miercuri, 22 mai 2013

What I ate Wednesday!

Hello hello!!! Iata-ma teafara si nevatamata!:)) Mi-a venit greu sa imi revin dupa mini vacanta "in capitala":)) Prea multa relaxare strica! Dar avand in vedere ca in curand programul meu se va schimba in maaaaaareee masura ar fi cazul sa ma scutur de scuze! Mai am una singura...azi a fost ziua mea. Well, inca mai e pentru 2 ore! Veti observa ca acesta va fi laitmotivul scuzelor din postarea de azi!



6 a.m. Daaaaa daaa, 6! Ca la 7 era deja prea tarziu sa ma trezesc. Am zis ca daca tot trebuie sa trebaluiesc si azi (booohoooo princess poo) macar sa ma rasfat de la prima ora. Si am pus mana pe cerealele instant luate ieri din Lidl de curiozitate. Oviette cu ciocolata parca le zice. Uuuum, nesanatoase la greu dar macar erau si niste fulgi de ovaz pe acolo. Am fost dezamagita grav. Nu mi-a placut neam amestecatura. Era excesiv de dulce, cu textura de budinca prea subtire. Am mancat treaba aia dar nu m-am simtit neam rasfatata.(Nasol ca mai am doua pungute ca m-a mancat grav si nu puteam sa iau numai una!!) Noroc cu capuccino of choice, varianta cu alune de padure.



9 a.m. Deja imi ghioraiau matele dar inca simteam zaharul de dimineata circulandu-mi prin vene. Asa ca am bagat rapid un kiwi si vreo cateva capsunele. Am nimerit tura asta unele care sunt suuuuper gustoase!


12 a.m. Din tura de cupcakes cu lamaie si cocos prestata ieri mai erau fix doua bucati. Pe care le-am halit fara mari regrete ca....E ziua mea!:)))


13.30 p.m. Salata, morcov, rosii, ardei, castraverzi (not a typo), migdale, piept de curcan la gratar si dressing de iaurt cu usturoi. I died and went to heaven! Minunata!


16.30 p.m. Un iaurt grecesc. De obicei cand iau cumpar sortimentul cu 2% grasime dar acum n-am ajuns intr-un hypermarket iar in supermarketul de cartier numai varianta asta era. E fin, matasos, de reclama in timp ce aluneca in stomac! 


19.30 p.m. As coace orice in forma de briosa!:)) Asa ca azi am facut niste briose aperitiv pe care nu le-am gustat pana la ora asta pacatoasa. Sooo, doua briose cu cascaval si branza de vaci, plus niste pasta de peste cu unt si ceapa. Foaaarteee sanatos!:)) Briosele bune rau dar data viitoare le testez cu niste branzeturi mai sarate ca sigur ies si mai si!



21.00 p.m. To top it all, inghetata Straciatella sth sth (din Lidl). Buna maaa, ca pana la urma e ziua mea!:)) Nu ca nu as manca frecvent inghetata la ore anormale din noapte!


19 comentarii:

  1. Laaa muuulti aaanii!!!:)

    Ma bucur sa te vad, m-am tot intrebat ce faci! Bine ai revenit!
    Pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata toate!
    Rasfaturi meritate, draga mea, doar e ziua ta! La multi ani iti urez si aici, in "casa" ta.
    Am vrut sa fac si eu briose, aveam elan mare in weekend. Teapa, n-aveau tava speciala in Auchan. Am facut cornulete cu nuca in schimb. Yummy! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vroiam sa-ti urez si eu un happy birthday putin intarziat :D Sa ai parte de Ian, Ian si...Ian :)) Plus niste sanatate si spor la toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!

    PS: arata foarte bine salata! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani,draga de tine!:* Sa fii foarte fericita!
    Salata cred ca a fost tare buna:D

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Mi se pare tare dragut ca iti palce sa faci de toate in forma de briose si la o adica e o idee buna: sa spunem ca trebuie sa manaci ceva dietetic, ce e sanatos, dar nu ft gustos - daca acest ceva are insa o forma draguta, devine mai mancabil!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani Master Cupcake!
    Briosele tale sunt cele mai yummyyyyyy.
    Salata aceea arata demential.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi aaaani, Deeeeeenaaaaa! >:D<

    PS: doamne, cum arata salata aia! cred ca-s defecta sau ceva daca din toata postarea ta eu numai la salata poftesc :P dar ai zic cuvantul magic "usturoi" si eu ma transform in catelul lui Pavlov daca zice cineva "usturoi", "chilli" sau "scortisoara")

    RăspundețiȘtergere
  9. Happy bday, honey! Si eu mi-am propus sa fac briose pentru ziua mea, care e saptamana viitoare. Sa vedem daca ma fac de ras sau nu :D

    RăspundețiȘtergere
  10. la multi inca o data si-mi cer scuze de intarziere.


    vezi ca la ovazul ala se pune jumate de cana de apa. atunci iese un terci pastos. sunt foarte dulci, intr-adevar dar pe mine nu ma supara ca nu-mimai trebuie nimic de mancare vreo 5 ore dupa ce le inghit :))).

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani, cu inatarziere!

    Vai..dupa pozele tale declar cu mana pe inima ca.. mooooor de foameeee! :))
    Am incercat si eu amestecatura aia c u ovaz si e rea ca naiba. :P

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani!!
    Vad ca ai halit ceva ieri... :)) Vai cum e inghetata aia din Lidl... vai de capul meeeeeu! Eu am avut varianta cu nuci. Valeleu! As manca o cutie din aia intreaga daca nu ar fi atat de gretoasa. Cred ca e singura inghetata din care pot sa mananc doua cupe. :))
    Fata draga, eu ti-am simtit lipsa! Zilnic faceam turul de onoare si tu nu apareai la condica aici. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani si la cat mai multe postari pe blog :) sincer, aveai voie mult mai multe prostioare decat ai mabcat, lipseste tortul din schema :))

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani cu intarziere ! te pup si mi-ai facut iar pofta !

    RăspundețiȘtergere