marți, 21 iunie 2016

Project Pan 2 update

Ca sa linistesc spiritele in zona, suntem in formatie completa in continuare, toata familia. Au fost niste zile uratele, cu probleme, dar incetinel lucrurile se lumineaza si toate trec. Nu, problemele nu aveau legatura cu despartiri asa cum s-a speculat, Mr. Deena is fine and sticking with his crazy wife in continuare!

Acum ca am scapat de acest detaliu care imi statea in cale sa revenim la postarile noastre. Nu era in plan update la proiectul de consumat si dupa cum stiti acesta trebuia sa tina pana in 1 iulie. Dar de ce spun eu trebuia? Oh well, pentru ca I've kinda had enough. In ultimele luni am primit si cumparat cateva noutati. Ma mananca palmele sa experimentez iar cat mai mult in machiaj pentru ca m-am rutinat in ultimul hal. Cu project pan-ul momentan nu reusesc decat sa ma umplu de profunde frustrari. Si sa ma uit la toate produsele noi si atragatoare care imi surad din ambalaj asteptand sa imi fac timp de ele. Ei bine, am schimbat placa si le-am inceput pe toateee. Asadar fiti pe receptie ca urmeaza review-uri (cu produse care nu mai sunt perfecte si neatinse cum sade bine prin blogosfera).


Ce am reusit sa consum pana acum din cele 11 produse alese si care e planul pe mai departe? Incep cu sfarsitul. Planul e ca ma voi concentra in continuare pe cate un produs doua care e pe duca. Dar ca nu ma voi mai chinui sa termin chestii pe care nu le mai iubesc sau nu mi se mai potrivesc. Duca-se! Si veti vedea la postarile cu goliciuni ce reusesc sa mai elimin. 

Poza din postarea initiala

Ce am reusit sa fac pana la ora actuala? Am terminat oja lila de la Flormar dar am aruncat sticluta in perioada in care decisesem ca ma despart de blogging. Creionul bej Catrice se uscase atat de tare incat dupa ce am incercat sa il folosesc de cateva ori m-am trezit ca se rupe cu totul. It was goodbye to it as well! Il aveam de un an, pe el scria ca e ok doi ani. Mnot really! Tusul Masterprecise a fost deja inlocuit cu unul nou. Mai era ceva produs si in cel vechi dar deja negrul nu mai era la fel de intens si varful se cam stricase. Oricum raman fan pe viata al acestui tus.

Primerul Catrice ar mai avea ceva produs in el, dar foarte putin oricum. Si am decis sa nu ma mai stresez pentru ca nu mai face treaba. Deloc. Mi se pare ca mai nou fardurile mi se aduna mai rau cu el decat fara el. Ceea ce nu ar trebui sa se intample. A fost ok in primele luni, dar iata ca dupa nici un an nu mai face nici el treaba. L-am inlocuit cu ceva de-a dreptul magic despre care abia astept sa va vorbesc.

Poza din postarea initiala
Din Color Tattoo am reusit sa consum binisor. Poate nu se vede in poze, dar in realitate e impresionant cat am dat gata din el. Pe margine produsul e foarte subtire, gaura din mijlocul borcanului e considerabila, ma declar multumita. Il folosesc in continuare, dar nu ma mai axez doar pe el ca e pacat de celelalte farduri crema pe care le am (cam multicele).

Parfumul Lanvin Rumeur 2 Rose e gata. Mi-a placut, dar nu cred ca o sa il mai cumpar prea curand. Sunt multe altele pe care as vrea sa le incerc.

Din CC Cream-ul Gerovital mai am putintel. Vreo doua saptamani si ar trebui sa fie gata. Nu renunt la a-l folosi desi de cand a venit caldura e absolut sinistru in ce hal lucesc de la el. Clar nu il recomand pe ten mixt (pe cel gras nici atat) si sincer cred ca nici macar pe un ten normal pe timp de vara. 

Stain-ul Benefit mai are putine utilizari in el. Mi-a placut folosit pe obraji, pe buze nu m-a prea incantat pentru ca imi dadea o senzatie de usturime uneori, era un pic amar si in plus mi se parea ca pateaza foarte inegal buzele oricat de ok il aplicam eu. Nu e ceva ce mi-as dori sa cumpar fullsize.

Poza din postarea initiala

Iluminatorul Revlon...never in this life! Nici o sansa sa il termin vreodata. Mai trag de el vara asta amestecat cu lotiuni de corp si o s ail vedeti la goliciuni apoi. E un produs tare misto, efectul e superb, dar cat sclipic poti sa si porti intr-o zi normala? 

Gloss-ul Benefit e sub jumatate si va fi gata cu siguranta in vreo luna maxim pentru ca il folosesc des. Il tin in geanta si il aplic cand simt ca am ramas fara ruj pe buze. Nu e ceva ce as cumpara dar daca tot il am il folosesc si gata.

Rujul Maybelline Hot Plum a fost folosit cu spor si am reusit sa dau gata cam un sfert din cat aveam la inceput. Va trebui sa ma credeti pe cuvant. Il mai pastrez o vreme, pentru ca mirosul si textura sunt inca ok. Sunt insa constienta ca il am de ceva vreme asa ca probabil ma voi desparti de el inainte de sfarsitul anului. Sau ma rog, asta ar trebui sa fac daca as fi o fiinta rationala. 

Acestea fiind spuse, declar inchis sezonul de project pan pe blogul meu.  Time to enjoy all of my stuff to the max!




5 comentarii:

  1. hey bine ai revenit! dintre toate produsele mentionate de tine am folosit decat CC Cream-ul de la Gerovital, l-am terminat zilele trecute. ai dreptate, de-abia asteptam sa il termin pt ca imi lucea rau fata de la el. sa ai o zi frumoasa te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit! Imi era dor de voiosia ta!
    Eu nici nu ma mai zbat sa termin diverse, am atat de multe produse absolut adorabile si nu vreau sa ma axez pe unul-doua-cinci care imiplac mai putin. Pe bune acum, vara e doar 3 luni pe an! Deci, time to shine!
    Mai am cate ceva de cumparat si apoi, pana la sfarsitul verii o sa ma bucur de toate bunatatile luate cu atata truda si sudoare. :))
    Poate de la toamna vreun proiect tigaie si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere! :)

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta cu project pan-ul tau!
    Sa le folosesti cu spor :)

    https://urbanbeautyjunkie.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere