luni, 1 octombrie 2012

September Empties

Inca am anxietate de separare de ideea de vara. Septembrie a fost in mare tot plina de soare si caldura asa ca cele doua-trei zile ploioase m-au bagat complet in ceata. Culmea e ca mie imi place toamna dar parca acum nu o astept cu prea mare nerabdare.

Ehh, dar sa revenim la recipientele noastre cu potiuni fermecate. Luna asta am fost o furnicuta destul de vrednica zic eu si mai jos veti vedea victimele facute in randul regimentului meu de cosmeticale!


Masca de par Kallos cu lapte pe care o tot cumpar de cativa ani. Imi place cum miroase (a caramele cu lapte), imi place ca imi lasa parul matasos, imi place ca e ieftina. Isi face treaba foarte bine pentru cat de putini bani dau pe ea. O recomand cu caldura!

Ulei de migdale dulci.Inca o sticluta s-a dus. Alta ma asteapta cuminte. I am never without it. Cel mai eficient ulei pentru cuticule, cel mai eficient "ser" tratament pe care il aplic seara pe ten.

Laptele demachiant Byphasse.M-am incadrat in termenul de valabilitate de 6 luni si l-am dat gata. E a doua sticla si asta spune clar ca imi place. E ieftin si eficient, nu ma ustura ochii de la el daca mai ajunge si pe acolo, nu imi lasa pelicula grasa pe piele. Ce nu imi place e ca e IMENS si ocupa o gramada de spatiu si ca atunci cand mai ai produs pe fundul recipientului cat pentru 10-15 aplicari pompa devine inutila. Si e nasol sa trebuiasca sa desurubezi de fiecare data pompita si sa scurgi produs pe dischete. Sincer cred ca tot mai aveam pentru vreo 3 demachieri dar deja ma calca pe nervi. Daca nu o sa gasesc ceva la fel de ok intr-un recipient mai bun se prea poate sa il recumpar!

Demachiantul pentru ochi Balea.Nu mai zic nimic. Il vedeti luna de luna, stiti ca il iubesc. Alte fete nu se impaca cu el dar eu da!

Gel de dus Balea Young Mademoiselle Chic. Gel de dus. Si atat. Nu m-am omorat dupa mirosul lui, mi s-a parut ca aduce prea mult a cofetarie si parca ma asteptam sa raman lipicioasa dupa ce ma spal!:))Curata ok, nu usuca pielea, dar nu se numara printre favorite si nu cred ca o sa il mai cumpar.

Roll-on Rexona Aloe Vera Fresh.Protejeaza bine impotriva transpiratiei si a mirosului neplacut daaar eu una nu o sa il mai iau prea curand (sau vreodata). Mi-a uscat pielea axilei de aveam usturimi crunte. Si nu cred ca asta e in regula. Era totul ok doua trei zile si pe urma iar usturimi. M-am dat seara cu crema de galbenele pe zonele alea dar tot e ciudat ca mi-a facut asa ceva!

Balea Juicy Melon Body Lotion. O lotiune de corp foarte faina, cu miros varatic de pepene galben zemos. Hidrateaza decent dar nu face fata portiunilor uscate de piele. Daca nu aveti probleme majore cu pielea uscata pe corp nu va temeti, o sa fie ok ca nivel de hidratare. Ce nu mi-a placut e ca e prea lichid produsul chiar si pentru o lotiune de corp. Asta e totusi o chestie de preferinte personale. Daca va tenteaza lotiunea asta run and get it pentru ca e editie limitata si nu stiu cata vreme o mai gasiti in Dm.


Si acum partea mai exciting. Makeup related stuffies!!Sunt mandra de mine cand mai termin si produse de machiaj nu doar de ingrijire!!

Fond de ten Time Plus Seventeen. Am avut cred vreo 5 din astea la viata mea!E un fond de ten care mie mi se potriveste. Are acoperire medie, finish natural, nuante suficiente incat sa nu umblu cu masti de culori dubioase pe figura. Rezista decent pana seara, nu mi-a creat probleme vreodata. Pe de alta parte recunosc cinstit ca nu am tenul atat de gras incat sa lucesc ca becul dupa cateva ore si nici mari monstruleti de ascuns (ocazional am dar na...)Costa pana in 30 de lei si eu una cred ca o sa ma mai intalnesc cu el dar acum ar fi cazul sa mai folosesc si altceva. Aaaa si apropos de asta, cred ca am o problema. Desi folosesc aproape zilnic fond de ten la mine tine un tubulet cam un an de zile. WTF??Sunt defecta??Am amice care in cel muuuult 6 luni dau gata un fdt. Sunt eu zgarcita si pun putin produs??Voua cat timp va ia sa terminati un fond de ten?

Rimmel Scandal'Eyes Mascara. Nu stiu daca am reusit sa termin vreodata un rimel. De obicei le arunc dupa 6 luni cel mult (stiu ca frumos ar fi dupa 3 dar..)Adevarul e ca nici nu stiam cum arata un rimel terminat. Acum stiu. E uscat, clumpy si iti pica de pe gene. Cand am cumparat rimelul asta mi s-a parut apa de ploaie. Ziceai ca nu ma dau cu nimic pe gene. I hated it!Dupa ce s-a invechit un pic ne-am super imprietenit si a inceput sa imi placa!:))Dar nu cred ca l-as mai cumpara!

Flormar Ridge Filler pe care il foloseam ca baza. A mai ramas un pic pe fundul sticlutei dar nu mai puteam sa iau nimic pe pensula si in plus se ingrosase rau de tot si se aplica aiurea. Dar mi-a placut ce facea si cum nivela unghiile asa ca nu spun ca n-o sa il mai vedeti pe aici vreodata!

Primer pentru machiajul ochilor Radiant. Am avut vreo 3 recipiente din astea pana acum. Eu sunt multumita de primer-ul asta si cu siguranta o sa il mai cumpar dupa ce termin din bazele nasoale pe care le am momentan. Mai aveam un pic de produs si aici (cat pentru vreo 3 machiaje asa..) dar se schimbase consistenta produsului, era de-a dreptul cauciucos si ramaneau dare urate cand aplicam fardul deasupra!

Quatro Elf Brownstone. Now this is big!!FARDURI!!Terminate!!Da da, sunt micute si ce dacaaaa??!! Primul s-a dus maroul mai inchis pe care il foloseam pentru sprancene si apoi am zis ca ar fi dragut sa le folosesc aproape de tot si celelalte doua culori pe care le mai atingeam din cand in cand. Fardul cel mai inchis nu am ambitie sa il termin. Mai am un quatro identic, luat pentru nuanta de sprancene. Adevarul e ca fardurile astea nu sunt de cea mai buna calitate dar pentru 8 lei sunt decente si pentru un machiaj de 5 minute cu doua nuante apelez destul de des la asa ceva!

Acum cele doua dezamagiri. Doua produse pe care nu le-am terminat dar care aterizeaza cu brio la cosul de gunoi.

Gloss transparent Innoxa. Fireste ca nu mai e transparent pentru ca il aplicam peste diverse rujuri. L-am folosit un pic imediat dupa ce l-am primit la testare de la farduri.ro. Si am observat ca imi usuca buzele rau!! L-am gasit, l-am adulmecat, era ok si o saptamana l-am folosit intens. No way in hell!!Mi se cojeau buzele cand ma dadeam cu el si ziceai ca n-am baut apa de o saptamana. Ciudat pentru un gloss. Cand ma dadeam numai cu ruj nu pateam asa ceva. So to the trash can it goes!

Balsam de buze Himalaya Herbals.Cu firma asta am avut experiente placute si stiu cateva fete in blogosfera care se inteleg bine cu balsamul asta. La mine n-a functionat. L-am cumparat si l-am folosit vreo saptamana. Hidrata buzele ok dar nu stiu de ce nu ma omoram dupa el. De curand am zis sa ii mai dau o sansa. Nu era expirat, era desigilat de maxim 3 luni. Si cu toate astea intr-o saptamana de folosire m-am trezit cu 4 bubite pe buze. Si altceva nou nu am folosit, nimic nu s-a schimbat in dieta mea.Si a naibii sa fiu simteam eu ca el e de vina. Asa ca am decis sa il trimit in Iadul cosmeticelor ingrate si asta e!!Relatia noastra nu a functionat!!

7 comentarii:

  1. Da, trebuie sa recunosc ca nu am mai vazut farduri terminate, nici macar quad-uri asa mici :))

    In legatura cu fondul de ten, eu tin din ele si 2 ani :)) Daca nu ar expira si n-ar trebui sa le arunc, cred ca inca as avea primele mele fonduri de ten :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Super produsele, mi-ai dat niste idei pt urmatoarele achizitii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un mare bravo din partea mea :). Eu n-am gasit lotiunea Juicy Melon, am gelul de dus si-mi place mult, vroiam si lotiunea dar na...
    Si pe mine ma tine o vesnicie un fdt, de obicei imi expira inainte sa apuc sa folosesc tot produsul. Nici eu nu m-am prea inteles cu balsamul himalaya, dupa un timp si-a schimbat rau de tot mirosul, inca nu l-am aruncat, e valabil pana in 2014, dar ajunge la cos ca nu-l mai pot folosi.
    Cred ca fac un chef cand o sa termin si eu un fard de pleoape :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Kallos cu lapte si Scandal Eyes am si eu. Love them both!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne Dumnezeule, cum ai reusit sa termini primeru' ala de la Radiant :))?? Eu am unul de un secol si zici ca abia l-am deschis :(...cred ca o sa il arunc aproape nou...

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am renuntat la Scandal'eyes tot luna asta si am exact aceeasi parere ca tine.
    AM avut crema Balea cu o alta aroma, tot editie de vara si mi s-a parut la fel, ok pentru o piele normala. Cred ca le-au nimerit bine consistenta pentru vara totusi.
    Felicitari ca ai terminat produsele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Rimelul il am si eu , mi se pare o porcarie, mamei si sora-mii le place al naibii. Mie imi place essence <3
    Baza de machiaj: pe bune, 3 borcane ai avut pana acum? Eu am unul de 1 an jumate si mai e un sfert, si l-am folosit sigur 4/7 zile,in medie. Nu si-a schimbat nici consistenta,nici mirosul dar ma gandeam ca ar fi cazul sa il grabesc. Nu renunt in veci la el. Imi place mai mult decat cel de la UD pe care am avut ocazia sa il incerc cand am casrigat Nakedul.
    Fond de ten? Nu stiu sa calculez ca vara nu folosesc prea des...dar cam asa, 6 luni. Sa iti spun de sora-mea care a consumat un fdt in 2 luni jumate, in conditiile in care a fost vacanta?:)) Il mananca pe paine; mai era si Colorstay:)).
    De la Kallos am incercat-o si pe cea cu iasomie si pe cea cu ulei de argan. Urmatoarea va fi cu vanilie.Imi place sa le diversific , oricum toate mi s-au parut la fel, parca asta cu argan ar fi mai nasoala dar nu ma pronunt ca am folosit-o doar o data.
    Si acum te las ca te plictisesti sa tot citesti ce e aici.:))

    RăspundețiȘtergere