Chocolate and grapes

Hop si eu azi..ceva simplut..smokey maroniu cu movuliu. Nush de ce am dungile alea pe pleoapa..weird stuff, poate imbatranesc???

In casa nicicum nu mai scoate aparatul culorile asa ca din dragoste pt makeup am iesit pe balcon la pozat si m-am cacacit de frig.. Alea cu uochii "e" inainte sa merg si la piata, aia cu moaca e dupa ce am venit de la piata deci inghetasem suplimentar Aaaa...si strang din ochi ca imi intra soarele ...in ei..se intelege sper..








Pentru cei care mi-au semnalat ca nu pot lasa comentarii. Problema s-a remediat!Mai exact a fost remediata de Alina de la cosmeticsalltheway care e geniala nu ca mine!!
Asa caacum puteti sa spuneti ce vreti voi...

Sper sa reusesc sa fac asta seara machiajul ala goth mult promis..

Share:

4 comentarii

  1. testing, 1, 2, 3 :)))
    Da domne' acum merge :p.
    Iti zici si aici, me likey!

    RăspundețiȘtergere
  2. si io likey :X

    pupici la copilu' nebun :*

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca asta e favoritul meu!!! btw astept cu nerabdare un make up cu mai mult movuliu asa, si albastru eventual.. scuze de cerere ;))

    RăspundețiȘtergere