What I ate Wednesday

Hristos a Inviat! Si scuze pentru perioada de absenta. Banuiesc sa ii stiti deja motivele.:)) Dupa sclavia depusa la curatenie si mancare am intrat in relax mode asa de grav incat nici acum nu mi-am revenit complet. Plus ca am avut asa o stare psihica si fizica ciudatica si chiar nu m-am simtit in stare sa vizitez tastatura. Nici acum nu sunt chiar in forma maxima dar mi-am dat un sut in fund.

N-am facut excese de sarbatori. Chiar deloc. Nu mi-a trebuit mai nimic. Ok ok, am mancat dulciuri ca proasta. No news there!:( Azi s-a desfasurat ok pana pe la 17 cand am luat-o razna grav. Incepe sa ma scoata din sarite mecanismul meu de aparare la oboseala: ingurgitatul de dulciuri fara macar sa realizez exact ca le bag in gura. :( Tomorrow is another day!:)


7.30 a.m. M-am trezit cu o mare pofta de arpacas cu miere si nuca. Da, mai patesc chestii din astea, sa poftesc la lucruri ok. Nu s-ar putea sa fiu mereu asa?:)) Dar din pacate nu am putut sa ma abtin si langa arpacas am bagat si o cana cu ciocolata calda cu menta (Nestle-luata de pe Iherb). E dementiala. De vineri de cand o am am baut zilnic. Cred ca singura solutie ca sa nu continui in acelasi ritm e sa n-o mai comand vreodata!:))Nu pot sa o am in casa...asta e deja clar!


9.30 a.m. Capsunele just for good measure!


12.30 p.m. Inghetata de vanilie si un ou de ciocolata. Mda!!What can I say??Mi-am jurat ca asta o sa fie singura abatere a zilei! I failed!:(


14.30 p.m. Pranzul l-am luat tarziu, dupa ce am culcat picea de pranz si am executat un machiaj. Pe care o sa il vedeti maine.  Rosii, castravete, ardei, ceapa verde, telemea, ulei de masline, piper. Atat.

16.00 p.m. Inca o portie de inghetata.:((Nepozata.

17.30 p.m. Mancare de mazare. Nepozata nici asta. My brain is damaged. Probabil de la excesul de dulciuri.

18.00-20.00 Numaitinmintecatebomboanedeciocolata.:((

A fost o zi de maro. De la ciocolata desigur. Maine sper sa ma trezesc in alta stare. Si cred ca e momentul sa aplic ce imi tot spune toata lumea. Sa nu mai tin dulciuri in casa. Pentru ca e evident deja: I HAVE NO FREAKIN WILLPOWER!! Nici macar nu ma obosesc sa dau vina pe pre-perioada din luna! Nici macar asa nu am scuze!

Forgive me girls for I have sinned!:))

Share:

12 comentarii

  1. Eu am mancat o corba de vacuta si gata. Revino-ti femeie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, inca mai am cozonac, am o punga maricica cu bomboane de la Bucuria primite de la prietenul meu, aproape o cutie de bomboane primite de la o prietena buna, doua cutii mari de inghetata si vreo juma' de tort in frigider. Pur si simplu nu mai intra atatea dulciuri. :)) Ma uit la ele si simt ca nu mai pot. Am mancat atat de multe de duminica pana acum, ca plesnesc! Sa ne revenim? No wayyyy! Cantarul zice ca da, dar cine il asculta pe that bastard? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce meniu ciocolătos ai avut azi :)) Mie daca-mi dai o patrățică, hai două de ciocolată pe luna, sunt mulțumită . Mai degraba poftesc la gustarile cu mult aluat: dulce (prajituri de casa) sau sarat (covrigi, saratele ) . As da oricand o ciocolata de calitate pe un covrig cu susan sau o felie de cozonac :))

    Salata arata ttare bine, o poti manca asa goala adica fara paine ? Daca e si prajita apai e delicioasa combinatia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Yum yum! Postarea aceasta, in loc sa ma faca constienta ca si eu mananc cel putin la fel de multe dulciuri, doar imi face pofta.
    Ar trebui sa existe scoala de corectie a consumului de ciocolata. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaaa, ce idee! Nu vreau, pe mine m-ar baga sigur acolo!!!:)))

      Ilda

      Ștergere
  5. Stiu cum e sa ai starea asta, eu una stau si nu am chef de nimic, stau si as face si aia si aia, da zici ca sunt legata de ceva. :)) Eu zic sa iesi la o plimbare in aer liber si poate scapi. Pupuci

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasa ca iti trece tie pofta de ciocolata :)

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu am bagat in mien azi 3 oua de cioco... hmmm.. in 5 minute!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarat a-nviat!

    Stii cu ce trece pofta de ciocolata? Cu o raceala zdravana! Dar nu-ti doresc si nici tu sa nu-ti doresti, continua cu ciocolata, e mult mai bine!:))

    M-ai amuzat copios cu fiecare "abatere"! Tu sa fii sanatoasa!

    Bine ca am constientizat: eu nu am mancat niciun ou de ciocolata! Pai e corect sa i le las Diei pe toate! Apropo, am un copil "deosebit": am instigat-o azi sa mancam un ou si a spus ca nu, e prea frumos ambalat si acela se mananca ultimul - trebuie pastrat cat mai mult timp! N-as fi zis asa ceva niciodata, nici copil fiind, nici adult!:)))

    Pupicei, Diana!:)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  9. Ciocolata calda cu menta ?!? Unde, unde, unde, unde, vreau, vreau, vreau, vreau... !!! E combinatia mea preferata, ciocolata amaruie + menta... hm, si ciocolata + cocos !!!
    In privinta dulciurilor parc-am fi surori...nici eu nu ma pot abtine cata vreme le stiu prin preajma mea...asa ca.... fara dulciuri prin casa, ca altfel nu ma opresc pana nu rad tot !
    Si daca tot m-ai dat peste cap cu ciocolata cu menta, sa-ti platesc cu aceisi moneda :))
    Desi la mine orice e dulce trebuie sa contina musai ciocolata, daca se poate amaruie, am incercat inghetata aia de la best, cu fructe de padure si mascarpone, editie de vara ! Nu stiu daca are vreo legatura cu ingredientele amintite, dar gustul, vaaai, gustul !!!
    Si am vazut si ciocolata poiana cu pepene rosu... si galben, offfff :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Mnoa.. putina ciocolata nu o facut rau la nimeni :-)) vorba ta, tomorrow it's another day ! :-))

    RăspundețiȘtergere