Sunshine Award!!

Si iata cum promiteam ca revin cu inca o "restanta"...Incet incet o sa ajung la zi!!

Am primit acelasi premiu simpatic de la trei fete dragute. Va multumesc din suflet DEEA ; INA si SIMONA



Pentru ca toate fetele din blogrollul meu l-ar merita, prefer sa nu fac nominalizari de data aceasta!!Considerati-va toate premiate!!!

10 lucruri care imi plac:

1.Sa pierd vremea pe net
2.Sa citesc
3.Sa colind magazinele de cosmeticale, accesorii, pantofi si haine...chiar daca nu am bani sa cumpar. I love window shopping even if it makes me sad!!:))
4.Primavara pentru ca vremea e de obicei exact asa cum as vrea sa fie tot timpul anului..nici prea cald nici prea firg
5. Florile de primavara pt ca sunt frumoase si miros superb. Intru in sevraj cand vad lalele, zambile, narcise, ghiocei....
6.Imi place burtica mea de viitoare mamica
7.Imi place sotul meu ca daca nu sigur nu ma maritam!!
8.Tot ce miroase a vanilie
9.Bijuteriile cu charm-uri
10. Matasea, chiffonul, voalul, satenul....tot ce mangaie pielea!

Share:

4 comentarii

  1. Si mie-mi place tare mult burtica ta :D
    Si te asteapta si premiul asta la mine pe blog :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Epurica, gracias!!!O sa profit sa mai scriu inca 10 lucruri care imi plac!!:))

    Aaaa...si abia astept sa devin clienta ta!!

    Iulia, te pandeste si pe tine o premiere, asa ca stay tuned!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si de la mine ai un premiu :D
    Pup mami

    RăspundețiȘtergere