Shoebox 2012

De multe ori uitam cat suntem de norocosi. Norocosi ca ne putem permite un acoperis deasupra capului, necesitatile zilnice si uneori mici sau mari mofturi pe langa. Luam totul ca atare fara sa ne amintim sa fim recunoscatori. Ba de multe ori intram in faza aia de egoism si frustrare, faza aia de "vreau aia si ailalta si ailalta si uite ca nu stiu cine are si eu nu imi permit".

Nu am dus niciodata lipsa de lucruri esentiale existentei si de cele mai multe ori n-am dus lipsa nici de mofturi. Si cu toate astea recunosc cu mana pe inima ca nu o data am strambat din nas ca as putea avea mai mult. De cand sunt mama vreau mereu sa imi bucur copilul cat mai mult si adeseori s-ar putea spune ca exagerez. In plus mai are si alti oameni dragi care ii daruiesc de toate si au grija de ea.



Poate mai mult ca oricand inteleg cum se simte un parinte care nu poate oferi macar mici bucurii de sarbatori copilului sau. Cum se simte un copil dintr-un centru de plasament care stie in adancul sufletului ca lui nu are cine sa ii aduca daruri.Si chiar daca nu pot sa schimb lucrurile astea pot incerca sa indulcesc clipele de sarbatoare pentru cativa copii. Prin campania Shoebox puteti alege si voi ca anul asta sa faceti o fapta buna!

Luati o cutie (sau mai multe) de pantofi si puneti acolo franturi de copilarie: dulciuri, carticele, jucarii, culori. Ce puteti si ce va lasa inima. Ganditi-va si la copiii mai mari care au nevoie de produse pentru igiena personala pe care mai mult ca sigur voi le aveti stranse ca rezerva prin casa. E un gest simplu dar care poate insemna atat de mult pentru acesti copii!

Gasiti toate detaliile necesare pe site-ul Shoebox impreuna cu locatiile in care puteti duce sau trimite pachetele. Legat de locatii stiu ca e incomod sa trimiteti prin posta daca nu aveti sediu la voi in oras dar faceti un mic efort. Mie mi s-a intamplat ceva care m-a convins ca e cazul sa intreprind ceva in acest sens: eram decisa sa ma implic in campanie anul asta pentru ca anul trecut nu am putut. Apoi cand s-au afisat detaliile incepusem sa ma gandesc la cum va fi sa ma car cu pachetele la posta. Si a doua zi...am descoperit ca anul acesta avem locatie si in Sibiu. Si nu oriunde ci la 15 minute de mers pe jos de locuinta mea! Orice scuza cade in aceasta clipa.

Planuiesc sa duc saptamana viitoare macar2-3 cutii si sper sa mai reusesc si altele. Daca va intereseaza pot sa fac o postare in care sa va arat ce am pus eu in pachetele.

Implicati-va si voi si incercati sa povestiti tuturor cunoscutilor. In felul acesta de Craciun mai multi copii care zambesc prea rar vor avea macar un mic motiv de fericire.

In incheiere vreau sa spun ceva ce am realizat de-a lungul anilor dar pe care inca nu pot sa il aplic. Sarbatorile nu sunt despre cadouri!Nu trebuie sa fie despre asta! Da, bucuria de a darui face parte din sentimentul acela care trebuie sa ne stapaneasca mereu, nu doar in perioada asta!Problema e ca noi toti am transformat Craciunul intr-o sarbatoare FOARTE consumerista urmand modelul americanilor. Poate uneori e bine sa reducem nebunia asta la scara mai mica, sa ne bucuram de ce e important cu adevarat si sa incercam sa redirectionam ceva din partea materiala si spre cei mai putin norocosi!


Share:

6 comentarii

  1. Foarte dragut articolul, dar trebuia sa pui link catre site.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorina este link la site. Unde e scris Campania Shoebox si apare shoebox cu rosu e link.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic sa faci si postare cu ce pui in pachet, conform varstei destinatarului. Ar fi foarte utile astfel de articole si practice pentru ca s-ar putea inspira si cei care nu au idei (poate chiar si unii barbati care nu prea se pricep la cadouri. Nu se stie niciodata!).

    Pregatesc si eu o postare legata de aceasta campanie. Tocmai ce am fost sa cumpar ceva pentru un copil mic. A fost destul de greu caci preturile au luat-o razna la jucarii. Pana la urma am gasit ceva accesibil si frumos si de aceea o sa pun si cateva indicatii pe blog.
    Ma gandesc sa fac o cutie si pentru o adolescenta/tanara, dar momentan nu sunt prea inspirata si de aceea mi-ar fi de folos o postare cu o cutie deja pregatita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurora o sa incerc dar nu promit nimic. Oricum daca imi permiti eu as da link spre articolul publicat de tine pentru ca listutele tale si sfaturile date mi se par extra bune!:) Eu am gata o cutie pentru o fetita cam cat a mea, pentru o fetita de 6-7 ani si pentru o adolescenta. De fapt mint, gata sunt numai doua din ele. Pentru cea de adolescenta mai am de cumparat inca ceva. Oricum ideea e ca poti darui si daca n-ai buget mare. Eu n-am avut si totusi cam in 150 de lei am facut 3 cutii. E adevarat ca n-am pus cosmetice sau dulciuri scumpe dar eu zic ca pic cu pic se face bucuria..

      Ștergere
  4. poti sa faci o postare in care sa ne arati ce ai pus in pachetele ;;)

    RăspundețiȘtergere