marți, 2 iunie 2015

De trei ori Soufeel

Weekend prelungit. La incheietura mea trei bratari de care nu ma mai despart aproape deloc. Brusc realizez ca despre cea de-a treia nu v-am povestit inca. Trebuie sa remediem problema repejor, nu?

A treia comanda Soufeel mi-a pricinuit ceva palpitatii. De fapt, nu comanda in sine ci faptul ca pentru prima oara in viata am nimerit un vames vigilent si scarbos. Pentru ca da, acum coletele Soufeel ajung la posta vamala. M-am rugat de om, i-am explicat, degeaba! Nu vroia sa imi dea coletul. Factura, valoare, baga mare tanti! Dom'le n-auzi, n-am factura, nu le-am platit, sunt blogger. Privire derutata. Nimic! Incepuse cu "doamna, aici scrie ca sunt de argint (pai chiar sunt), sigur sunt scumpe"! In fineeee, am iesit victorioasa din posta dar plina de spume.



E adevarat ca bratara si charm-urile sunt la fel de minunate ca de obicei si aproape ca a meritat sa trec prin micul circ, dar inm general urasc altercatiile, asa ca zen-ul meu a fost un pic stricat in ziua aia.


Am ales o noua bratara flexibila de argint, identica cu prima pe care am luat-o. Imi plac tare mult, se comporta admirabil purtate zilnic si supuse la tot felul de agresiuni. Charm-urile alese de data aceasta le-am gandit mai mult, avand in vedere ca cele dorite rau au fost achizitionate in primele doua dati.

Gramofonul e un simbol al iubirii mele pentru epoci demult apuse. Am spus adeseori ca m-as fi simtit bine undeva in perioada interbelica, iubesc "vechiturile" (asa le spune al meu sot) si parca simt o electricitate in aer cand pasesc intr-un magazin cu antichitati. Glumesc adeseori spunand ca m-am nascut batrana si cred ca gramfonul asta e simbolul perfect.


Fulgul de zapada l-am ales in primul rand pe considerente estetice. L-am iubit de cand l-am vazut prima oara pe site, mi se pare nespus de frumos si n-as stii sa explic exact de ce. E adevarat ca ador sarbatorile de iarna si ca fara zapada nici o iarna nu mi se pare ca are rost, asa ca fulgusorul asta e binevenit sa ma insoteasca in orice anotimp.


Marul perforat, tip pandantiv ma duce cu gandul la povestile copilariei, dar ma duce cu gandul si la pacatul originar. E o imbinare atat de frumoasa si subtila a celor doua etape din viata unui om, cea a inocentei si cea a tentatiilor, incat nu am putut sa ii rezist!


Floricica clips e cam singura care nu are neaparat o poveste pentru mine. Desi nu imi place sa fiu la fel ca toata lumea, acest charm m-a cucerit dupa ce l-am tot vazut pe bratarile altor bloggerite si l-am vrut neaparat si eu! E lucrat impecabil, pietricica nu arata cheap, partea emailata e foarte precis trasata. E delicat si ma face fericita cand il privesc.


Ultimul charm ales, urechile de Minnie Mouse (pe site zic ei ca e Mickey, dar stie oricine ca Mickey n-are fundita:), este un nou reminder al "functiei" de mamica. Daca e un personaj care a fost si a ramas indragit in casa la noi, acela e Minnie. Desigur, au aparut si alte iubiri intre timp, dar jucaria preferata la somn e tot Minnie cea primita pe la 1 an de la bunica. Nu pot sa va descriu in ce hal e biata dupa repetate spalari la masina. Sper sa o pot duce intr-o buna zi la Disneyland, sa o vad cum freamata de bucurie. Cam la fel ca mine care am mers cand aveam vreo 13 ani si tot m-am bucurat de ma mir ca n-am lesinat!:))


Va spun cu mana pe inima ca rar sunt fara cele trei bratari Soufeel la mana. Le iubesc sincer, sunt niste accesorii care au atatea semnificatii pentru mine incat nu as putea renunta la ele. Si lumea le observa. Am fost intrebata de multe ori despre ele si mi-a facut placere sa arat fiecare charm in parte. Katia le stie povestile si deja mi-a spus ca vrea sa i le dau ei cand mai creste. Cu draga inima o sa ii transmit micile povesti de argint, in speranta ca le va imbogati apoi cu propriile experiente si sentimente.


9 comentarii:

  1. ce dragute sunt toate!
    stiu povestea cu vamesii, m-am plictisit sa le tot explic, si se schimba vamesii periodic, ma enerveaza.
    floricica clips o am si eu, e preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pana acum n-am avut probleme cu nici unul din ei. Si am nimerit de-a lungul vremii vreo 4-5 diferiti. Cu siguranta cand mai vad ca e nenea asta in tura...ma rasucesc pe calcaie si fug!:))
      Intr-adevar, e tare simpatica floricica!

      Ștergere
  2. Ce frumuseturi! <3
    Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, multumesc. Tare imi sunt dragi.

      Ștergere
  3. Sa ne arati o poza cu ele toate 3 la mana, m ai facut curioasa :D

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine poza in curand, intr-un articol cu outfit:) Ai anticipat tu repede!:))

      Ștergere
  4. Ma bucur ca ai reusit sa lamuresti personajul! Pana la urma, finalitatea e importanta, chiar daca era de preferat sa se evite show-ul!

    Da, da, lumea le remarca! Asa am constatat si eu! Adevarul e ca sunt foarte frumoase bratarile astea si vin si cu o aura speciala! :)
    Minunate charmurile alese! My favourites? Marul perforat si floricica clips - sunt cu ochii pe ele!

    Ni se-aseamana povestea! E stabilit prin testament, Diei mele ii raman! Ea cere asigurari din cand in cand, eu i le dau! :D
    Sa le porti sanatoasa, Diana! :) Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Ai mesaj privat de Fb! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceee frumoase sunt! Imi place povestea lor si ideea de a le darui picei cand va creste. Sa te bucuri de ele! Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase charm-uri, frumoase povești! Să o porți cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere