa incerc inghetata cu oreo, momentan sunt indragostita de cea pe bat de la betty blue cu ciocolata belgiana <3

    The Unseen Life Blog

    RăspundețiȘtergere
  6. mmmm.. pizza :X:X
    am citit si eu Suflete Pereche
    e superba cartea
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

  7. asa...ce face Didi?
    cum a fost cu doamna de fara sapun?
    imi pare bine ca ai mai pus poze cu voi. duduita ta e atat de chic...si se ingaloseaza far'd-ajutor. grozava!
    nu stiu ce-i aia marrionaud. presupun ca un magazin. e cu spoieli smechere?


    cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa inteleg ca eu fac terapie de la o vreme, cum trec eu aproape zilnic pe langa Marionnaud fara sa intru? :)) (Pisicii mamii lor de machiaje care nu vor sa se mai epuizeze ca sa mai cumpere si omu' cate ceva!)
    Eu am descoperit inghetata buna, Corso ii zice. O prefer pe cea cu menta, dar inca n-am testat toate sortimentele.
    De vreo 3 saptamani ne tot amenintam unul pe celalalt ca dam comanda de pizza(desi el nu mananca) si tot n-apucam. Deh, doar in weekend gatim si noi impreuna. Tonele de peste pe care le luam de la ai mei.
    4kg de cand ai inceput munca? Maica draga, dar ce muncesti acolo? Fiuf!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper ca s-a salvat mesajul meu kilometric. Daca nu, not a good night for me and blogger.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uff...ma doare capul, tocmai ti-am citit toate postarile in cateva ore...ma dor ochii:). M-a atras numele piticei tale,,,este numele pe care o sa il pun si eu daca voi avea o buburuza, iubesc numele Katia. You rock. Pup:* Tina

    RăspundețiȘtergere