miercuri, 13 ianuarie 2010

EOTD

M-am gandit sa fac si eu pe smechera si sa folosesc prescurtarile consacrate pentru blogrile de machiaj. Ca sa nu fiu criptica, in caz ca nu stiti..EOTD inseamna Eye of the Day. M-a batut gandul sa prescurtez cu OZ de la ochiul zilei:)) dar parca e un pic cam dubios. Asa..o sa vedeti des ochisorii mei si "vopselurile" de pe ei.

Astazi m-am trezit foarte tarziu, ma simt molesita ca o leguma si nu am energie sa ma apuc de nimic pe aici.Nici macar nu stiu daca o sa ies din casa, vremea e cel putin dubioasa, dar hey..o fata trebuie sa arate dragut si daca are in program calcat haine si facut mancare, nu?

In general imi place sa trantesc pe pleoape toate combinatiile pamantului si azi mi-am amintit ca zicea Alina de la Cosmeticsalltheway (gasiti link catre blogul ei in blogroll) ca vrea sa testeze combinatia cu maro si albastru. Asta m-a inspirat azi..E cu dedicatie. Stiu ca e un piculet messy, dar se scuza ca eram cu ochii lipiti si cu programul dat peste cap. Deocamdata pun doar pozele. Daca vreodata o sa am si cititori dornici o sa postez si tutoriale, liste de produse bla.Acum sunt prea lenesa..






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu