Panseluta!

Da daaa...tot mai am restante!STIUUU!!Dar m-am gandit ca nu am mai postat machiaje de ceva vreme...uum asta pt ca nu am mai facut nimic care sa merite vazut!
Inspirat din culorile acestei panselute simpatice..Aveam in minte cu totul altceva, adica trebuia sa iasa mult mai pretty, dar cum eu in afara de rimel si gloss nu am mai folosit de ceva vreme....Scuzati tenul oribil, sprancenele nepensate!!Negrul ala jur ca e blenduit..nush de ce se vede asa.Iar tusul e smudge-ul de la stilla, care s-a cam uscat si nu ma mai lasa sa trasez linii netremurate!!Am facut pozici in lumina naturala, afara si vreo cateva in baie ca pitzile..Precizez ca alea la becul din baie se apropie mai mult de realitate!!Culorile erau aprinse si gigea...si mai multe...dar fie!!















Si una cu jeana falsa...jenele false au fost un esec, asa ca numa atat vedeti!!

Share:

5 comentarii

  1. colorato!! inca o leapsa la mine pe bloaga :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci!!Ma usiiizi!!Pana termin de postat toate lepsele si premiile o sa plimb carutu prin parc=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumusel arata panselutele tale. Mi-ai dat idee sa fie si pleoapele mele o "floricica" de primavara :D.
    Cand afli daca e baietel sau fetita :D? V-ati gandit la nume? ( cat de entuziasmata sunt ;)) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia trebuia sa aflam acum vreo doua saptamani, dar bebe a fost pudic si a stat cu picioarele unul peste altul la eco!:))Urmatoarea ocazie e la sfarsitul lui mai..
    Ne-am gandit in mare, dar pana nu stim ce e , nu ramane nimic batut in cuie!Si eu sunt suuuper entuziasmata!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos make up! Ca de obicei.
    Ai o leapsa de la mine pe blog,daca doresti.

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere