50 Facts about me

De cand a inceput sa circule tag-ul asta pe Youtube am zis ca trebuie sa il fac si eu. Apoi am vazut ca a aparut si la noi in blogosfera asa ca iata-ma sa va povestesc diverse despre mine. 



  1. Oricat de ciudat ar parea prima mea amintire clara este de la 2 ani jumatate, decembrie 89. Nu, nu imi amintesc nimic legat de revolutie dar stiu perfect ca am primit cadou niste cuburi din alea de plastic. Majoritatea erau rosii si mi se pareau cea mai tare chestie din lume. Avand in vedere ca urmatoarele amintiri sunt dupa varsta de 5 ani pot sa spun ca mi se pare de-a dreptul dubios.
  2. Am o memorie de speriat, in special cand vine vorba de aiureli. Nu o data am patit sa uit chestii importante dar pot sa va spun fara sa ma straduiesc prea tare ce purta colega mea de banca la serbarea de Craciun din clasa a 4-a. Uneori reusesc sa bag lumea in sperieti cu fazele astea.
  3. Am un semn din nastere ciudat pe partea laterala a genunchiului drept. O pata careia ii tot caut forma. Uneori zic ca seamana cu un pudel:)) Am mai avut din nastere o portiune de piele de gaina sub barbie:)) A disparut abia acum vreo cativa ani.
  4. Ma vindec foarte greu. Daca m-am zgariat azi o sa ma vezi cu zgarietura si peste o luna. Si daca e un pic mai serioasa probabil o sa raman si cu semn. Cicatricea de la operatia de cezariana abia acum e complet alba. La alte persoane dupa cateva luni deja abia se mai observa.
  5. Am rau de inaltime! RAAAUUU!!Nu pot sa stau sa privesc in gol de la inaltime mare pentru ca efectiv fac atacuri de panica. Exact de aia un geam mi-a ramas nespalat, pentru ca nu aveam acces la el decat daca ma suspendam pe jumatate in gol la etajul 8. NO WAY IN HELL!! Cand urc scari din alea fara balustrada iar o iau razna si nu mai pot sa ma misc, tremur...It's pretty bad!
  6. Imi place mancarea foarte picanta. FOARTE! As manca hrean, ardei iute si alte cele la orice. Sotul meu rade de mine si zice ca probabil nu am papile gustative de imi place sa imi terorizez gura in halul ala!
  7. Am un simt al mirosului extrem de dezvoltat. Uneori chestia asta e utila, alteori mai bine nu as mai avea nas deloc (mijloace de transport in comun anyone??) Sunt un fel de detector de mirosuri la scara larga!:)) Si INTOTDEAUNA asociez anumite mirosuri cu persoane, locuri, emotii, momente. 
  8. Imi plac ploile de vara. Atat de tare incat tin minte ca de cate ori ploua si toata lumea fugea in casa eu ieseam afara. Si stateam sa ma mureze bine. Sau daca e o furtuna din aia in toata legea imi place sa ies pe balcon, sa respir mirosul ala fain de apa si praf si frunze. Simt ca ma incarc cu energie pozitiva.:). Daca am ceva de facut prin oras nu imi mai place ploaia!:))Iar toamna o detest de-a dreptul.
  9. Nu pot sa ma uit la filme horror si thriller. Sunt patetica de fapt. Ma uit dar cu mana la ochi. Vreau sa stiu dar nu vreau sa stiu. Si imi sare inima din piept de fiecare data si plang si am cosmaruri mai ceva ca un copil mic. Toata lumea face misto de mine pe tema asta dar nu pot altfel!
  10. Am citit seria Harry Potter de 7 ori.:) Si o sa o mai citesc cu siguranta de cateva ori in viata asta! Asa fac eu cu cartile care imi plac. Mai ales cu cartile copilariei mele. Daca stau sa ma gandesc si seria Mary Poppins am citit-o de vreo 10 ori de stiam cartile pe dinafara.
  11. Pana tarziu in viata mea am trait cu convingerea ca am puteri paranormale si uneori inca mai cred ca cineva mi-a ratacit scrisoarea pentru Hogwarts!:)) (stiu ca asta v-am mai spus-o candva, dar e importanta!)
  12. Am uitat sa port rimel in ziua nuntii mele. Now I know I looked like shit, dar atunci habar nu aveam!:))
  13. Nu stiu sa inot. Dar planuiesc sa invat totusi la un moment dat!
  14. Cand eram mica daca ma intrebai iti spuneam ca vreau sa ma fac scriitoare. In forma schimbata de "vreau sa fac jurnalism" treaba a ramas valabila si mai incolo. Dupa cum se vede nu am ajuns sa fac ce imi doream. Niciodata nu e prea tarziu, nu?
  15. Dupa spusele sotului meu schimb frecvent locul lucrurilor prin casa! Mie nu mi se pare!:))
  16. Sunt varza la orientare in spatiu. VARZA! Daca imi dai o harta o sa ma uit la ea ca la un OZN. Si dupa cum poate si mama confirma mereu o sa ocolesc pe calea cea mai lunga dar pe care o stiu eu. Eu sunt aia care se pierde in padure la 2 km de tabara.
  17. Imi place la nebunie sa dansez. LA NEBUNIE!! Si sincera sa fiu mie mi se pare ca dansez bine si imi vad de treaba mea chiar daca se uita lumea la mine ca la posedati!:)
  18. Pot sa numar pe degetele de la o mana de cate ori am fost in club. I was a very good kid!:)) In schimb mi-am vazut de dansat pe la toate petrecerile pe care le-am prins si desigur singura prin casa!
  19. Daca imi spuneai cu vreo 10 ani in urma ca mie o sa imi placa muzica populara te trimiteam la plimbare. Acum la nunti sunt prima care topaie la hore si sarbe. And I freakin enjoy it!
  20. Imi place sa gatesc. In special sa fac prajituri. Ma relaxeaza. Asta daca am ocazia sa o fac fara stres suplimentar in jur.
  21. Pentru ca am facut filologie am avut placerea sa servesc limba latina pana in clasa a 12-a. Am copiat cu nesimtire la fiecare teza si lucrare desi eram eleva de 10 la toate cele:)). Efectiv gramatica aia mi se parea o gluma inutila. Profa inca traieste cred cu convingerea ca am fost eleva eminenta!:)) Daaar si acum stiu sa traduc texte din latina cat de cat. De parca mi-ar folosi la ceva!
  22. Stiintele exacte sunt pentru mine un univers paralel. Mate, fizica, chimie. Daca faceam real-ul cred ca ramaneam de caruta constant. Mintea mea nu poate lucra cu astfel de lucruri. NU POT! Da, da basic shit, adunari, scaderi, inmultiri si impartiri. That's it! Am uitat tot ce am invatat cu greu in scoala!
  23. Nu stiu sa cant la nici un instrument muzical.
  24. Ma apuca durerea de cap de la mirosul prea intens de tamaie. Domnul sot mi-a spus ca cel mai probabil il am pe naiba in mine si de aia reactionez asa. Real nice!
  25. Mi-e foarte greu sa spun cand cineva sau ceva ma deranjeaza. Dar si cand mi se umple paharul sa fugi! I can morph in DABITCH.COM!
  26. In generala am avut cea mai variata gama de gusturi muzicale jenante: 3rei Sud Est (cu suspinat dupa Laurentiu Duta included si ringtone la telefon cu "Te plac plaaaac plaaac"), Genius (cu mers la concert la mare si facut pe mine de emotie ca am facut poza cu unul din dubiosii aia), Enrique Iglesias (cu care trebuia sa ma marit si sa fac copii)..mai zic? Noroc ca la un moment dat pe parcurs am descoperit muzica mai buna si mi-a venit mintea la cap. Mai am scapari but hey!:))
  27. Obisnuiesc sa fac scenarii in minte intr-o asemenea masura incat ma bucur sau ma intristez pentru chestii care nici nu s-au intamplat macar. Chestia asta ma recomanda fie pentru spitalul de psihiatrie fie pentru o mare cariera de actrita pentru ca imi pot induce stari la foc automat. In viata reala e destul de creepy.
  28. Orice pereche de incaltari ma bate. Intotdeauna. Fara exceptie. Ori ca e chinezarie, ori pantof "de calitate", ori ca e flip flop, ori pantof sport, ori cizma. Nu stiu ce e aia sa nu suferi de ceva basici si rosaturi. Adaugati la asta faptul ca port masivul 35 la picior si aveti reteta pentru dezastru. 
  29. Din cauza imaginatiei bolnave rad singura frecvent. De multe ori la glume tampite pe care mi le spun singura in minte. Si daca ma apuc de ras nu ma mai pot opri decat foarte greu.
  30. Nu am mancat si nici nu intentionez sa mananc vreodata piftie, toba, caltabos and co. YUCK!
  31. Daca imi dai fructe de mare toata ziua mananc pana plesnesc, In special creveti si calamar! I could live on those!
  32. Imi place foarte mult sa merg pe jos. Am strabatut distante de temut pe jos in timp ce toti oamenii normali se cruceau si se suiau in metrou/autobuz/masina.
  33. Am nevoie de suturi in fund ca sa duc chestii la bun sfarsit. E un obicei foarte prost dar n-am ce-i face!
  34. Desi am carnet de conducere de la 19 ani n-am condus decat de cateva ori pe distante scurte. Si acum nu m-am mai suit la volan de vreo 4-5 ani. As vrea sa cred ca o sa mai pot remedia treaba asta dar am prins un pic de teama.
  35. La sfarsitul clasei a 7-a, inainte sa plec in excursie in Franta a dat un prost cu bicicleta peste mine si mi-a rupt mana. Aha!!Ati auzit corect! Mi-am rupt mana pentru ca a dat unul cu bicicleta peste mine. Am avut un mirific ghips si era cat pe ce sa nu mai plec niciunde. M-am dus dar damn, trei sferturi din chestiile din Disneyland nu le-am putut face pentru ca nu m-au lasat cu mana mea naspa! De atunci nu mi-am mai rupt alte oase dar am continuat cu accidente la fel de stupide incat fac lumea sa rada cand le povestesc!
  36. Cu cea mai buna prietena a mea sunt prietena de prin clasa a 4-a. Asta dupa ce ne-am si caftit intre noi. De fapt ea pe mine. :)) Meg, I know u are reading this girl!
  37. Am lipici la oameni si imi fac repede prieteni. Leg repede conversatii cam cu oricine si ajung sa povestesc ca si cand ne stim de o viata. Chestia e ca intr-un mod ciudat lumea pare sa ma creada foarte de incredere si buna la dat sfaturi si numai Dumnezeu stie cate confesiuni pe care nu vroiam sa le aud am ascultat!:)) 
  38. Mi-e perfect paralel ce telefon am. Trebuie numai sa pot sa sun si sa raspund. Dovada ca am acelasi telefon de vreo 4-5 ani. O rabla. I don't care. Daca ar fi dupa mine si acum as fi cu Nokia 3310 in buzunar. L.E. Cine ma cunoaste stie insa ca vorbesc la telefon cu oreleeee!!Asa sunt de cand ma stiu. Prin clasa a 9-a stateam cate o ora jumate de povesti cu vreo prietena desi urma sa ne vedem imediat la scoala!:)) Uneori cred ca oamenii ma detesta pentru cat ii tin la telefon!:)
  39. Faptul ca am trait si crescut in Giulesti nu m-a facut rapidista. Doar foarte prevazatoare!:))
  40. Nu am pus in viata mea mana pe o placa de intins parul. Probabil ca la un moment dat o sa ajung si in punctul ala. Desi am niste dubii. Parul meu e foarte drept as it is! Desi pana pe la 3 ani am avut curly curly hair. S-a indreptat apoi. Sunt curioasa sa vad daca si la Katia se va intampla la fel sau ea va ramane cretofolina.
  41. Cea mai buna cafea din punctul meu de vedere e cea fiarta in ibric. Preferabil un ibric din ala care a trecut prin multe la viata lui! Nu am filtru si nici nu planuiesc sa am.
  42. Pe la 13 ani am mancat atatea corcoduse verzi de a crezut bunica-mea ca o sa mor de cat am vomitat! Mi-a fost doua zile rau de am zis ca pana acolo mi-a fost.
  43. In ciuda faptului ca sunt antitalent total la orice fel de sport am o flexibilitate de speriat. Chestie foarte utila dupa cum mi-au spus toti profii de sport:"orice om normal in locul tau, daca ar cadea in pozitiile alea, si-ar rupe nu doar gatul ci orice os din corp". Eu nu mi le rupeam dar umilintele erau la fel de dureroase!
  44. Ador sa citesc si de cand ma stiu pot face asta cam in orice conditii. Nu conteaza unde sunt sau cata agitatie in jur. Daca sunt lasata in pace n-am probleme. De aceea mereu umblam cu o carte dupa mine. Probabil de aceea ma identificam asa bine cu Rory Gilmore!:))Acum nu mai umblu cu cartea dupa mine decat cand am sansa sa fiu fara pitica. Iar asta se petrece rar spre deloc!
  45. Sunt impreuna cu al meu sot de la 17 ani (that's 9 years - primii 4 de relatie la distanta, cu drumuri dese pe tren), casatorita la 21 si cu copil de la 23. Nu regret deloc!:)
  46. Detest sa fac bagaje. Probabil pentru ca am facut treaba asta de mult prea multe ori la scara larga in ultimii ani. Deja am pierdut sirul de cate ori ne-am tot mutat. 
  47. Plang repede si din orice prostie. Ma scoate din minti treaba asta! Consortul zice mai pe scurt ca "imi place sa sufar!"=)) Recunosc ca e o exprimare amuzanta dar cand mi-o spune exact in mijlocul unei crize existentiale (pentru nimic) mai rau face!:))
  48. Nu cred in egalitatea dintre sexe!!:)) Nu dati cu pietre dar nu e scris in codul genetic!
  49. Nu pot sa spun ca ma omor dupa animale. Nu imi plac la nebunie nici pisicile nici cainii dar asta nu inseamna ca detest fapturile vii si nici ca le-as chinui sau m-as bucura sa le vad suferind. Pur si simplu nu cred ca sunt facuta sa convietuiesc cu un animal in casa. Sotul si copilul ajung!:)) Plus ca sunt convinsa ca sunt oameni care nu sunt facuti sa creasca animale asa cum sunt oameni care nu sunt facuti sa aiba copii. Nu mi se pare nimic infiorator la asta!
  50. Ma trezesc devreme oricat de tarziu m-as culca si oricat de putin as dormi. Nu pot sa dorm mult. Efectiv simt ca pierd timpul si cum eu sunt mereu stresata ca trebuie sa fac ceva (si daca de fapt nu trebuie) nu pot face asta! Sunt terorista care se trezeste la 8 jumate in dimineata de Anul Nou dupa ce s-a culcat la 4. Aia care vine de la nunti la 5 si la 8  e in picioare facandu-si de lucru prin casa. Mdeah!
  51. Una in plus! Nu mi-am sarbatorit ever ziua "de om mare". In afara de petrecerile din generala nu am dat in viata mea un chef. Nici macar la majorat. Chestia asta e cam deprimanta really!!:))
Sincer cred ca va mai puteam scrie inca vreo 50 de aberatii de genul dar cred ca mai bine ma opresc! Sper sa nu fi fost prea plictisitoare postarea asta! Mie mi-a placut tare mult sa citesc ce au scris alte fete asa ca poate poate...Daca cumva credeti ca vreti sa mai stiti si alte dubiosenii despre mine astept intrebari. M-a batut gandul sa fac un Q&A la un moment dat, dar daca nu m-a intrebat nimeni nimic...:P

P.S: Spor la ultimele pregatiri de sarbatoare. Ne citim maine cu o postare programata si apoi de abia pe luni!:)

Share:

17 comentarii

  1. Mi-a facut mare placere sa citesc ce ai scris tu aici. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am distrat la culme citindu-te! :))
    Sa stii ca m-am identificat in multe dintre cele amintite de tine.
    Urmeaza sa-l fac si eu.
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, cat de amuzant! Cel mai tare m-a distrat numarul 39 :))) Si m-am regasit cu exactitate in 1,2, 6, 7, 8, 9 si 11 :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Super...scrie si restul....;O)EU abia astept sa Mai citesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Deena...tu esti speciala!!!:))

    Am citit cuvant cu cuvant, cu drag!
    Cred ca miaine (sau poate chiar acum), in loc sa intru prin dulapuri, scriu postarea asta!:)) Mi-ai facut pofta rau!!!

    Draga mea, iti doresc Sarbatori fericite alaturi de Katia, de sotul tau si de toti cei care-ti mai sunt dragi! O imbratisare calda!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Misiune indeplinita! Inca de-atunci!:)) Ti-am spus ca mi-ai deschis apetitul...:P

      Ștergere
  6. Fooarte tare! M-am regasit in some facts :))! Imi place sa citesc despre fiecare bloggerita, in special chestii mai traznite.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare postarea, mi-a facut mare placere sa o citesc. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. omg cate avem in comun!!!!! nici nu mi-am dat seama pana acum, dar mai bine de jumate din ideile alea sunt identice :))))))).

    si eu imi aduc aminte de lucruri de cand aveam un an si 8 luni, mai precoce :))
    imi aduc aminte si ce vreme, ce am purtat, ce am zis acum 10 ani 4 luni si 3 zile :))
    trag de cicatrici cu anii.
    cand spal geamul ma tin de canat, de tevi, de orice si ma trec toate transpiratiile pana-l curat.
    mananc picant pana simt ca imi ia tot capul foc, nu numai gura. uneori "plang" in timp ce mananc :)).
    eu intotdeauna miros totul si simt orice iz, cat ar fi el de mic :))
    nu ma uit deloc la filme horror ca stiu ca mai apoi numai acolo ma gandesc.
    si mie-mi place sa gatesc
    latina am facut doar un an, dar mai apoi a trebuit sa dau o diferenta ca m-am mutat de la un liceu la altul :)). n-am copiat si nici pana acum nu stiu ce nota am luat :))). banuiesc ca de trecere :)).
    mie mi-a placut matematica, dar tin minte doar pe termen scurt si asta inseamna ca nu sunt buna pt asa ceva
    pe mine ma apuca durerea de cap de la aproape orice miros tare, asa ca oi fi si eu posedata :))
    si eu am ascultat toate prostiile. culmea e ca devin melancolica si acum cand le aud :)).
    fac scenarii toata ziua la randul meu
    ma bat toti papucii, indifeent de calitate. chiar si acum sunttoata bandajata si cu "gauri" si piele falfaita :)).
    tin telefoanele pana nu m-ai functioneaza si vb la ele sctrictul necesar,
    umblu de nebuna pe jos de stresez pe toata lumea
    mi-a placea sa existe egalitate intre sexe, dar nici eu nu prea cred ca eposibil.
    si eu ma trezesc super repede dupa o noapte pierduta si incep treaba ;))
    nu mi-am tinut majoratul dar nici nu regret :).



    Pfuai, cat am scris, poate fac si eu tag-ul asta :)) deja jumate l-am facut :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa cum ziceam aseara, m-am pus pe citit postarea asta azi, la serviciu. Si am savurat-o. Inainte sa incep, sa stii ca si eu ma gandeam la un Q&A si chiar o sa fac o astfel de postare. Fie o sa intreb pe Facebook,fie o sa fac un concurs cu cerinta asta :))

    Asa....si acum sa trecem la chestiile comune!
    Sa stii ca si eu am amintiri de la 2 ani, de la Revolutie. Imi amintesc perfect de parca s-ar fi intamplat ieri. Mama era plecata, ca lucreaza la armata, eu eram la brad, desfaceam niste portocale si ma jucam cu niste cubulete. Obloanele erau trase , era intuneric, nu stiam ce se intampla afara.
    Nu stiu ce facea sora-mea sau taica-meu , dar imaginea mea acolo la brad a ramas vie.
    Am o memorie de elefant :)) tin minte toate prostiile. Daca ma intreaba cineva ce faceam acum 3 ani pe vremea asta, probabil ca o sa raspund :))

    Si eu am frica de inaltime. Numai eu stiu de cate ori mi s-a facut rau in liftul de la Ramada sau de la Golden Tulip , de unde se vede privelistea si...inaltimea :))

    Nu imi plac filmele horror, ca si tine, imi pun mana la ochi, ma scarbesc si imi vine sa urlu cand vad sange sau chestii horror - gen scos ochi, spintecat etc... Ca sa nu mai vorbesc de cosmarurile cu care raman timp de cateva saptamani bune. Patimile lui Hristos... desi nu este un film horror, m-a lasat cu sechele. Imaginea aia cu copilul-satana ma bantuie si in ziua de azi. Iti dai seama ca dupa ce am vazut filmul ala nu am mai putut sa dorm bine si aveam tot felul de imagini....

    De inotat nici eu nu stiu sa inot. Adica, stiu cat de cat, dar mi-e frica. Pana in 2008 nu am vrut sa intru in apa, tocmai din cauza ca era sa ma inec inainte. Dar cand am fost in vacanta cu prietenele mele, toate inotau, eu ma topeam si am zis hai sa ma arunc si eu in piscina :)) Bineinteles ca asta se intamplase in ultima zi de vacanta si nu am mai putut sa ma bucur pe urma:))

    Da-mi o harta si ma pierd :)) nici eu nu stiu sa ma iau dupa harta si toate chestiile alea :))innebunesc cand il vad pe Roby ca se uita pe harti sa vada "unde e aia" ... eu ma uit ca matza-n calendar ha ha

    Urasc matematica, fizica si chimia. De fapt, matematica incepuse sa imi placa la un moment dat, dar tot ce am invatat am uitat. Nu mai stiu NIMIC :(

    Am o imaginatie bogata si incep si eu sa rad de una singura de tot felul de scenarii. Privirile celor din jur care nu stiu ce m-a apucat sunt "priceless" :))

    Eu as dormi non-stop. Cand vad intr-un film ca cineva merge la culcare, imi vine sa ma bag si eu in pat sa dorm. In plus, adorm mai tot timpul la filme :))) Si daca vad in film/ la tv ca cineva mananca, vreau sa fiu si eu acolo :))))

    Si mie mi se face rau de la tamaie. A fost un chin la biserica cand m-am casatorit, aveam impresia ca o sa lesin acolo :)) Roby crede si el ca il am pe necuratu in mine :)))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Aaaaaa...prea multe avem in comun:P si daca ma uit mai sus,vad ca mai sunt fete care au exclamat la fel:) Sa inteleg ca sunt normala:D (la cap). Va pup si va doresc sarbatori fericite:)

    RăspundețiȘtergere
  11. O postare minunată! ♥ se pare că mă regăsesc în majoritatea! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamne, nu imi vine sa cred cat semanam! :)) Am citit totul cu o asemenea pofta... pe bune, la majoritatea punctelor suntem identice! Si eu sunt tot genul cu cartea dupa ea (bine, eram mai demult), Harry Potter citit pana la tocirea filelor, relatie cu gagicu' la distanta, etc. :)) Astea-s doar cateva, sunt prea multe ca sa le enumar... si nu iti imagina ca semanam la chestiile normale pe care le-ai scris... ci la cele mai dubioase. :)) Frate, asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  13. Avem multe lucruri in comun :).
    Nici eu nu mi-am sarbatorit ziua de nastere si nici nu imi doresc. Poate la 30 de ani sau la 50 :).

    RăspundețiȘtergere
  14. deci esti mortala! mi-a facut realmente placere sa iti citesc tag-ul.
    si eu sunt una din persoanele pe care le "bate" orice pantof, fie el si papuc, si si eu cred ca o cafea buna se face la un ibric cu vechime.
    te pup si spor la "blogarit"

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) Tare tagul asta ! Oarde sa il fac si eu ? Ma gandesc ca la cate ciudatenii am o sa sperii pe careva :D!

    RăspundețiȘtergere
  16. deci nu pot sa cred...parca ai scris despre mine. pana si la pata de pe piciorul drept ne asemanam. tare mult mi-ar placea sa te cunosc daca am drum prin sibiu...a, iata inca o asemanare: si eu iubesc orasul asta de mor.

    RăspundețiȘtergere