Shop Your Stash Sunday

Asa cum va spuneam mai demult, obiceiul de a imi face un "cosulet" cu produsele pe care o sa le folosesc in saptamana urmatoare mi se pare unul benefic si l-am mentinut!
Acum in "Makeout 2013" cu atat mai mult mi se pare modul perfect de a redescoperi produsele pe care le am. O sa fie dati cand o sa pastrez aceleasi produse cate doua saptamani, asa ca nu va promit ca veti vedea in fiecare duminica o astfel de postare.

Pentru saptamana ce urmeaza am luat o hotarare temerara!Sa imi aleg produse pe care le folosesc rar: in principiu farduri colorate. Am zis ca e cazul sa le arat putina dragoste. Da, sunt multe farduri mov, turqouise si albastre. Sper sa fac fata presiunii sociale!:)) A fost o vreme cand astfel de farduri erau cele mai folosite din gramajoara. Acum zac uitate. No more!!!

Iata cu ce o sa ma pictez pe fata in zilele ce urmeaza:

Produsele pentru fata:


Fondul de ten e in teste si momentan nu pot spune ca i-as da mai mult de un 7. Sa vedem cum se mai descurca saptamana asta si apoi ii fac un review. Primerul pentru fata e un pas pe care eu il sar mereu si acum mi-am promis sa fiu fata buna! Pudra imi place, e ok dar sper sa o termin totusi anul asta!:))(pacat ca nu o sa se mai produca, era un produs bun!)

Blush-uri, iluminator (si bronzer...)Scuzati "prafuirea" de pe ele!!In realitate nu se vede nici pe departe in halul asta yuuuck!!:


Am incredere ca in curand o sa vad fundul sacului la blush-ul Elf:)). La bronzer m-as mira pentru ca recunosc cinstit nu prea folosesc bronzer avand in vedere ca nu mi se pare ca stapanesc suficient de bine arta aplicarii lui incat sa nu arat dubios pe timp de iarna cand tenul meu e de stafie!Iluminatorul Elf (care e teoretic blush) imi place destul de mult si e la fix in perioada asta cand sunt stravezie. Blush-ul Milani il iubesc dar nu stiu de ce l-am cam lasat de izbeliste. Blush-ul Sleek in nuanta Pomegranate l-am luat la un blogsale si recunosc ca l-am folosit doar de cateva ori pentru ca ma sperie cand il vad asa intens!:))

Primer, baze colorate si mascara:


Primerul ala e cea mai mare prostie ever si urmeaza un review saptamana aceasta. Nu prea trash-uiesc eu produse dar asta e peste limitele mele de acceptare. Abia astept sa imi iau alta baza. Bazele colorate cum sa va spun eu...trebuie sa le consum urgeeent!:))Colossal e printre rimelurile mele favorite si de altfel e singurul pe care il am si pe care o sa il am pana il termin!!:D

Creioane de ochi, eyelinere si produse pentru sprancene:


Quad-ul Elf il folosesc pentru sprancene, gelul acela transparent a devenit maxim scarbos de la fardul care intra in el cand fixez firele rebele! Despre creioanele colorate nu am mare lucru de spus, gel linerul Essence e MINUNAT si mor de nervi ca si pe asta il scot din productie. Ma rog ca atunci cand o sa il termin (ceea ce va mai dura) sa gasesc unul pe aproape. Eyeliner-ul Farmasi stiti deja ca e HG la mine si zau daca pot sa fac o codita cumsecade fara el. Cel cu sclipici l-am luat dintr-un impuls tampit si am zis sa incerc totusi sa il includ cu bun simt pe ici pe colo.

Fardulete:


Vedeti niste cutiute de pigmenti, da? Ehhh, imi plac dar rar ma ating de ei pentru ca mi se par asa de greu de stapanit pentru graba mea din fiecare dimineata. Fardurile..sunt farduri! Toate frumoase, colorate si toate ignorate cu nerusinare luni de zile!

Produsele pentru buze:(am uitat sa pozez un balsam de buze colorat de la Essence si rujul roz deschis de la P2)


Rujul In the Nude de la Essence depotted (nici pe asta nu l-am mai vazut pe nicaieri si e chiar misto-Essence I hatez u!!!), Glossul plumping de la MUA cu care am o relatie de iubire/ura, rujul Mua care imi place, Rujo-glossul Flormar pe care IL ADOR!!!, un rujulet Farmasi care imi place ca textura rezistenta and Co dar care parca nu ma prinde in orice combinatie l-as purta...si in final glossul Channel in nuanta Amour, unul din motivele pentru care am decis ca un pic de rasfat e bun!!Ii multumesc vesnic Simonei ca mi l-a facut cadou. Eu nu port gloss dar asta parca ma striga sa il folosesc. E super din toate punctele de vedere. (daca va intereseaza povesti despre el, let me know!!)

So this is it!!!Intrebari, dubii, comentarii??(OMG!!!Tocmai mi-am amintit ca asta era sintagma preferata a unui prof din facultate care ma facea sa imi inghete sangele in vine de frica si daca ii auzeam numele!Si acum cand ma gandesc imi vine sa rad pe infundate. Toti incheiam orice lucru spus cu "intrebari, dubii, comentarii?" in spirit de fronda si sperand ca la urmatorul curs nu o sa ne mai simtim ca niste furnici strivite!)

Enjoy what is left of the weekend!!

Share:

15 comentarii

  1. eu atatea am cu totul :))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo tie!!:))Eu am cu muuult mai multe chestii de machiaj decat ar fi cazul. Dar na, fiecare cu buba lui la cap, nuu??(ahhhmm geluri de dus anyone???)

      Ștergere
  2. foarte buna ideea..si eu am inceput sa fac acelasi lucru mai ales ca acum strang banuti pentru tot ce imi trebuie sa cumpar ca sa il intampin asa cum se cuvine pe bebe :)
    am multe produse de care constat ca nu m-am atins mai deloc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu oricum faceam chestia asta de vreun an de zile. Acum sunt si mai decisa!! Apropos, felicitari inca o data pentru bebe si daca crezi ca pot sa iti dau vreun sfat legat de achizitii de intampinare sauorice altceva, nu ezita sa intrebi!:*:*Sanatate multa si tie si piciului!

      Ștergere
    2. sigur ca te voi intreba :)..tu deja ai experienta:*..sa iti traiasca buburuza si apropo acea caciulita pe care ai prezentat-o este mortala :D..am sa caut si eu un model sa vad daca poate sa mi-l faca soacra-mea :D

      Ștergere
    3. Daca nu poate soacra let me know si discut cu maica-mea ca poate face cam orice model de "animal" fie el animat au ba!:))

      Ștergere
  3. Ochii mi-au picat automat pe farduri,imi plac mult fardurile albastre si vad ca si tie iti plac:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii care e culmea???Ca le cumpar pentru ca adooor albastrul dar e culoarea de fard pe care o port cel mai rar pentru ca nu mi se pare ca ma avantajeaza!! Smart decision ahh??:)) Dar daca tot le-am adunat ca o furnica I'd better get some use out of them!!:))

      Ștergere
  4. Nu poooot *insert horrified face here * sa cred ca nu iti place fondul ala de teeeen!
    Primer-ul ala mie mi-a placut la inceput, insaaaa e de fapt o mare porcarie, am revenit la Elf si intentionez sa revin la Too Faced imediat ce ajung in Sephora, incepe sa ma enerveze si asta...la modul ca mi se strange de nu-i adevarat daca nu aplic un Paint Pot peste el, si cine Dumnezeu are timp de asa ceva every freakin' morning ?! Not meeee!
    In alta ordine de idei, mi-ai adus aminte ca ma o gramada de chestiute care cam stau nefolosite de ceva timp..hm..poate ar trebui sa fac si ordine in ele ? Mda, sa uitam ultima parte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, nu e vorba ca nu imi place.Mai degraba as spune ca nu se potriveste cu ce vrea moaca mea acum (problema e ca nu stiu ce vrea!). Nu e groaznic, dar nici nu exceleaza pe mine! Nu poooot sa creeeed ca iti place porcaria aia de primer!:)))Na ca suntem chit!:P Too Faced scrie si pe mine!
      Nu face ordine neaparat (ca nici eu nu pot zice ca am facut), dar sapa si scoate vreo doua chestii pe care nu le-ai mai folosit de mult si baga-le in rotatie.Si tot asa catinel pana te dumiresti ce trebuie sa zboare de tot!:D E mai usor ca un project 10 pan sau unul d-asta crunt cum m-am apucat je!:))

      Ștergere
  5. Mie mi-a placut mult fondul de ten la inceput dar acum nu am mai fost asa incantata de el. Mi se pare ciudat de intins....intial aluneca si hop! frana:)) si nu mi se pare sa rezista prea mult. Bine,nici nu m-am mai machiat deloc in ultima vreme ca-s in sesiune si mai mult stau acasa. Se vede ca-s in sesiune,nu? Te vizitez mai rar. Scap eu si de-asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. In primele doua zile si mie mi-a placut mult! Apoi am inceput sa ii gasesc hibe. O sa ii fac review saptamana viitoare. Eu in ultima vreme m-am apucat de machiat zilnic daca vreau vreo sansa de consumat ceva!:)))Bafta la examenele pe care le mai ai!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. De la Alverde am o mascara pt sprancene si un concealer la care nu as renunta in veci! In rest nu prea mi-a placut nimic.
    Ti-am urmat exemplul cu folosirea fardurilor, acum am si eu un project pan al meu ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Blushul de la Milani este supeeerb ! Caut si eu unul de foarte mult timp.. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Produsele Milani se gasesc in cadrul targurilor la care participa cei de la Cosmetica Verde. Teoretic ar trebui sa fi fost deja si pe site dar de multe luni tot astept sa le vad si acolo si nu sunt! Dar daca ai drum pe la un targ le gasesti sigur. Sau poti sa le dai un mail sa ii intrebi. E chiar foarte frumos si calitativ. Eu am mai pus ochii pe o nuanta dar deocamdata stau cuminte!:))

      Ștergere