miercuri, 23 ianuarie 2013

7 sins of nailpolish


Aseara am vazut acest tag pe blogul lui Josephine!Cred ca nu e o surpriza ca imi place oja, nu?:))Asa ca am decis sa il preiau ASAP. De abia astept sa vad ce raspund si alte fete!:)


1.LACOMIE - Care este cea mai ieftina oja pe care o detii? Dar cea mai scumpa?

Cea mai ieftina (adica cele mai ieftine) sunt cele Golden Rose. Le gasim pe toate gardurile-mai putin in Sibiu unde nu sunt chiar la orice pas:))) si sunt undeva intre 3 si 5 lei. Can't beat that!!!Si au o gramada de nuante dragute.

Cea mai scumpa oja e una de la OPI pe care am primit-o cadou. E foarte draguta si recunosc ca imi plac o gramada de oje de la ei dar nu imi pot justifica pretul la cat folosesc eu fiecare sticluta.

2.MANIE: Cu ojele de la care firma ai o relatie de iubire/ura?

Veti fi surprinse. Cu cele de la Essence. Desi le tot cumpar fiindca gasesc mereu unele noi care sa ma atraga. Problema cu ele e ca dupa ce trec cateva luni au tendinta sa isi mareasca enorm timpul de uscare. Cu tot cu top coat. O fi la mine problema??

3. LACOMIE: Care este cea/cel mai folosita oja/produs pentru ingrijirea mainilor?

Nu am o singura oja pe care sa o folosesc cu precadere. Trec prin perioade si perioade in care favorizez o sticluta sau doua. Produsul pentru ingrijirea mainilor fara care nu pot trai e crema de maini cu ulei de masline si catina de la Cosmetic Plant. Am spus-o si o repet. Cat timp se va produce I will never be without it!!

4. LENEVIE: Peste ce etapa din pregatirea unei manichiuri sari din cauza lenei?

Base coat. La fel ca Josephine si ca multe alte fete cred!:))Dar uneori ajung sa regret pentru ca ma trezesc cu unghiile ingalbenite sau "zgariate" de particulele de glitter.

5. MANDRIE: Ce culoare de oja iti da cea mai mare siguranta?

Ma simt puternica atunci cand port nuante inchise si sclipicioase. Si ma simt foarte put together cu nuante de nude..

6. POFTA: Care este firma de la care ti-ai dori mereu cate ceva, ale carei colectii le astepti mereu cu interes?

Hmmm Essence in mod clar in ciuda celor afirmate mai sus. Si cred ca China Glaze. Am numai o oja de la ei dar le-as vrea pe toaaateee:)) Stiu pe de rost colectiile lor.Aaaa da si mereeeeu gasesc cate o oja care sa ma tenteze la Seventeen dar cumva reusesc mereu sa ma abtin de la ele!:))Ohhh let's face it, eu poftesc mereu la 3-4-5 oje de la orice firma!:))

7. INVIDIE: Daca ai putea sa alegi orice brand de lacuri de unghii din lume (fara sa tii cont de pret), care ar fi acesta?

Aici chiar nu pot decide. E stransa competitia intre Butter London, Deborah Lippman si OPI!:))Aaaaaa dar daca ar trebui totusi sa ma rezum la un singur brand cred ca as spune A-England. Zici ca vad ingerii in ceruri cand vad superbitatile alea!!!


6 comentarii:

  1. si eu l-am vazut si maine sau poimaine il fac si eu ca e prea frumos <3. Si la mine se intampla la fel cu ojele de la essence, unele dintre ele insa iti recomanda sa folosesti thinner pentru oje sau diluant si pune cateva picaturi si e ca noua ;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept cu nerabdare sa il citesc. Ma gandeam la tine..ca rezolutia mea cu ojele ar fi un fel de cel mai mare cosmar al tau!:P

      Ștergere
  2. Ah, il fac si eu. :))
    Si eu am o relatie similara cu Essence si base coat-ul este un pas pe care il omit adesea.;)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Go do it, now!! Deci nu sunt singura care are probleme cu Essence-ul...

      Ștergere
  3. Ce ma bucur ca l-ai facut! :* Si eu salivez la ojele A England, deocamdata mi-am comandat una pe Beauty in the bottle dar va ajunge de abia peste 3 saptamani :( Pana atunci sufar in tacere :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu sar peste base coat aproape niciodata. Si totusi unghiile mele s-au ingalbenit substantial si au mai si inceput sa se exfolieze. Deci oja a devenit un viciu.

    RăspundețiȘtergere