sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Smokin' green

E oficial..aparatul me foto a luat-o razna. Nu vrea sa mai pozeze Daca nu isi revine atat mi-a fost ca bani de altul nu exista DELOC..In fine..va trebui sa va prezint pozele facute de dimi..Neclare, but still poze! Inspirat de Jossette, inspirata si ea de Pixiwoo..Mi-am amintit cat imi plac machiajele extra dramatice. O vreme nu le-am putut purta si na, ma dezobisnuisem, dar cum eu fac fixatii pe stiluri sau culori, asteptati-va la smokey cu toate nuantele pamantului in urmatoarele zile!That's the way I do it..
As fi avut nevoie de un verde ca lumea pe waterline, dar nu am nimic de genl, asa ca arata cam spalacita culoarea pusa acolo. In caz ca se vede ca am pus culoare pe interior. Note to self: cumpara-ti niste "creioane colorate", sunt o investitie necesara pt viitor.

Madi, stiu ca nu e machiajul goth inspired promis, dar macar e dramatic si dark!Deocamdata merge si asta, nu??

Nu statea bretonul si eram in haine de casa, dar se intelege ideea!!












Aaaa...da si m-am tuns DIN NOU scurt!Decizie controversata, dar pe care eu o adoor!Cred ca si de asta ma tenteaza iar machiajele dramatice. La mine parul scurt a "strigat" mereu dupa ochi puternic evidentiati..Freza mea cea noua sta naspa in poza de mai sus. O sa fac un post special despre "transformarea" parului meu.

3 comentarii:

  1. Sexoasa ai fost de cand te stiu da cu paru si ochii astia uhuu. Astept upgrade la smokey eyes sau cum ii zici tu, ca je nu se pricepe, doar admira:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu se pricepe toi, dar daca iti place ceva in mod deosebit spune-mi si fac tutorial (sau macar incerc) si poate poate bag un pic de microb in tine. Ce-i drept, tu ai alta forma a ochilor si ce mi se potriveste mie nu ti se potriveste neaparat si tie..dar hei, daca vrei poti!Un pic de exercitiu si "joaca" si ai putea sa descoperi ce te prinde...Intri tu pe mana mea one day si atunci sa vezi...

    RăspundețiȘtergere
  3. iti sta minunat! am sa il incerc si eu sa vad ce imi iese... desi slabe sanse sa ma apropii cat de cat de al tau! dar eu incerc :P si asta conteaza nu? ;))

    RăspundețiȘtergere