miercuri, 27 ianuarie 2010

Joaca de miercuri seara

Cum sunt in faza de descoperit si incercat chestii trestii aseara am salivat la un machiaj postat de Jossette pe forumel. Mereu am fost lesinata dupa tehnica numita "cut crease" dar tutorialele gasite pana acum nu m-au lamurit..A pus Jossette tutorialul dupa care facuse ea minunea aia la care am balosit si normal ca m-am apucat si eu sa incerc..

E prima oara cand testez tehnica so be gentle..Pe langa Jossette sunt un dwarf mancator de acuarele....Oricum sunt mega neingrijite ca le-am facut mai mult de joaca si n-am stat in unele locuri nici sa curat fallout-urile, nici nu m-am dat cu concealer, nici scotch nu le-am pus..M-am dat cu tus de-ampixulea si nu am avut qtips sa curat pleoapa ca sa se vada culorile de pe pleoapa clare fara intruziuni de pe crease...Aaaa...si sprancenele sunt DEZASTRU..M-am scuzat destul Dati cu rosii..











Si asta de amuzament..sa ma vedeti tarcata la ochi..



Tutorialul dupa care le-am facut eu e asta..Si am folosit si eu tot paleta 120..Cea mai buna inventie pt jucat de-a acuarelele pe ochisori..

http://www.youtube.com/watch?v=t-xdpJQK4ZQ

Note to self..invata sa pi linkuri care sa functioneze blonda technically dumb!!

So atat pentru azi:Noapte buna. Ma duc sa sterg pictura..

9 comentarii:

  1. tot ce pot sa zic este: wow!

    RăspundețiȘtergere
  2. miss ya...
    machiajul cu verde este absolut superb!

    am si eu blog, al meu e mai mult de lifestyle :) - http://bazarblogue.blogspot.com/

    te-am adaugat la blog roll sa te am aproape

    RăspundețiȘtergere
  3. nu se face mai repede dimineata, sa ma apuc si eu de pictat? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Deena, ce frumoase sunt machiajele!!!
    Am ramas wowww :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ti-a iesit superb make up-ul,asa cum ne-ai obisnuit. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey! Ti-am acordat un "beauty blog award"... Check it out :

    http://special-koko.blogspot.com/2010/03/blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pt bebe!
    Imi place machiajul cu verde, de asemenea.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere