duminică, 11 aprilie 2010

Mega restante

Sunt vie si nevatamata va jur!!Numai ca lenea a fost mare, mutarea bulversanta si eu m-am aflat intr-o stare de hibernare acuta!Nu am iesit nici acum din sus numita stare, dar vazand ca fete dragute de pe blogosfera imi dau impulsuri sa revin am spus ca trebuie sa termin cu lenea si sa imi revin usurel!!

O sa incep prin a onora o leapsa vecheeee data de
Simo some ages ago!Leapsa respectiva a circulat pe blogurile din afara de ceva vreme si a ajuns hop top si la noi. Nu stiu cine a preluat-o, ea nu e chiar adaptata realitatii romanesti, dar e haiosica asa si greu de refuzat.

40 de intrebari

1. De cate ori iti speli fata pe zi?

Teoretic de doua ori pe zi, dimineata si seara. Practic dimineata nu e chiar spalat ci curatat cu lotiune tonica, pufuiala de apa minerala (nu termala ca s-a terminat). Stiu ca suna scarbosel, dar la tenul meu functioneaza mult mai bine varianta asta decat spalatul ca atare de doua ori pe zi.

2. Ce fel de ten ai?
A fost mixt si frumos tinut in frau pana la debutul sarcinii. Acum e o amestecatura de ceva scarbos..uscat cu gras, cu cosuri, cu iritatii, cu mama lui!!Pori imensi cat groapa Marianelor, not a pretty sight to see!!

3. Cu ce iti cureti fata?

Demachiant Elmiplant, lotiune tonica asijderea (imi plac chiar ffffff mult), gel de curatare Bioten (asta e cam apa de ploaie, nu simt ca face ceva propriu zis. O sa revin la Olay sau altceva dupa ce il termin)

4.Ti-l exfoliezi?

Dap, de doua ori pe saptamana cu "crema exfolianta" Bioten (si asta e cam apa de ploaie), care effff soft, atat de soft de nu simti exfolierea propriu zisa. O data la o saptamana jumatate il exfoliez cu gelul de curatare Bioten amestecat cu malai.

5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?

Foarte clara intrebare!!Brand in domeniu de ce??Ingrijire, makeup??Nu am un brand favorit, putine produse ma "fidelizeaza"

6. Ce crema folosesti?

Crema hidratanta pt ten normal de la Elmiplant
(Si da, urmeaza sa ma recunosc infranta si sa ma comport si eu ca un om matur si responsabil cumparandu-mi o crema de noapte si una pt conturul ochilor)

7. Ai pistrui?

Nu am, dar ma mai trezesc cu vagi urme vara

8. Folosesti crema pentru ochi?

Spre rusinea mea nu. Chiar astept recomandari pt o crema potrivita la 23 de ani...nu antirid, nu chestii trestii si budget friendly va rog!!

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?

Yup..am avut o adolescenta "zbuciumata", dar in ultimii 3 ani a fost muuult mai bine.Acum, va spuneam biebe m-a facut sa pierd lupta cu acneea

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?

Cred ca as fi avut dar cum la noi nu se gasea....

11. Ce fond de ten folosesti?

Momentan trag sa termin Time Plus de la Seventeen care e ok pt un ten fara probleme, dar la fata mea de acum imi trebuie altceva. Am un wishlist la FDT de zici ca vreau sa inconjor Globul Pamantesc cu el...

12. Dar anticearcan?

Nu am nevoie momentan dar prevad ca in viitor o sa devina necesar.

13. Ce nuanta a pielii ai?

Am undertones galbui cred...Creeeed!!Bejulii..p-acolo!!

14. Ce crezi despre genele false?

I freakin love the effect!!La un machiaj de seara, dramatic bla, fac minuni si nu ma sfiesc sa le folosesc.

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?

Da stiu..Asta era intrebare de control???:))Recunosc insa ca mai sunt si "naughty" si o tin si 4-5 luni, mai ales ca nu o folosesc pe alte persoane.

