luni, 9 octombrie 2017

Essence Pencil Liners

Dupa un weekend care sper ca a fost frumos si odihnitor si la voi, m-am gandit sa mai execut un review din cele promise in articolul cu favoritele verii. Nu de alta, dar creioanele astea despre care va voi povesti sunt ieftine si bune, comparabile lejer cu unele la preturi mult mai piperate. 

Asadar, in lumina reflectoarelor Essence Longlasting Eye Pencils si Essence Extreme Lasting - Easy Glide and Waterproof Eye Pencils. Adica dragutele din imaginile de mai jos. Cu tot cu lipiciul aferent de pe ele, ca asa le place sa le puna 7 etichete imposibil de desfacut!

Incep cu varianta Longlasting, cele retractabile. Am trei nuante: Hot Chocolate, I have a green, Tu-Tu-Tou-qoise. Desi in general creioanele retractabile nu sunt chiar favoritele mele pentru ca am impresia ca se usuca ceva mai repede fata de cele clasice, cu acestea am dat lovitura.

Textura e perfecta, nu sunt nici prea cerate, nici prea dure, nici prea moi. Fix ce e nevoie pentru a le putea folosi cu succes atat pe pleoapa superioara cat si pe cea inferioara. Ba mai mult, se vad bine si pe linia apei, fara sa fie nevoie de foarte mari insistente. Daca le folosesc peste fard e nevoie intr-adevar sa trasez de doua ori conturul, dar daca sunt folosite pe cont propriu sunt suficient de opace cu o singura aplicare. Nu am simtit nevoia sa le fixez cu un produs de tip pudra. Rezista foarte bine si nu au trendinta de a migra. Pe cel verde l-am purtat pe post de cat eyeliner pe o caldura naucitoare si a stat cuminte la datorie peste 8 ore.

Aplicate pe linia apei rezista mai putin, undeva ;a 3-4 ore, dar chiar si asa eu nu ma plang. Desi cel verde are vreo 8 luni de viata la mine in colectie, nu da semne ca si-ar modifica in vreun fel consistenta, asa ca ma pot declara incantata si de acest aspect. 


Dupa cum observati nuanta de maro e calda si chiar te duce cu gandul la ciocolata. Se preteaza in orice machiaj de zi, mai ales pentru cele care fug de duritatea conturului negru. Nuanta de verde are si un picut de sclipici, extrem de fin si discret si mi se pare minunata pentru machiajele de toamna. Mie imi place tare mult sa imi fac un smokey cranberry si sa trantesc un picut de eyeliner verde just for good measure. Turcoazul a fost exact ce trebuia pe timp de vara, la un look bronzat-auriu. Treaba aia cu "a pop of color" functioneaza de fiecare data! Mai gasiti destule nuante dragute in gama aceasta, chiar aveti de unde alege. Pretul e undeva in jur de 8 lei, indiferent de unde le-am cumparat.

Daca cele Longlasting imi plac mult de tot, ei bine, pe cele Extreme Lasting le ador! Si am in plan inca vreo cateva nuante. 

Scandal'Eyes de la Rimmel sunt mult povestite in blogosfera si pe Youtube. Si pe buna dreptate. As putea spune ca acestea de la Essence sunt la fel, ba poate chiar un picut mai misto. Le-as mai putea compara si cu creioanele gel Super Shock de la Avon.

Cert este ca au textura perfecta. Sunt cremoase, moi, cu o consistenta ca de gel. Dezavantajul e ca la o mina atat de moale trebuie un pic de atentie, dar sunt dispusa la sacrificii pentru ceva atat de fain! Nuantele sunt super opace, rezistenta este buna (undeva in jur de 6 ore pe pleoape daca nu sunt fixate cu fard). Intr-adevar fata de cele Longlasting tind sa migreze un pic daca temperaturile sunt ridicate. Noroc ca nu mai ecazul si pot sa abuzez de ele.

Silky Nude l-am vanat pentru ca mereu sunt in cautarea unui creion nude de pus pe linia apei. Te ajuta sa arati treaza, iti deschide privirea, you know the drill. Nuanta asta e intensa si opaca si chiar daca imediat dupa aplicare pare putin nenaturala, dupa cateva minute se "topeste" si devine perfecta. 
Nighttime in the jungle e un kaki cu sidef auriu, numai bun in machiajele tomnatice. Merge de minune si folosit ca baza pe toata pleoapa, rezultatul e foarte frumos si asa. 
Black Midnight Sky e de fapt un gri petrol cu o tenta de argintiu. Foarte frumos si el, bun pentru un smokey mai potolit. Cred ca o tipa cu ochi albastri ar beneficia la maxim de efectele unei astfel de nuante. 

Sunt de acord cu partea ca sunt "easy glide", in schimb nu mi se par chiar waterproof. Pentru pretul de circa 10 lei insa, FA-BU-LOA-SE! Daca ar fi sa le mai gasesc un dezavantaj, ar fi acela ca trebuie ascutite des daca vreti linii foarte precise. Mina moale nu le recomanda pentru varfuri ascutite de cursa lunga.

Ambele variante se demachiaza usor, nu mi-au iritat ochii (nici macar cel cu putin sclipici in el), nu am avut nici un fel de probleme cu ele, ba dimpotriva.

Ca sa rezum, go get some! Chiar merita fiecare leu si inca vreo cativa in plus. Cred ca sunt printre cele mai misto eyelinere de tip creion pe care le-am gasit de-a lungul anilor. Oricum sunt acolo, in top 5. Le gasiti de cumparat cam peste tot, in supermarketuri, magazine mai mici sau mai mari, online. Adica tentatia e foarte la indemana!

Voi le-ati incercat pana acum? Daca nu, v-am starnit macar un pic pofta?

4 comentarii:

  1. yep, si eu am vreo 4, bune bune! pe cel nude nu il am, mi-ai starnit curiozitatea sa il iau si pe acela :)
    Cris

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac si tie. Eu am tot cautat un creion nude bun, care sa nu coste minim 50 de lei si pana la asta nu a prea mers treaba grozav.

      Ștergere
  2. Uite ca uitasem de Essence si chiar aveam nevoie de un eyeliner in viata mea. Articolul tau a venit la fix. Acum, singura mea dilema e... Longlasting sau Extreme Lasting . Hmm... E greu! ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Du-te si joaca-te cu testerele in magazin. De nu o sa vrei din amandoua poti sa imi spui cutu si o sa dau si din coada!😂

      Ștergere