sâmbătă, 4 iunie 2016

Tot aici



Draga lume de pe aici...Nu stiu cate dintre voi ati remarcat ca am fost complet absenta in ultimele saptamani. Am inchis pagina de Facebook si am blocat blogul cantarind foarte serios sa il sterg de tot. Am avut o perioada deloc placuta care sper ca acum a trecut. Nu mi-a stat gandul si sufletul la Internet nici o secunda si totusi acum, linistita fiind simt nevoia sa revin. Va anunt ca am anulat concursul pus la cale inainte de perioada cea urata. Nu erau inscrieri si eu nu eram gata sa il promovez suficient ca sa fie inscrieri. Voi fi pe blog. Nu stiu cand si cum, dar o sa mai fiu. Probabil usor diferita dar cred ca mai raman o vreme pe aici, pron blogosfera....

11 comentarii:

  1. Hei, sper ca toate sa fie bine pentru tine, sa te simti mai bine.
    Ai grija de tine, sa ai un weekend grozav si o vara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imbratisare pt tine! Fa ce te face fericita, sper sa depasesti orice obstacol cu zambetul pe buze! multa sanatate.
    Cris

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Deena, te rog sa mai ramai pe aici. si sa iti fie bine! Irina

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau sa aud ca ai trecut prin momente grele.
    Bine ai revenit! Sa scrii cand poti, cand vrei si simti ca ai chef :)
    Zile mai frumoase iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te imbratisez! Sa treaca toate necazurile!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te imbratisez si ma rog ca cel de sus sa-ti aduca pace si liniste! Te asteptam pe aici cand vei fi tu pregatita sa revii. Seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, sper sa mai ramai pe blog pentru ca ne bucuri cu articolele tale, am vazut zilele trecute ca nu mai puteam accesa blogul deloc :( multa sanatate si toate cele bune. imbratisari si pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu am avut o perioada dificila, dar eu m-am tinut de blog tocmai ca sa scap de zilele negre...

    RăspundețiȘtergere
  9. Îţi înţeleg trăirile, am trecut şi eu de curând prin nişte momente care m-au bulversat.Mă bucur că ţi-ai regăsit liniştea şi te voi urmări cu drag atâta timp cât vei simţi dorinţa de a fi prezentă aici.

    RăspundețiȘtergere
  10. Te citesc de multa vreme și îmi plac postările tale. Sper sa fii bine și sa ai zile din ce în ce mai bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. hey! voiam sa te salut, te asteptam sa revii pe blog. sa ai o zi frumoasa pupici :*

    RăspundețiȘtergere