miercuri, 14 noiembrie 2012

Guess who's back?


La ora asta aveam in plan sa fi calcat un maldar de haine, sa fiu toata ojata si imbracata in pijama cu un mare ceai in brate. In schimb m-a apucat lenea si sindromul dependentei de Internet m-a lipit de un monitor unde nu aveam neaparat ceva de vazut.Si am zis ca daca tot sunt aici sa scriu 3 randuri cat sa stiti ca sunt ok!

Asadar asta nu e o postare propriu zisa. E un anunt de interes national: m-am mutat si am supravietuit. Cu brio I might add. Da, inca mai avem de asamblat una bucata birou de calculator (care acum se odihneste pe masuta de cafea...), da nebuna din mine mai are de gasit doua rame si de printat doua chestii ca sa le agate prin casa dar let's face it: e functional totul!!!Mai putin eu care am fost stoarsa ca o lamaie folosita la shoturi de tequila!:))Dupa zilele de carat si asezat am ramas cu maini crapate, buze uscate si cosuri pe fata.:)) Al meu sot n-are probleme estetice dar el si-a rupt spinarea carand tot "avutul nostru" care n-a fost chiar putin!:))

Si iata ca declar si pe blog. Daca nu se intampla cine stie ce catastrofe eu nu ma mai mut de aici din chirie decat la casa mea. Imi ajung 6 mutari (sau pe acolo) in 4 ani. Enough is enough!!

Dupa acest rant cu note plangarete va anunt ca sunt chiar incantata de noua locatie si ca pe langa oboseala care a inceput sa treaca am niste stari si idei care ma incanta. O sa va detaliez in postari viitoare pentru ca in ciuda vantului schimbarii din firea mea la blog mi-e clar ca nu pot renunta. Mi-am dovedit-o singura cu pauza din vara!! Sper sa nu ma credeti bipolara cand o sa vedeti cam ce si cum!:))

Deocamdata noapte buna copii, sper ca nu v-am plictisit prea tare. Ma gandesc ca poate era cineva ingrijorat de lipsa mea si na, am zis ca ar fi frumos sa raportez!:)

4 comentarii:

  1. La mine au fost 4 mutari in 6 ani, dar tot te inteleg :). Noroc ca ultima mutare a fost la casa mea :) Welcome back!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, cat te inteleg, eu m-am mutat intre 3 orase in mai putin de 1 an, in total 5 mutari, de am crezut ca fac nu doar cu nervii, ci si cu inima! La un moment dat nici nu mai stiam unde sunt, ma trezeam noaptea din somn si ma gandeam unde mama naibii sunt :))!
    Iti doresc multa liniste ;)! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Femeie, nu stiu de unde le scoti ! Am ras in hohote la faza cu "am fost stoarsa ca o lamaie folosita la shoturi de tequila" ha ha ha ha

    si acum, ca te-ai mutat , iti propun un ceai si o oja sambata , ce spui ? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am avut 4 mutari, in 3 ani, dar destul, nu mai imi vine sa schimb locatia. STiuc at de dificil si obositor e!

    RăspundețiȘtergere