marți, 22 ianuarie 2013

Happy New Year I guess????

Cred ca sunt cel mai naspa beauty blogger din cati cunosc! A trecut mai mult de o luna de cand nu m-am invrednicit sa postez!!! A trecut un an de fapt!!!Urat!Foarte urat! Am scuze peste scuze dar pana la urma adevarul e ca nu e frumos din partea mea sa las coltul meu de blogosfera neprimenit atata amar de vreme!

Asa ca hold your horses, I am back!! Problema arzatoare acum e ca nu stiu exact cu ce sa incep. Cred ca o sa incerc totusi sa pregatesc pe maine o postare despre rezolutiile beauty si finaciare ale acestui an!:)) Weird combination??Wait and see!!

Pe urma am aliniate vreo doua review-uri-ambele de rau:)) si numai maine nu-i poimaine si vine timpul pentru "golitele lunii" care o sa fie 2 in 1 pentru decembrie si ianuarie. La ce ma mai gandesc??? Daca sa mai postez wishlist-uri din diverse domenii, daca sa incerc sa reimplemetez rubrica cu weekend, daca sa mai bag cate o postare despre alte cele....Ce ma framanta pe mine mereu!!!

See you very very soon, promit!!

Pentru moment fug sa imi iau ghiveciul de legume de pe foc si sa spal cada!!Invidioase pe stilul meu de viata glam??Well, you should be!:)))

Pupici pentru toata lumeaa!

Un comentariu: