luni, 26 noiembrie 2012

Draga Mos Craciun,

Weekend-ul acesta am reusit sa cumpar "piesa de rezistenta" a cadoului pentru Katia. Mai astept o comanda de carti si una de jucarele si aia e. Sotul meu si-a primit cadoul cu o luna inainte. Poate daca e cuminte Mosul o sa ii mai ia acolo un ceva micut. Pentru diversi al caror nume nu il voi rosti aici:)) stiu deja ce vreau sa cumpar. Si m-am gandit sa ii arat si eu Mosului lista mea. Pe categorii caci altfel n-ar putea un organized freak ca mine.

Si ma gandesc sa incep cu lista cea mai "savuroasa". Makeup and beauty:D:D:D

Iata ce mi-ar placea mie sa gasesc sub brad (sau sa imi cumpar macar la anul).


Paleta Nude'tude de la The Balm imi bantuie visele zi si noapte. Naked de la Urban Decay nu a reusit sa ma atraga atat de rau dar asta ma ucide. Nu ca n-as avea destule nuante neutre. Dar atatea cuvinte de lauda am auzit la adresa ei incat..incat. :))Recunosc ca si ambalajul e un mare plus. Pretul ei cam piperat ma retine insa.


Mary Lou Manizer de la The Balm. Nici de iluminatoare nu duc lipsa dar VREAU!:)) Nici daca l-as primi pe cel de la Sleek nu m-ar deranja prea tare.



Pensule. Multe pensule noi. A whole kit to be exact. Pentru ca cele pe care le am de aproape 4 ani dau semne ca nu mai apuca nici jumatatea anului urmator. N-as spune nu daca mi s-ar propune niste Sigma sau Real Techniques.





Alina lui Brumarel will be the death of me!:) Am ajuns sa detin vreo 9 geluri de dus. Si nu ma mai satura Dumnezeu:))Nici cu cremele de corp nu stau rau. Am ajuns pe la 6 cred:))Cu toate acestea cand am vazut postarea Alinei despre noile produse Herbagen am innebunit. le vreau like yesterday!!:))

Si Mosule sa stii ca n-as spune nu nici la bani pentru o comanda Iherb. Am ochit un gel pentru curatarea fetei ca aproape am ramas pe 0, mi-ar trebui si o masca de fata si ceva sampon si balsam si aaa da, o masca de par. Asadar Mosule, ce zici? Ar fi cazul sa imi pun pofta in cui si sa ma apuc de economisit, nu?

P.S:Continuarea zilele urmatoare: toale, accesorii, cartisi tot ce mai face inima unei femei sa bata salbatic!!

5 comentarii:

  1. Eu trebuie sa nu ma mai expun la palete neutre, ca am o slabiciune... si totodata, un sertar plin de farduri. Sa primesti macar 75% iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa lista ta. Ma inscriu si eu caci nu mi-ar sta rau sub brad :d nici unul dintre produsele astea. Iti doresc sa ai parte de un Mos cel putin pe atat de darnic!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci iluminatorul ala este foarte foarte fain! L-am luat acum vreo luna si chiar e bun bun, imi place de el, da un efect foarte fain fara sa para ca esti un glib de discoteca. Totusi, nu poate, pentru mine cel putin, sa egaleze Amber Diamond, mi se pare mai subtil ala si mai rezistent un pic. Pacat ca mi l-a cam spart pisica, dar merge si asa :))!
    Oh and...am incercat si paletuta aia simpatica, am zis sa vad daca e intr-adevar dupe dupa Naked. Cu uimire am constatat ca sunt foarte rezistente culorile, chiar si fara primer. Dar iti dai seama ca as fi ultima ticnita sa mi-o mai iau si pe aia, chiar daca in Naked 2 al meu si-a bagat Amelia ghearele si a iesit un mare dezastru :(...insa poate fi folosit mult timp de aici incolo, deci sa nu fiu pufi zic.
    Si nu ma mai tenta cu gelurile alea de dus, ca nu mai am loc unde sa le pun in baie, deja le-am dosit la barbatu-miu in baie si ma tot intreaba daca poate sa foloseasca si el din ele. Raspunsul....NU! Dar poate ii vin naiba idei :))!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))))))))))))))))) iar ma faci sa rad :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am atat de multe farduri neutre care nu sunt folosite si acum am descoperit alta paleta de adaugat in colectie.... Sper ca Mos Craciun va veni cu ea in sac. :))

    RăspundețiȘtergere