16. Ce brand de mascara folosesti?

Nu am o preferinta...Rimmel, Maybelline...daca am si ceva mai bun nu ma supar!:))

17. Sephora sau Mac?

La noi balesc doar in Sephora, online balesc si la MAC..Daca ar fi dupa mine amandoua. Daca ar fi dupa sot..nici unul:))

18. Ai un card Mac Pro?

Avand in vedere ca la noi nu exista MAC...doooh de unde sa am si ce sa fac cu el??As vrea sa am si sa am si ce sa fac cu el though!

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?

Pensulicile si uneori in cazuri de maxima viteza dejtele!

20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?

Primer pt ochi dap..Sunt dependenta!Radiant Eyeshadow Base, una care habar nu am cum se numeste dar e f faina. Si da..urmeaza si altele!

21. Dar pentru fata.

Baza de machiaj am una primita de la o prietena..E de la Cara Mia si imi place destul de mult.Urmeaza sa achizitionez altele de pe wishlist:))

22. Care este culoarea de fard preferata?

Asta e o intrebare imposibila!!Imi plac toate culorile, nu fac discriminari!!:))

23. Folosesti creion sau tus?

In general tus...Uneori si creion

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?

Recunosc cinstit ca mai pateam in liceu cand ma machiam la 6 jumate dimineata:)).Acum n-am mai comis-o de cativa ani buni!

25. Ce crezi despre pigmenti?

Daca stii sa ii aplici si sa ii folosesti sunt super faini...varietate de culori, posibilitati de a ii folosi pt multe chestii. Daca esti incepator...sunt messy and a pain in the ass!!:))

26. Folosesti machiaj mineral?

Am folosit mostre si urmeaza sa folosesc si "bulk":D

27. Care e rujul tau preferat?

Nu am un ruj preferat..jur..si aici sunt la fel ca la farduri.Impartiala fata de branduri si cuulori!!Cu precizarea ca nu imi plac cele cu finish frosted. Mi se par...old lady like!

28. Dar lipgloss?

Same as above.Aici pot fi si sidefate, nu fac nazuri!:))

29. Care e blush-ul tau preferat?

Unul de la Seventeen, cred ca ii spune Peachy Coral sau ceva de genul asta. E dragut, piersiciu si are irizatii aurii

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?

Dap..

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?

Ia ghici ghicitoarea mea??:))

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?

CCO-urile nu exista decat in State!!Asa ca da merg...cand imi iau viza si plec tai tai!!:))

33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?

Am si facut..dar am in plan sa ma perfectionez, asa ca one day o sa mai fac!

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?

Nu vreau sa ma dau rotunda (desi incep sa fiu), dar in general nu.Mai dau chix, dar rarutz!


35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.

Numai una??:))Fondul de ten "masca"..mai inchis decat nuanta tenului si terminat brusc in dreptul maxilarului..Conturul prea inchis si rujul prea deschis. Creionul de ochi intins de parca ai fi dormit cu el la ochi...mai am dar tac!

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?

Depinde ce stare am!Depinde unde merg!!Depinde...Imi plac toate!!

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?

Hhhhmmmmmzzzz...Aici nu stiu zau. Tre sa ma mai gandesc but I'll get back to you on that one!

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?

Balsam de buze:))-asta in vremurile bune
Acum...FDT!!

39. Iesi din casa fara sa te machiezi?

Da....dar incerc sa nu intalnesc prea multi cunoscuti!!:))

40. Crezi ca arati bine si nemachiata?

Daca e lumina stinsa da!!:))Just joking. unt ok, I've seen a lot worse!

41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?

Uuuumm nu cred ca sunt in masura sa decid.Mai am muuulte de testat pana sa ma pot pronunta!

42. Ce crezi despre makeup?

E o forma de arta, e chestia aia care ma face sa zambesc dimineata, la pranz si seara, e o obsesie si o pasiune pt mine...E modul in care fiecare dintre noi se poate simti un pic mai frumoasa intr-un mod foarte simplu!

Uhuuuu mama caaataaa leapsaaa!!

O dau mai departe spre
Alina;
Koko
Joice

si nu numai!!Toate fetele care nu au avut leapsa si vor sa o preia sunt binevenite!!

I'll be back soon cu celelalte "datorii" si cu VESTI!!

Un comentariu: