Sambata roz

In afara de blogurile de beauty recunosc ca mai urmaresc si alte cele: bloguri mamicesti, de organizare, culinare and co. Am vazut pe multe dintre ele ca circula de ceva vreme acest tip de postare.

Sambata fiecare bloggerita posteaza o poza cu ceva roz si eventual scrie cateva cuvinte despre ea. Un ceva mic care sa povesteasca ceva ce poate cititorii nu vad zi de zi pe blog sau pur si simplu ceva ce ii place.

Eu intru in joc spunandu-va ca dupa ce am aflat ca o sa am fetita si dupa ce am facut plinul de hainute roz am inceput sa ma enervez ca nu gaseam haine in alte culori!:)) Ajunsesem sa zic ca am baiat numai sa nu imi mai arate iar vanzatoarele compleuri roz!:))Recunosc cinstit ca la un moment dat chiar capatasem o aversiune pentru roz. Acum ca fii-mea favorizeaza rosul si movul e ok si niste roz din cand in cand!:))

Si astazi va araaaaat....


Una din caciulile cu personaje din desene animate facute de mama mea pentru nepoata din dotare! Porcusorul asta cu urechi mari e una din pasiunile piticei. Dar se pare ca e ceva mai mult cu el..sau cu fii-mea. De cate ori poarta caciula asta (care are urechi mult mai mari si mai semete decat pare in imagine) lumea zambeste pe strada. Am vazut multi oameni morocanosi care s-au oprit in drum si au intors capul dupa noi. Am vazut femei in toata firea care chicoteau si exclamau ce draguuut in mijlocul strazii. Am asistat la mangaieri duioase pe urechile caciulii cand am intrat cu fii-mea in Plafar dupa fulgi de ovaz!

Morala: daca e cu urechi si roz poate face lumea mai buna!!:)))

P.S: Al meu sot sustine ca oamenii aia rad de fii-mea ca e complet caraghioasa si zice ca imi bat joc de copil punandu-l sa poarte asa ceva!Eu zic ca e invidios ca n-are si el caciula atragatoare de zambete de domnisoare!:)))

Share:

18 comentarii

  1. Si acum vin si eu cu "Ce draguuuuuut!":)
    Mi-ar placea sa vad genul acesta de postare in fiecare sambata:)
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc sa le fac saptamanale!:)Ma bucur ca iti place caciula si ma bucur ca iti place si ideea!:)) Posibil in alte saptamani sa fie ceva mai boring, gen vreo crema..:P

      Ștergere
  2. Iti dai seama cat de tare ar fi sa putem purta si noi astfel de caciulite ca sa aducem zambetul pe buze celor din jur? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai eu am vazut ca a inceput sa fie moda cu caciulile animalute si la oameni mari. Bine..nu la "proportiile" astea. Dar am vazut niste tipe cu urechiuse de ursulet si ochi pe caciula. Eu cred ca am depasit un pic stadiul dar nu zic nu ca cine stie!!!

      Ștergere
  3. Vorba convoiului de femei; 'ce draguut!'. Eu am acasa un botic roz, care ma trezeste uneori cu cate un pup umed. E incadrat de doi ochi nevinovati si de o pereche de mustati stufoase. De pisi vorbesc, copilul meu pe patru labute :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca e atata lume de acord ca e de bine!:))) La mine e suficient copilul. Daca mai aveam si animalut cred ca la balamuc ajungeam!

      Ștergere
  4. Doamne,ce dragut e purcelusul<3! Zambetul lui e imposibil sa nu te binedispuna:)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai avem vreo doua animale:))Bunica e talentata maxim. Si lucreaza la comanda. Si a mea si a Katiei!:))

      Ștergere
  5. Si eu zic ca sotul tau e invidios :)) E super adorabila caciula, mie-mi plac la nebunie copilasii imbracati in cate-un ceva cu urechi, ma topesc cand ii vad!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am aratat comentariile si isi sustine punctul de vedere!:)))

      Ștergere
  6. Cred ca toata lumea a avut cateodata zile proaste, momente triste, ganduri rele. Eeeh, eu sunt sigura ca micuta ta chiar a facut ziua mai frumoasa multor oameni cufundati in ganduri gri cu caciulita ei roooz cu urechiuse. :)) Cateodata, e nevoie de o imagine dragalasa si inedita sa ne scoata din rutina posomorata a zilelor si sa ne aminteasca ca exista frumusete, diversitate...amuzament :)) Iar copiii stiu sa faca asta cel mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!!Si eu sunt sigura ca reusit sa insenineze ziua unor oameni. Purtam mai des caciuli cu urechi de acum incolo.Si codite la vara!:P

      Ștergere
  7. Eu am caciula cu animal!!!E alba cu nasuc, urechiuse si ochisori negrii! Si o port!! Si sunt cea mai mandra de ea. Am pus-o pe mami sa mi-o faca acum vreo 2 ierni, cand inca nu se purtau. Si faza e ca, nu numai ca ii binedispun pe altii cand ma vad, ma binedispun chiar si pe mine!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Good for you!Si mie imi plac dar nu prea imi mai vine sa le port!!!Si asa se uita lumea suspect la mine cand sunt cu Katia de mana. Ca nu prea am moaca de mamica. De imi mai pun si eu caciula cu urechi aia e!!:))

      Ștergere
  8. vaiiiiii ce mama priceputa ai tu :D
    Foarte faină căciula, și eu am admirat-o în pozele cu pitica ta :D Și credeam că e cumpărată

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E FOARTE priceputa!!La tot felul!!Si eu nu ii seman deloc!!LA NAIBA!:)))Se gasesc si de cumparat:) dar tot handmade! Daca vrei si tu stiu eu pe cineva care face!:)))

      Ștergere
  9. tre' sa-mi fac si eu una sa-mi zambeasca si mie lumea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da daa!!Trebuie!!Daca imi spui ca stii sa faci asa ceva o sa te detest vesnic. Mie abia imi iese lantisourl basic la crosetat!:))

      Ștergere