luni, 27 iunie 2016

O iubeam - recenzie de carte

Chiar daca ritmul de lectura a incetinit un pic in ultimele luni, provocarea mea de pe Goodreads e bine de tot. Sunt cu 11 carti in avans fata de ce imi propusesem asa ca 2016 e posibil sa fie un an "lecturistic" excelent. Azi vin cu o recomandare de carte numai buna de devorat pe repede inainte. Una care are si ceva miez, care te lasa cu intrebari spre deosebire de un chick lit lejer.

Cred ca v-am mai mentionat si in trecut ca sunt fan al stilului Annei Gavalda. M-am intalnit cu autoarea aceasta prin liceu si nu am incetat sa ii vanez cartile. La ultima comanda pe libraria online care mi-e dealer de lectura am adaugat doua volume pe care nu le citisem inca. Azi va vorbesc despre prima carte, O iubeam , urmand sa revin in doua-trei zile si cu cealalta.

Parasita de sot Chloe se simte pierduta. Nu poate accepta ideea ca el a plecat de langa ea pentru o alta femeie si nu stie cum sa isi continue viata alaturi de cele doua fete ale lor. Cand socrul sau, un taciturn cu aere de superioritate ii vine in ajutor ducandu-le intr-o mica vacanta la casa lor de la tara, Chloe e surprinsa. Nu doar ca il vede luand initiative practice, dar va purta cu el niste conversatii la care nu se asteptase nicicand.


Tanara afla cu surprindere ca in trecut socrul sau fusese indragostit nebuneste de o alta femeie dar luase decizia de a ramane alaturi de familia sa. Nu uitase insa niciodata sentimentele de atunci si ii spune lui Chloe ca se simte prins in capcana propriilor sale scrupule.

 "Cat dureaza sa uiti mirosul cuiva care te-a iubit? Si cand incetezi sa il iubesti?"

Oricat de dureroase sunt aceste intrebari, Chloe intelege ca totul se intampla cu un motiv in viata si ca inchizand capitolul acesta al vietii ei, poate incepe sa le scrie pe urmatoarele. E o nuvela plina de sensibilitate, buna de citit cand simti ca vrei sa depui armele. O nuvela care ne arata ca nimic in afara de moarte nu e definitiv, ca nimic nu e ceea ce pare si ca uneori stim si intelegem doar jumatate din poveste, aceea traita de noi.

Va recomand cu drag cartea asta, o dati gata in doua ore cel mult, asa ca e numai buna de citit in vacanta. O gasiti si la un pret foarte bun pe Libris zilele astea asa ca...astept sa imi spuneti daca v-a placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu