miercuri, 3 iunie 2015

The painted skirt

Postarile cu tinute s-au cam rarit si sincera sa fiu sufar destul de tare pe tema asta. Am ceva hainute de pozat, dar ce te faci cand nu ai fotograf? :)) Desi imi imaginam pentru superba fusta comandata acum hat hat un alt cadru si niste poze mult mai calitative, am decis sa ii dau bataie, caci nu mai vroiam sa aman momentul. Asa ca in weekend am imortalizat-o in curtea unei pensiuni din apropierea Sibiului. Nici pe departe nu seamana cu campul de maci pe care il aveam in gand, nici cu pitorescul din Muzeul Astra care era si el in plan, dar uneori socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ!



Inca din prima clipa mi-am imaginat fusta asta alaturata cu una din iubitele mele ii. Nici nu puteam concepe duo mai potrivit. Si se pare ca am avut dreptate. Sau cel putin mie asa imi pare. "Linistita" ie romaneasca, cu broderie galben pal, langa fusta in culori vibrante care spune povestea unei zile calduroase. 



N-am avut nevoie in plus decat de sandalele cumparate anul trecut in toamna (pe care le-am inaugurat cu aceasta ocazie) si de bijuterii care dau tonul. Bratarile Soufeel care chiar nu ma parasesc dupa cum va spuneam de ieri si inca o bratarica Fossil, primita cadou de ziua mea de la fini. Mi se pare ca se incadreaza si ea frumos si nu puteam sa o las acasa. Aaa da si cercelusii facuti de o doamna tare talentata de la care cumpar mereu cate ceva cand e in trecere prin Sibiu.

















Acum visez la cadrul perfect pentru rochia asta pe care tare mi-am dorit-o si care ma priveste acuzator de pe umeras de cateva saptamani. Imi spune suparata: "Pe mine nu ma scoti la plimbare?" Ar cam fi cazul, nu-i asa?


8 comentarii:

  1. Foarte frumoasa fusta, imi place alaturarea cu ia, de rochia galbena nici nu mai spun... scrie tu postarea si apoi analizam. :P
    xox

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa tinuta,fusta este superba si ti se potriveste de minune:)Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai, ce frumoasă e fusta! Superbă! Îmi place combinația și arată bine și-n cadrul ăsta, chiar dacă nu e cel pe care ți l-ai dorit inițial.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te inteleg perfect, daca erai mai aproape te scoteam eu la poze, sa stii! :)
    Este superba fusta, intr-adevar povestea unei zile de vara. Abia astept sa vad cum iti vine rochia galbena!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. so cute!! i like it!!!
    xx
    http://ccolorsofrainbow.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  6. Fusta este WOW..superba..n-am cuvinte, vreau si eu !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Beautiful outfit <3
    http://shegl0ws.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Este extraordinar de superba fusta ! ! ! Cred ca daca as fi langa tine cand ai purtat-o te-as pune sa te intorci pe toate partile posibile si imposibile ca sa pot sa stau sa o analizez :-)) Ai facut o alegere buna in ceea ce priveste ia :-D

    RăspundețiȘtergere