luni, 15 iunie 2015

Catrice All Matt Plus Shine Control Powder

Dupa pauzele de scris, nu doar degetele par sa se miste mai greu pe taste, ci si rotitele de la creier au un strat fin de rugina pe ele. Mi-e greu sa ma asez in fata calculatorului dupa o perioada din asta, parca sunt nelalocul meu, nu stiu de unde si cu ce sa incep. Articolul de azi se vroia scris de acum vreo doua-trei saptamani. Trebuiau sa fie niste prime impresii despre produsele Catrice pe care vi le aratam inainte de ziua mea. Oh well, de atunci multa vreme a trecut si primele impresii sunt pareri adanc inradacinate, asa ca banuiesc ca exista si o parte buna a acestei amanari.


Imi doream sa incerc mai multe produse Catrice de ceva vreme. Am primit de la o buna prietena paleta de corectoare de la ei (acum cativa ani), am folosit-o cu spor si eram curioasa sa vad ce mai au interesant in gama. Acum ca gasim Catrice si in tara, stiam ca intalnirea a devenit inevitabila. Inca nu am acces direct la produsele lor in Sibiu, dar in Bucuresti le gasiti in cateva locatii si sa nu uitam ca sunt si online pe 1001cosmetice. Preturile sunt ok, un picut mai scumpe decat Essence, dar nu grav.


O sa incep azi cu produsul pe care il vroiam neaparat: All Matt Plus Shine Control Powder nuanta 010 Transparent a fost vanata cu inversunare. Nu mai retin unde citisem despre ea, dar am vrut sa o testez neaparat. Sunt mare fana Stay Matte de la Rimmel, am consumat cateva cutii la viata mea, dar era cazul sa mai incerc si altceva. Dupa experienta cu pudra Physician's Formula (nu cea mai buna), Catrice era urmatoarea candidata. Imi plac pudrele translucide si una care sa nu arate ca faina si sa nu fie scumpa...gasesti cam greu. 

Ei bine, sunt fericita sa va anunt ca aceasta nu doar ca se ridica la standardele Stay Matte, dar mi se pare chiar un picut mai buna. Sa o luam usurel. Avem de a face cu 10 g de produs, la un pret prietenos in jur de 15-20 de lei. Ambalaj low cost dar totusi nu infiorator, plastic tare, destul de solid, sistem de inchidere functional si deloc indaratnic. Deja a luat fata lui Stay Matte care are capacul ala enervant care in teorie trebuie sa stea insurubat dar practic zboara mereu, fara sa ii faci nimic.  


Daca zic ei ca e transparenta, apai chiar e. Nu se vede pic de culoare cand o aplici, se vede doar finish-ul mat. Atatica. Finish mat care imi place ca nu arata ca un strat de creta, nu arata incarcat. Legat de nuanta, trebuie sa va spun ca eu in general sunt palida ca o stafie. Prima nuanta la fonduri de ten, cam asa ceva. Acum, desi am purtat zilnic spf, am ajuns undeva cu o nuanta doua mai inchisa. Pudra mi s-a potrivit perfect si acum o luna, mi se potriveste perfect si acum. Nu pot sa bag mana in foc ca s-ar vedea ok si pe un ten inchis, dar pentru asta au variantele colorate din aceeasi gama. Pudra nu se aseaza urat in pori sau riduri nici macar dupa cateva ore de purtare. Tenul ramane perfect mat 5-6 ore pe calduri crunte (luati in considerare ca am ten normal, cu usoare tendinte de ingrasare vara), iar la temperaturi rezonabile a rezistat eroic vreo 7 ore. Reaplicand inca un strat in mijlocul zilei arat tot uman, nu pare ca m-am scufundat intr-o galeata de machiaj. E naturala si eficienta, asa ca de la mine ia o nota foarte mare. Daca aveti nevoie de o pudra matifianta noua, care sa nu va lase leftere, va recomand sa ii dati o sansa si sper sa va intelegeti cu ea la fel de bine ca mine.

In zilele urmatoare va voi vorbi si despre celelalte produse aflate in posesia mea. Ca un spoiler va spun ca sunt placut surprinsa de tot ce am pana acum si planuiesc ca in apropiata "vacanta" la Bucuresti sa ma opresc la cel mai apropiat stand al lor pentru a-mi potoli si alte curiozitati.


2 comentarii:

  1. Bine ai revenit! Îmi era dor de postările tale și chiar mă gândeam că ne-ai amăgit cu noutățile alea și acum nu mai zici nimic. :))
    Am mai văzut foarte lăudată o altă pudră de la Catrice și am zis că trebuie neapărat să încerc și eu una, că tot am acum pe ducă două pudre (adică scuză bună :)) ). Să văd pe care o găsesc în magazinele fizice, deși la cea ca a ta sunt șansele mai mari! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Fondul de ten Catrice imi place tare mult, asa ca sigur voi lua aceasta pudra, chiar cautam o varianta buna si accesibila (ca pret si ca disponibilitate in magazinele noastre). Pare o pudra ideala :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere