O combinatie reusita

Cine citeste blogul de ceva vreme stie ca am cautat oja 539 de la Seventeen cu disperare. Cameleonica si misterioasa mi-a furat inima imediat ce am zarit-o in postarile altor bloggerite. Problema a fost ca taaare greu am pus mana pe ea. Parca era marfa de contrabanda.

Cand am reusit sa intru in posesia ei am suferit o mica dezamagire. Era minunata, da!Dar trebuia sa aplici vreo 3 straturi (chiar 4 pe unghii mai lungi) ca sa fie opaca. Recunosc ca desi mi-am dorit-o mult n-am folosit-o pe cat m-as fi asteptat.

Zilele trecute sapand prin cutia cu sticlute colorate am dat de ea. Si de o alta oja cameleonica pe care mi-am dorit-o mult: Chic Reloaded de la Essence. Aceasta e opaca chiar si dintr-un strat pe unghii pitice ca ale mele dar..Cum sa va spun eu. Nu a fost irl ce ma asteptam eu. Da, e faina dar nu asa faina pe cat speram. Am purtat-o si fara nimic pe deasupra dar parca nu are sare si piper.


Si mi-a venit mie ideea sa incerc un layering. Si merge. De minune!!!Postarea asta e mai mult ca sa va indemn sa testati combinatia daca aveti cele doua oje. Nu o pot numi notd pentru ca va pun numai doua poze cu unghiile mele EXTREM DE MICI in momentul de fata. M-am pictat si pe nas si n-am curatat nimic inainte sa fac pozele. Ehhh, m-am grabit pentru ca daca apuca picea sa ma strige sa fac x lucru la 1 minut dupa ce terminasem manichiura nu mai aveam nimic de aratat:))



Now go rummage through that nailpolish box!:)

Share:

4 comentarii

  1. Eu sunt cam dezamagita de 539. La fel ca tine mi-am dorit-o in disperare, dar se aplica tare naspa si nici nu rezista as mult pe unghii. Voi incerca si eu sa o combin cu o baza mai inchisa, sa vad ce iese. Mersi de pont!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am avut oja de la Seventeen, dar am facut-o cadou pentru ca nu-mi placea textura ei si se aplica tare ciudat. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. unghiile tale scurte arata foarte bine, imi plac.Am oja de la Seventeen de prin februarie, am "descoperit-o" in raft si am luat-o pe loc; atunci mi-a placut mult, poate ca la sfarsitul iernii orice culoare pe unghii se vede altfel....Saptamana trecuta mi-am facut mani cu ea dar nu mi-a mai placut la fel, plus ca am uitat cum se da sa arate bine...Chic reloaded e un dark duochrome, cam anost.Am dat peste ea un strat -poate era mai bine doua- de Fantasy Fire, arata dragut dar ca toate ojele interesante sunt "pour les connaisseurs"...Mi-ar placea sa dau peste top-coat-ul holo de la Essence, cand il voi avea.Apropos, nu incercati Seventeen 539 peste rosu, roz, daca nu aveti indemanare, se vede neuniform!

    RăspundețiȘtergere