November Empties

Cu o intarziere de cateva zile iata-ma cu inca o portie din postarile mele preferate: empties!A fost inca o luna productiva aici. Prevad insa ca la sfarsitul lui decembrie n-o sa ma laud cu prea multe recipiente golite dintr-un motiv simplu: am atatea chestiute faine de ingrijire incat n-o sa pot sa folosesc un singur lucru pana il termin asa cum fac de obicei.

So let's get started, shall we?

Iata gramada!:))


Si pe bucatele:)


Gel de dus Balea Mango Vanille-doua bucati. Ambele primite de la mama. Au fost editie limitata, le-am vrut dar in Sibiu nu se gaseau. Ei, problema e ca nu m-au incantat nici pe departe atat de mult cum ma asteptam. Textura mi s-a parut prea densa pentru gusturile mele, parca nu facea spuma mai deloc si nu imi dadea impresia ca lasa pielea cu adevarat curata. Mirosul imi placea dar nu persista deloc. M-am incapatanat sa le termin pe amandoua si am reusit. Unul era de fapt consumat mai mult de trei sferturi inca de luna trecuta. Oricum nu mai e de gasit acest produs dar nu l-as recumpara.

Body Smoothie Balea Mango Vanille-adicatelea lotiunea care completeaza minunea de mai sus. Cum sa zic eu?? Am avut impresia ca ma dadeam cu primer cu silicon pe corp. Chiar daca intra in piele si nu lasa pelicula grasa tot imi lasa senzatia de reziduu pe piele. Ca si cand ar fi facut o "bariera" cu mediul exterior!:))Nu hidrata cine stie cat, iar pielea mea uscata de pe picioare a biruit lotiunea asta fara drept de apel. Mi-a placut mult recipientul si modul de dozare.Cam atat. Nici pe asta n-as mai lua-o si daca as gasi-o.

Sampon Gliss cu 7 uleiuri bla bla-Stiti deja ca ma impac bine cu produsele Gliss. It's shampoo, nimic mai mult. Isi face treaba bine, nu-mi usuca parul, nu mi-l ingrasa. Il curata, nu imi provoaca mancarimi pe scalp. Cam atat. Nu pot sa zic ca ar face ceva deosebit dar e foarte posibil sa il mai vedeti prin zona. Acum tot cu un Gliss ma spal dar alta gama.

Masca de par Kallos cu lapte-Adevarul e ca nici nu mai stiu sa spun sigur daca masca asta chiar are efect sau e autosugestie:))O foloseam in vremurile cand aveam par luuung si sanatos si mi se parea ca functioneaza de minune asa ca i-am ramas fidela si pe mai departe. Am avut cateva butoiase din astea, am si acum o masca inceputa in baie dar cred ca dupa ce o termin mai vreau si altceva. Recomandari? Imi place mirosul ei enorm, cred ca toata lumea il cam stie (caramele cu lapte) si lasa (cred) parul destul de matasos.

Gel pentru igiena intima Nivea-Nu intram in detalii, it is what it is!


"Ulei" pentru varfuri despicate de la Avon-Nu ii stiu exact numele dar il vedeti in poza si cred ca muulte fete au avut de-a face cu el macar o data in viata asta!:P Se pare ca luna asta tot ce am terminat m-a facut cam sceptica:))! Miroase frumos, disciplineaza varfurile rebele pe moment dar pe mine nu m-a impresionat la hidratare, stralucire sau ceva. Stiu e Avon, e 25 de lei dar...Daaaaaar stiu multe persoane care au fost multumite de el. Este foarte posibil sa am eu o perioada foarte aiurea cu parul (care e in continuare "la crescut" si arata ca o maturica diforma) si sa nu imi placa nimic din ce imi placea la un moment dat. Nu cred ca o sa il mai cumpar deocamdata. Si aici caut recomandari. Un ser, un balsam leave-in, un ceva??Dupa cum vedeti sunt in ceata pentru ca in vremurile de par lung n-aveam nevoie de NIMIC ca sa imi fac parul cum era, iar in perioada de par scurt il spalam si il uscam cu prosopul!:))Acum sunt pierduta compleeet!

Demachiant bifazic pentru ochi Nivea-This may come as a shock!Unde e Balea cel de fiecare luna?Nu e!M-a convins Iguanitza sa incerc si altceva. Si nu stiu exact ce parere am. La primele cateva utilizari am zis ca innebunesc de usturime de ochi. Plangeam si ma demachiam. Dupa vreo saptamana de insistenta (dumb much??) n-am mai avut nici pe nevoia si mi s-a parut chiar ok. Demachiaza bine, gramajul e bun, pretul de asemena dar nu stiu exact ce sa spun despre reactia initiala . Aaaa si era mama in vizita, s-a demachiat si ea cu el si a patit la fel. Nu cred ca l-as recomanda pentru cine se stie cu ochi sensibili. Cred ca eu ma reintorc la Balea.(Ce tot zic??deja m-am reintors!!)

Lapte demachiant Herbagen cu ulei de masline-Un demachiant bun dar potrivit mai degraba unui ten uscat. Eu il am mixt si la inceput fata mea a protestat fata de textura un picut cam "greoaie". Lasa fata putin incarcata, grasa pana te speli si sentimentul e destul de neplacut. M-am obisnuit totusi cu el si spre final imi parea rau ca se termina. E ok, dar cu siguranta nu intra la favorite pentru mine. Nu l-as recumpara deocamdata.

Mebra crema pentru calcaie crapate-Auch. Do not buy this. Am luat-o in vara din plafar, disperata de calcaiele cu piele de elefant. Am folosit-o de vreo doua ori si n-am suportat mirosul pe caldurile alea urate. Pentru ca PUTE!Zici ca esti nespalat pe picioare de o saptamana cand te dai cu ea (sau ma rog, asa imi imaginez eu pentru ca nu cred ca am stat vreodata nespalata o saptamana). Si la mine n-a facut nimic. Are o textura dubioasa cu ceva zgrumturei in ea(s-o fi vrut si exfolianta???) si nu stiu daca v-am mai spus dar PUTE. 5 lei prost cheltuiti!:))

Mini apa termala Vichy-O aveam de multa vreme, am terminat-o si deocamdata raman in randul necredincioaselor care nu vad rostul unui produs de acest tip. Eu una pot trai si fara apa termala.

Mostre de fdt mineral de la TANF-De fapt am terminat inca vreo doua dar cred ca am aruncat pliculetele din neatentie. Am un kit de mostre care zace de ceva vreme si am zis sa incerc sa scap de ce pot. Am folosit fdt mineral o perioada scurta de timp si nu pot sa zic ca am devenit fan dar ma gandesc serios ca vara viitoare sa mai dau o sansa acestui gen de produs.

Creion negru de ochi Yves Rocher Luminelle-Un creion ok, nimic special. I've had better (tot de la ei). Deocamdata ma bucur de minunile Supershock Liner-ului de la Avon asa ca pe acesta nu prea cred sa il mai cumpar in viitorul apropiat.


Ce vedeti mai sus a ajuns la cos.

Depotted Nyx Jumbo nuantele Milk si Black Bean. Erau vechi, le-am folosit putin de tot si parca miroseau un pic weird. Pentru mine sa le pun in borcanel a fost o idee proasta. Le foloseam mai mult cand erau in forma lor normala:)) Asta e, deocamdata nu le duc dorul si nu simt nevoia sa le cumpar iar. Daca ma va apuca vreodata s-ar putea sa le mai iau. Sunt foarte faine, rezistentem bune ca baza, stiti voi ce si cum. Doar ca le-am neglijat eu cam mult.

Cele doua rujuri, Trendy Colors- nu stiu numarul ca s-a sters de pe ambalaj si Flormar Supershine 503. Ambele au fost trimise in iadul cosmetic din acelasi motiv: mirosul si gustul. Sunt ca un copil mic cu produsele de buze: daca nu miros bine si n-au gust bun nu le mananc/astaaaa pardon, folosesc! Ambele rujuri imi placeau enorm ca nuanta si ca textura dar efectiv nu puteam sa trec peste izul de "bunica". Mirosul si gustul ala de plastic pe care il aveau rujurile de acum muulti ani. Si nu, nu expirasera ca asa au fost de la bun inceput. Si asa consumasem destul din fiecare. In ultima vreme insa chiar nu ma mai atingeam de ele si am decis ca n-are rost sa ma mai torturez cu ele. Pana nu schimba oamenii ceva la gamele respective de rujuri nu stiu daca o sa ma mai ating de ele. Poate doar sa gasesc vreo super culoare de negasit altundeva.

Am scris cel mai carnat carnat din istoria carnatilor. Daca aveti rabdare sa il cititi va felicit. V-ati pierdut timp pretios din viata cu prostiile mele! Glumesc!:D:D

Va astept sa reveniti saptamana asta pentru ca sper sa mai postez!:))


Share:

24 comentarii

  1. Wow, ce multe ai terminat! :D În locul serumului de la Avon, iti recomand Glossy Restructurant Fluid (posibil sa mai fi gresit pe ici-pe colo numele :D) de la Kallos. E vreo 17 lei, e mai mare, miroase mai putin agreabil (tot parfum, dar mie nu imi place), descurca parul extraordinar si il lasa stralucitor si pe-deasupra, eu il folosesc zilnic sau chiar de 2 ori pe zi pe varfuri si pe toata lungimea parului dupa baie si nu mi-a ingrasat niciodata parul, spre deosebire de Avon. E pe baza de siliciu (sau silicon?) si eu una sunt indragostita de el! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am testat si Glossy Restructurant Fluid si nici ala nu m-a omorat. Cred ca fac figuri prea mari, nu?:))Mie nici asta de la Avon nu imi ingrasa parul. Dar nici nu imi dadea impresia ca ma ajuta cu ceva.

      Ștergere
  2. Sicera sa fiu eu sunt foarte multumita de masca de par de la Kallos de Argan... Am abuzat in ultimul timp de el saracul cand l-am trecut de la castaniu la blond :) dar acum si-a revenit, este fin , matasos, stralucitor si nu a trebuit sa imi tund jumatate din par. Este chiar buna pentru suma platita.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut-o pe cea cu vanilie din gama in care e si cea cu argan dar problema e ca nu le-am gasit decat la un kg. Si e enorm. M-am saturat de masca aia ca de mere padurete. As fi incercat-o si pe cea cu argan dar numai sa o gasesc la gramaj mic. Nu mai fac in viata mea greseala sa iau un kg de masca de par!:))

      Ștergere
  3. Tu vrei sa ma deprimi, jur :))! Eu abia am terminat vreo 2 geluri de dus si un balsam de par si vii tu cu sacosa de empties :))! Aaa, stai, mi-am adus aminte ca am terminat si 2 demachiante si un fond de ten. Bun, ma simt mai bine acum :D!
    Eu folosesc serul de la Wella pt varfuri - pe care ti-l recomand si tie, e foarte bun, doar ca e undeva la 50 de lei si are 50 de ml, deci nu prea convenabil, dar acum e pe terminate si asta si ma gandesc sa splurge pe un CHI Silk Infusion...mai ales ca are o tona de review-uri faine si la cantitate-pret il bate pe Wella la fund. Ramane de vazut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai ca luna asta cred ca o sa am goale vreo treime din cate sunt aici.O sa ma uit de serul Wella, nici asta Avon nu e ce stii ce afacere ca are 30 de ml parca si la pret intreg e cam 25 de lei. Asa caaa. Si sa stii ca si eu ma uit la Chi dar am zis ca intai trebuie sa imi pun cat de cat la punct rutina de ingrijire a parului si pe urma ma bag la investitii de genul. Rutina de ingrijire insemnand mai mult de "hai frate sa ma spal si eu pe cap, hmmmm pun si masca-clatit dupa 3 secunde-GATAAAA!":))
      Uite, ca sa nu te mai deprim cred ca renunt si la planul sinucigas pe care il aveam pentru 2013:P De fapt imi caut motive sa nu ma bag singurala postit. Poti sa fi tu motivul meu??:P

      Ștergere
    2. Da da da, ma inscriu ca motiv principal pentru renuntarea la prudenta :))! Sunt complet de acord sa te indemn la shopping, fie el online sau in persoana, la salivat dupa chestii shiny and so on..crede-ma, sunt buna de motiv :D!Nici nu vreau sa stiu ce plan aveai pe 2013, ca ma apuca depresia rau !!!
      Ala de la Wella e bun, dar parca nu excelent...si cum la mine parul e chiar foaaaarte bibilit ma gandesc ca ar prinde bine CHI-ul ala. Dar cred ca in maxim doua saptamani pun mana pe el. Nu de alta, dar momentan am im plan vreo 2 rochii ( da, sunt genul de ticnita care poarta rochii iarna, cu cizme :)) si un palton. Asta pentru mine, ca pentru Amelia ma gandesc la niste paltonase, nu ca cele 10 geci nu i-ar ajunge, dar na...si cizmulite dragute, si niste pantalonasi mai noi, si etc, etc, etc...m-a facut mama foarte cheltuitoare, noroc cu hubby ca tace si ma lasa sa cheltui toti banii familiei :))!

      Ștergere
    3. :))It's a deal!!!Eu azi m-am inchinat cu amandoua mainile ca am cam terminat cu cadoul de Craciun al piticei. Sunt mandra de mine. Asadar cu salariul ce urmeaza ma ocup de mine!:))Ca hubs si-a luat cadoul de Craciun in avans: daca nu ii ajunge S2-ul il pun sa il manance!!:))

      Ștergere
    4. Cannot believe yoy let him get that :)), al meu stie bine ca nu are sanse sa capete such toys, le strica in MAXIM o saptamana. MAXIM am zis! Bine, nu se pune ca eu am Blackberry si S2, nu :D? E foarte fain, daca tine de el o sa ii placa ;)!
      Tu deja ai luat cadoul ??? Dear God, eu nici nu m-am gandit ce sa ii iau Ameliei, in afara de o tona de haine, am acasa magazin de jucarii, inclusiv masinuta dintr-aia mare...cand am vazut-o era sa fac cu inima ( a luat-o soacra-mea ;), deci serios, nu mai am idei ce as putea sa ii cumpar la copila mea :?
      Iar tuuuuu....sa iei salariul and blow it all in a shopping spree like none before!!! Vezi, imi fac treaba cu diligenta :*!

      Ștergere
    5. Nici a mea nu duce lipsa de jucarii si toale dar MI-A ZIS CE VREA!:)))Si ala a fost grosul. Si i-am mai luat pe langa niste chestiute care stiu sigur ca o sa ii placa. Si dap, l-am lasat sa isi ia S2 ca pana mea, eu deocamdata sunt inca acasa cu Katia, el e ala care trebuie sa fie conectat la realitate. Iar eu am un telefon de pe vremea lui Pazvante chioru pentru ca nici in dos nu ma doare de tehnica si de telefoane. Ma mir ca nu am inca telefon Alcatel din ala alb negru ca in generala!:))Cat despre salariu, dupa cum te-ai prins din faptul ca eu sunt stay at home mom momentan... desi e pe mana mea parca na, nu-mi vine sa il sparg pe tot!Desi el saracul ma indeamna la pierzanie. La noi e invers:eu sunt cumpatata si el...NU!:))

      Ștergere
    6. Si eu, si eu! Si eu sunt stay at home mom adicatalea, ba mai bine, dau bani pe (inca) o facultate :))! Dar asta nu ma impiedica absolut deloc sa fiu mana sparta, mai ales ca la fel, eu ma ocup de finante si stiu cam ce avem nevoie, ce putem amana, etc. La noi e chiar invers, omul nu are nici cea mai mica idee ce e cu tehnologia, nici sa imi deblocheze telefonul nu stie, mor de ras...in schimb stie frate toate site-urile cu articole politice. Uimitor cat de ciudata e atentia la unii oameni :))!
      Da, si fie-mea mi-a zis ce vrea de Craciun..citez acum : " Un bebelus..da din ala adevalat! " ...mhm, fat chance that's gonna happen :))! Asa ca trecem la planul de rezerva : carti, jucarii, dulciuri. Da, sunt o mama denaturata, I feed my kid chocolate :P ! Si daca nu e bine, bag si haine in ecuatie...

      Ștergere
    7. Si eu sunt la fel de denaturata!Chill!Si da si ea a cerut bebe adevarat dar n-o sa il vada!Nup!!Noroc ca avea si lista de rezerva!:)) Bai hmmm, cred ca noi trebuie sa discutam pe Fb prin mesaje ca devenim ingrijoratoare pentru lume cred!:))

      Ștergere
    8. Ha ha, da, ai dreptate tu :))! ;)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Asa-i??M-am mirat si eu cand am desertat desaga!:))

      Ștergere
  5. Wow! Ai consumat o gramada! Stiu ca ai mai spus ca la tine e o chestiune de onoare sa termini un produs. Si la mine e asa. :) Din ce-mi amintesc, in ultimele saptamani am terminat un balsam de par, un gel de dus, un parfum si am renuntat la un fard de obraz consumat vreo 80%.
    Nu m-am tinut total de cuvant in ceea ce priveste project pan-ul pentru ca a fost reducerea de la mua si black friday, dar oricum am lasat-o mai moale. Si oje nici nu mai stiu de cand n-am mai cumparat. I'm a bit proud! :) La tine cum a mers?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am abtinut(cu greeeu) si de la Mua si de la orice reducere de Black Friday:D. Dar nu stiu zau cat o sa mai rabd!:)) La oje mai am dreptul la una singura din cele 5 dar problema e ca mai am cam 7 pe lista de dorinte!:))Ma gandesc serios sa o las balta si sa imi iau oje ca pana la urma de ce sa ne refuzam fericirile??:)Nu e ca si cand 90 de oje ar fi de ajuns, nu?:))

      Ștergere
  6. Ce cumintica e mami Deena. Eu am multe farduri si rujuri de procesat dar tot cumpar ca nebuna. De oje m-am lasat in ultima perioada si m-am reapucat de farduri. As arunca 120-u dar imi pare rau ca are multe culori frumoase pe care le descopar mereu.
    Imi plac postarile de genul asta. Imi dau curaj:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dau curaj in soarta obsedatelor de cosmeticale nu???:))Eu tot cu ojele am ramas fixata!Asa si eu cu 120-ul. Parca vad ca a doua zi dupa ce l-as arunca mi s-ar face pofta sa ma machiez cu verde neon:))Si de unde sa il scot??:))

      Ștergere
  7. Multe ai consumat :)
    Mie mi-a placut mult gelul ala editie limitata, pacat ca nu se mai gaseste. Lotiunea in schimb e varza, am luat-o ca fraiera doar pt. ca avea 50% reducere si mi-a placut mirosul gelului, nu m-am uitat la ingrediente si acasa am vazut ca are o gramada de acool :(.
    Creionul luminelle mie nu-mi rezista nici 2 ore pe pleoape, se intinde tot. Cu YR numai dezamagiri am avut, nu mi se potrivesc deloc produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahhh daca stiam ca iti place mai bine iti trimiteam tie gelul numarul doi decat sa ma zbat sa il termin!:))Legat de lotiune, iti zic sincer ca nu citesc ingredientele pentru ca sunt lenesa si ignoranta!:))Si la produsele de corp nu am avut cred vreo reactie adversa. Dar a fost nasoala!
      Eu sunt asa si asa cu produsele Yves Rocher. Sunt lesinata dupa geluri de dus de la ei, imi plac si unele lotiuni de corp, produsele de machiaj sunt ehhh, unele bune unele not really. Oricum mi se par exagerat de scumpe cele de makeup pentru cat pot face:))

      Ștergere
  8. Eu cu sampoanele Gliss nu m-am inteles prea bine, am avut gama rosie pentru par vopsit si cea neagra, pentru par super-deteriorat si uscat. Functionau bine pe lungime, in sensul ca nu aveam parul la fel de incalcit cand il clateam, dar radacinile se ingrasau inadmisibil de repede (eu ma spal la 5-6 zile, cu astea simteam nevoia sa ma spal dupa 3). O sa mai incerc balsamurile din alte game pe viitor, am citit pareri pozitive.
    Parul meu e lungut de ceva timp, am avut serul Avon si mi s-a parut ok. Apoi am incercat Glossy Restructural something de la Kallos, care mi s-a parut cam aceeasi treaba, dar mult mai avantajos. Daaaaar revelatia maxima a fost cand am inceput sa folosesc tratamentul Chi Silk Infusion, care imi face un par... absolut minunat! E mai scump, intr-adevar, dar la promotie eu mi-am luat o sticla de 177 ml cu mai putin de 60 de lei (in mod normale e in jur de 120), si ca gramaj iese mai ieftin decat Avon. Desi n-am consumat decat vreun sfert din prima sticla, am luat-o si pe a doua. Am scris si despre el, nu vreau sa te spamez, dar poate vrei sa vezi mai in detaliu: http://septembriejoi.com/2012/12/02/review-tratament-pentru-par-chi-silk-infusion/
    In rest, pupici pentru tine si pitica, se vede ca a crescut, e mai independenta si tu ai mai mult timp de blog!

    RăspundețiȘtergere