miercuri, 29 mai 2013

What I ate Wednesday

Dupa cum veti observa azi am fost relativ cumintica. Se putea si un pic mai bine, dar hey, macar nu am mancat Snickers la micul dejun cum mi se mai intampla cateodata!:))


7.30 a.m. Cafea cu lapte, zahar brun, scortisoara si fulgi de ovaz cu seminte chia, merisoare si migdale.








11.30 a.m. Dupa niste alergatura prin oras am tras un smoothie rapid din jumatate de mar, o banana si niste capsunei pe moarte. Yuuuum! Devin dependenta de smoothies! (A se remarca paharul cumparat de la Disneyland in clasa a 7-a!)


14.30 p.m. N-am apucat sa pregatesc ceva pentru mine mai repede asa ca am mancat abia dupa ce am culcat pitica. Salata cu baby spinach, piept de pui la gratar, rosii, ardei si vesnicul meu dressing de iaurt cu usturoi. Saptamana viitoare o sa incerc sa va arat ca mananc si altceva decat salate!:)))


16.00 p.m. Mi-era dor de niste zmeurica. Kaufland sa traiasca!



18.00 p.m. Am estimat gresit cantitatea de orez brun cu mazare pe care am gatit-o pentru fii-mea asa ca am mancat si eu cu drag si spor. Pentru ca desi arata a mancare de spital e super bun la gust. Avea si nitelus de unt, era foarte ok.


18.30 p.m. Daca a venit Dee pe la noi doar nu era sa ii dam apa plata!:)) Asa ca am asteptat-o cu un dulce pacatos care ne place amandurora: Aricell!:)) Si recunosc cinstit ca am ras vreo 4-5 bucati! Forgive me Father for I have sinned!:))


20.30 p.m. Un iaurt Oly cu 2% grasime. Acum am stoc in frigider!:D

Probabil daca o sa ma culc pe atat de tarziu pe cred eu o sa mai mananc ceva. Ma uit gales la o gulie si tare imi suna bine. Nu de alta dar nu pot sa ma culc la miezul noptii avand stomacul gol, nu??


6 comentarii:

  1. Si eu am inceput sa consum iaurt Oly insa am ales varianta cu 0% grasime. :D
    PS: Ma declar fana unei asemenea postari si o sa le urmaresc cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand ma apuc sa mananc Aricel, mananc aproape un pachet intreg. Mananc dulciuri o zi pe saptamana si atunci rad tot. :))
    Iaurt fara grasime nu as manca nici batuta. Imi plac lactatele grase. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. aricel si eu am mancat saptamana aceasta, doar ca vrianta cu alune. zmeura aia imi face cu ochiul de ceva timp si drum inspre Kaufland nu am, dar cumva tot rezolv eu problema asta ca ma bantuie deja :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pofte, pofte ma trec cand vad pozele tale! Deci nu sunt stricata de tot, poate sa-mi fie pofta si de chestii sanatoase. Adevarul e ca as trai cu salate tot anul.
    Si pt partea masculina a familiei gatesti separat?
    Eu am inceput sa ma indop cu cirese, juma de kil mancat in doua zile. Deocamdata.
    Orez cu mazare n-am mai mancat, must try, zici?

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci cat de bine arata salata aia... :-X

    RăspundețiȘtergere
  6. Aricelul e delicios! Nu ai pacatuit, ne-am delectat... Yummmm.
    Mi-e pofta de smoothie acum. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere