What I ate Wednesday

Ma gandesc foarte serios sa raresc postarile astea pentru ca o data ce a dat caldura s-a zis la mine cu orice logica a meselor. Mananc ce imi trebuie, cand imi trebuie, daca imi trebuie. Si de cele mai multe ori la sfarsitul sezonului cald am cu vreo 2 kile mai putin ca la inceputul lui. Nu in mod voit ci pentru ca efectiv nu pot manca chestii care s-ar putea numi chiar mancare!

Ziua de astazi a fost dupa cum urmeaza.

  • 7 a.m. eram eu cu un ceai verde cu lamaie sub nas.
 
  • 8.30 a.m. omleta cu sunca si ardei. Foaaarte sanatos!Mai ales partea cu sunca. Dar asta imi trebuia asta am mancat. 
 
  • 10.30 a.m. N-a fost foarte greu sa cedez rugamintilor Katiei de a "papa o inghetata". Am iesit cu asta din Lidl si am hapait cu spor amandoua. Gustare de voie pe timp de calduri. De fapt recunosc ca vara patesc des sa inlocuiesc mesele cu inghetata in cantitati nesimtite! Nu faceti ca mine!
 
  • 11.30 a.m. Jumatate de pahar cu suc de portocale proaspat stoarse:D La cererea junioarei. Care a baut numai jumatate..:)))
 
  • 13.30 p.m. Ciorba cu legume si carne de pui. Numai putin incalzita ca altfel n-ar fi intrat in sistem. Fara paine ca nu mi-a trebuit neam!
 
  • 15.30 p.m. Ceva in mine urla ca daca nu mananc ceva dulce si nu beau cofeina o sa crap. Fiindca am instincte de conservare puternice am mancat o halca de cozonac (n-am avut cum sa il tai ca se imprastia, asa ca l-am rupt!) cu o cafeluta mica. Mneah, whatever!:))
  • 17.00 p.m. Pe aici pe undeva s-au strecurat vreo 4 minichiftelute de curcan ramase de la fii-mea. Nici nu mi-a trecut prin cap sa le pozez. Banuiesc ca stiti cum arata chiftelutele de curcan!
 
  • 18.30 p.m. Banana, in parc, in timp ce alergam dupa o minge.
 
  • 20.30 p.m. Migdale, stafide, merisoare si un mar.
Recunosc cinstit ca tocmai lupt cu un demon care urla ca ar manca niste chipsuri. Noroc ca eu n-am cum sa ma duc sa cumpar ca inca nu doarme Katia iar sotul mi-e cuprins de un mic episod de lene!:)) 
In rest, am baut vreo 3 litri de apa (v-am zis ca atunci cand e cald bag apa in mine fara sa imi dau seama!) si mi-am petrecut mult timp simtind ca fac pe mine! Succes pe toata linia! 

Stiu ca am mancat putin, haotic si nu chiar sanatos dar asa reactionez eu cand dau de vreme calda!

Spuneti-mi va rog ca nu sunt singura defecta care nu poate manca atunci cand e cald si care simte nevoia de chestii total aiurea in momente total aiurea ale zilei!

Share:

13 comentarii

  1. Bine ca mi-ai zis de chipsuri, am o punga prin bucatarie :))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dispaaaaari!:))Eu as fi mancat dar s-a pus si o ploaie din aia turbata si n-am sanse!:)Ehh, poate e mai bine.Pana maine oricum imi trece!:))

      Ștergere
    2. Oh I know you won't mind daca iti spun ca dadui gata toata punga plus o bere :))...ca sa alunece usor zic :D!
      Ignora-ma, la mine cura de ingrasare ia proportii dupa cum vezi, si oricat as incerca eu sa mananc si chestii sanatoase, tot la dulciuri, fast-food and crap trag. E deja grav...

      Ștergere
  2. Eu nu am mancat astazi decat seara, adica acum si ma doare burta. De baut apa am baut ,dar de la caldura nu mi-a fost deloc foame. Asa ca nu faceti ca mine. mai bine ca tine cate-un pic, pic. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu zile din alea. Sau ma rog, aveam. Ca acum incerc sa mananc ceva, cate de putin ca sa nu sfarsesc cu dureri de burta!

      Ștergere
  3. Nu esti singura defecta care nu....:)
    Si pe mine scrie "salata cu branza si ce-o mai fi" vara. Si tone de cirese cand le vine randul. Si inghetata. Si sentimente de vinovatie pt excesul de dulciuri.
    E bine ca nu tii in casa biscuiti ca altii. De ciocolata nici nu mai zic.
    Am facut ieri salam de biscuiti. Numai prostii fac. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da daaa, cireseeee!!Si nectarine!!Cu kilogramele! Dulciuri raresc vara. Nu mai simt nevoia. In afara de inghetata chiar reduc drastic consumul de diverse.
      Cum sa nu am biscuiti in casa??Ca doar am copil mic!:)) Dar nu ma tenteaza chiar asa tare! Ciocolata....nu o tin ca dispare imediat ce o aducem intre peretii apartamentului. Ghici cine o topeste cu viteza luminii??JE!!
      Bun bun salamul de biscuiti!:))

      Ștergere
  4. Mi-ai facut pofta de banane, inghetata si cozonac. Daca nu tineam dieta cred ca pana acum frigiderul meu era gol-golut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu mananc dupa cum e cheful, nu am probleme cu pofta de mancare ci cu programul si eu ca sa pun ceva pe mine tre sa mananc mult, sa fac sport si sa dorm, altfel spus sa trandavesc.. ah si fara consum emotional ca ala arde cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu vara abia mananc, mancare calda foarte rar. Mai mult fructe, sau chestii nesanatoase din pacate :))
    Te-am nominalizat aici: http://vovolyna.blogspot.ro/2013/05/the-versatile-blogger-award.html
    pup :*

    RăspundețiȘtergere
  7. nici eu nu am probleme cu pofta si programul , pot sa mananc absolut ce vreau si cand vreau . partea mai frumoasa e ca .. nu imi trebuie , mai niciodata , mai nimic . adica senzatia de foame exista .. dar nu exista si pofta de ceva anume . eu zic ca ai mancat binisor astazi , ai avut fructe in program , putina ciorbita .. nu e rau . eu de dimineata am inceput cu fructe si un covrig .. si am continuat ziua cu prajeli . maine sunt la aprozar !!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce se intampla dupa postarea asta? imi fac omleta :)) se putea? te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand e foarte cald nu pot sa mananc absolut nimic ! Ma umflu cu apa, si cand duc mancarea la gura, ma simt atata de satula incat zici ca as fi mancat un porc intreg eu singura. Eu sunt si sucita, nu pot sa mananc mancarea daca nu ii calda, da daca o incalzesc, cum o mananc tinand cont de faptu ca eu mor de cald? Aseara mi-am pus un bol cu supa calda in fata, mi-a luat vreo 30 de minute cred sa o mananc.. :-))

    RăspundețiȘtergere