joi, 14 ianuarie 2010

EOTD 14.01.2010

Daca pun si data o sa fie mai usor pentru mine sa imi amintesc ce combinatii am tras cand. Credeti ca mi s-a blocat o rotita pe combinatia albastru, turcoaz -maro?Se prea poate!Promit ca de maine o sa trec la alte culori ca daca nu veti trai cu impresia ca sunt un fel de freak..







Pe aici ninge iar eu fac machiaje care imi amintesc de vara..Machiaje puternice in timpul zilei..Am doar atat de spus: traiti dupa regulile pe care voi le considerati potrivite pentru voi. Nu lasati pe nimeni sa va zdruncine convingerea ca sunteti cele mai frumoase, puternice si minunate fiinte. Nu lasati nici o clipa senzatia aia de "se uita la mine ca la freak show" sa va rapeasca starea de bine si increderea in voi! Fiecare joaca si traieste dupa pofta inimii si cred ca a venit timpul sa intelegem ca de aia ii spune personalitate, ca sa fi tu cum esti tu, nu tu cum vor altii.

Fireste nu va indemn sa va duceti machiate ca de disco la un interviu pentru job sau la munca daca acolo se promoveaza discretia si tinuta sobra. Va incurajez doar sa va bucurati de ceea ce va place si sa credeti ca fiecare zi e frumoasa si merita traita din plin!

Have fun and play va doreste Dia

3 comentarii:

  1. Si daca suntem "freak" ce are?Decat insipide,inodore si incolore incercand sa facem perfect totul,sa ne iasa totul "la centimetru" dar sa crapam de frustrare pe de alta parte mai bine freak cu zambetul pe buze...fete cu personalitate ce mai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate. Suntem extraordinar de minunate!!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. deci da,ti am rascolit blog ul si sa ajung la concluzia ca faci niste lucruri absolut minunate! multa bafta in continuare si asteptam noi machiaje! pupici

    RăspundețiȘtergere