marți, 12 ianuarie 2010

Inceputul...

De fiecare data cand mi-am facut curaj sa postez pe blogul asta creat cu draga inima in urma cu ceva luni ceva s-a intamplat. Fie ma gandeam ca template-ul e nasol, fie imi aminteam de dificultatile intampinate cu unele setari, fie ma gandeam ca nimic din ce am eu de spus sau aratat nu e asa interesant incat sa se oboseasca cineva sa isi arunce ochii pe aici...Pe scurt aveam trac sau naiba stie ce si imi gaseam scuze. Tot amanam..Maine, saptamana viitoare, dupa ce ma tund, cand o sa fac nu stiu ce..Ei bine!!Gata cu prostiile astea!

Astazi, 12 ianuarie 2010 (era sa zic 2009 ca inca nu mi-am revenit) scriu primul post pe blog. Despre..NIMIC. Pe viitor o sa gasiti aici o gramada de makeup related things, multa vorbarie in vant ca asa sunt eu (veti vedea)...si o sa mai gasiti si cam ce vreti voi (cei care acum nu existati si nu cititi ca nu aveti ce..LOGIC). Adevarul e ca blogul asta face parte din marea mea rezolutie pe 2010 despre care va voi povesti intr-o postare viitoare. Daca nu ma tin de blog o sa ma trazneasca un fulger divin in curand asa ca....

Va promit ca o sa fie dragut si distractiv pe aici pentru toate fetele pasionate de beauty si nu numai...sa nu uitam ca sunt bineveniti si baietii pasionati de beauty sau cei care vor sa faca misto de noi astia care ne agitam sa coloram lumea cu farduri si sperante la cearcane ascunse si ochi evidentiati subtil..

Pupaturi de la a voastra Dia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu