April empties and some trash

Ieri spuneam pe pagina de Facebook ca mi s-a umplut punga in care depozitez recipientele goale si ca pregatesc aceasta postare pentru sfarsitul saptamanii. Azi am realizat ceva de maxima importanta: maine e 1 mai!! MAINE!!Eu puteam sa jur ca mai sunt cel putin doua zile pana atunci...Oh well!:)) Asadar va arat asta seara ce am consumat in ultima luna. Asa o sa pot sa arunc "gunoaiele" si sa incep luna in forta!:))


  •  Sampon Matrix Biolage Exquisite Oil - l-am primit cadou de la o fata draguta si am fost foarte entuziasmata pentru ca aveam in plan sa il cumpar oricum. Relatia mea cu el a fost cu dus si intors. Primele cateva spalari totul a fost perfect. Imi lasa parul matasos, nu imi irita scalpul. Dupa aceea treaba cu iritatul scalpului a devenit an issue. Nu stiu daca va amintiti de vremurile fericite cand va spuneam ca mie nici un sampon nu imi provoaca matreata. Dupa ce am folosit porcaria de la Garnier acum TOATE sampoanele imi provoaca matreata!:( Asa ca nu stiu daca pot da neaparat vina pe el. Mirosul era unul care imi amintea de sampnul cu care ma spala mama cand eram mica (ceva cu plante)! Nu l-as mai cumpara pentru simplul motiv ca sper sa gasesc ceva care sa nu imi creeze probleme. Dar recunosc ca pe lungime parul era foarte ok dupa ce ma spalam cu el. Aproape ca nu mai simteam nevoia de alt tratament.
  • Samponul/gelul de dus Bubchen cu zmeura l-a folosit predominant pitica! Dar si eu dupa ce l-au tot laudat fetele ca e bland cu parul si scalpul adultilor. Si asa e. Cand ma spalam cu el nu aveam deloc probleme. Pentru Katia il folosesc de cateva luni bune, asa ca il am mereu in baie. O sa il folosesc si in continuare. Il recomand calduros. Ca gel de dus personal nu l-am folosit, dar pe pitica face ce trebuie, o spala fara sa ii usuce pielicica fina. Si o face sa miroasa mancabil!:))
  • Masca de par de la Garnier stiti deja ca mi-a placut foarte tare! As mai cumpara-o dar momentan am doua masti de par (una cumparata si alta primita), doua balsamuri si vreo 3 tratamente. Plus inca doua masti pe lista de testari viitoare. Asa ca nu preconizez o reintalnire in viitorul foarte apropiat.
 
  • Spuma de baie Balea - uhhmm not really. Mie imi place spuma care face SPUMAAAAAAAAAAAA. Si asta nu prea facea. Si nici nu mirosea prea puternic. La mine in caietel a picat testul spumei de baie eficiente!:)) 
  • Gelul de dus cu liliac - need I say more?? Am suspinat un pic cand am scurs ultima suflare din el. Daca il mai au si primavara viitoare puteti sa pariati ca o sa mai cumpar cateva!:))Pana atunci ma consolez cu altele.
  • Gel pentru igiena intima Nivea - we all use this kind of stuff. Si atat!:))
 
  •  Balsamul de buze Balea Young care arata cum vedeti in poza. Am avut altele de la ei care mi-au placut mai mult. Acesta sincer aveam impresia ca nu isi face treaba prea bine, simteam nevoia sa il aplic intruna ca sa imi simt buzele cum trebuie! Pe acesta nu l-as mai lua a doua oara, dar alte balsamuri de buze Balea o sa mai testez.
  • Dizolvantul Cien - e al treilea recipient am impresia. Isi face treaba foarte ok si la inceput mi-a placut modalitatea de dozare. La inceput pana mi s-a stricat pompita aia la prima sticla. Apoi la a doua si la a treia. Nu pot crede ca e coincidenta! Asa ca scoasa din sarite de inconvenientul acesta am decis ca o vreme o sa incerc altceva.
  • O mostra de parfum Naomi Campbell - mi s-a parut ok, nimic care sa ma dea pe spate. Nu stiu de ce dar m-a facut sa ma gandesc la parfumelele  Avon. Cam pe acolo l-as plasa.
  • Deodorant Nivea - Deodorant. A fost ok. Nu am mari probleme cu transpiratia asa ca nu pot sa fiu eu punct de referinta in domeniu. L-as mai cumpara dar avand in vedere ca de fiecare data cumpar alt deodorant probabil o sa mai dureze ceva pana revin la el.
  • Tusul Farmasi - HOLY GRAIL. Il iubesc si il ador!:)) Nu pot sa repet de suficiente ori cat imi place. Il aveam pe acesta de cam multe luni si deja nu mai era safe plus ca minunea minunilor incepuse sa se usuce un pic. Nu se mai aplica la fel de bine. Desi folosesc aproape zilnic tus n-am reusit in viata mea sa "termin" cu adevarat un tus. Cu atat mai putin sa il termin in termenul regulamentar de 3-6 luni! NO WAY IN HELL!
  • Mascara Colossal de la Maybelline - inca un produs cu statut pe aproape de Holy Grail. Imi place foarte mult rimelul asta, l-am avut de vreo 4-5 ori si sunt sigura ca o sa il mai cumpar si alta data. Recunosc ca de mult n-am mai gasit un rimel care sa il depaseasca.
Aici sunt produsele care au pierit de o moarte timpurie...
  • Crema cu SPF 50 Cosmetic Plant - avand in vedere ca anul trecut am fost la mare in septembrie am ramas cu mai mult de jumatate de sticla. Si cum scria clar ca expira la 6 luni de la data descrierii (chit ca termenul era teoretic pana in 2014) am decis sa o arunc. Nici nu stiu de ce am tinut-o sa ocupe loc atata timp. Va spun sincer ca nu mai stiu cum era si ce facea!:))Stiu doar ca trebuie sa cumpar niste SPF urgent. Si pentru mine si pentru mini goanga.
  • Crema depilatoare Farmec - mai avea niste resturi prin ea. Dar statea pe marginea cazii de....cand ne-am mutat. In noiembrie. Si n-am mai folosit-o de atunci. Am decis ca mai bine ii spun adio avand in vedere ca o desfacusem anul trecut prin vara. Isi face treaba foarte bine, eu ma inteleg cu ea. Numai ca nu cred ca o sa o mai iau pentru ca prefer alte metode pentru indepartarea parului nedorit.
  • Rujul P2 Place de la Concorde - mi-a placut nuanta si textura. Il luasem pe acesta si cel visiniu care a sfarsit la cos acum o luna de la un blogsale al Iguanitzei. Din pacate a inceput sa miroasa un piiiic funky si nu risc. I-am spus adio cu regret. Si mi-am promis ca daca mai am ocazia sa pun mana pe niste rujuri P2 o voi face pentru ca mi-au lasat o impresie foarte buna.
  • Vedeti glossul ala Just Cosmetic?? L-am luat cand am fost in iarna in Bucuresti. Si l-am folosit cu greu de vreo 4-5 ori. Mirosea a trandafiri de plastic. Sa ma explic. Mie nu imi place mirosul de trandafiri in comsetice. DELOC. Ei, asta mirosea a trandafiri plus ceva plastic. Deci trandafiri de plastic. Plus ca era foarte transparent pe buze si le lasa scarboase si slinoase. Nup. La 7 lei cat a fost ma mir cum de l-am tinut atata vreme sa ocupe loc.
  • Fardul ala mineral din borcanul mai mare a devenit ciudat. S-a strans in bilute si sclipiciul din el (care era chunky ca naiba si pica peste tot) a devenit mat. Time to say goodbye mai ales ca nu il prea foloseam.
  • Blush-ul mineral in cutiuta mica nu il arunc dar in dau mai departe cuiva care o sa se inteleaga mai bine cu el. Pe mine arata nasol. Si n-are rost sa insist in mod inutil.

De asemenea am mai pus vreo doua oje in cutia de dat mai departe, am doua palete la care ma gandesc sa renunt si ma lupt cu mine sa mai dau din ojele care stau degeaba sau care nu imi plac  la nebunie. Pe lista de dorinte foaarte putine vrute si mai multe necesare! Zic ca sunt pe drumul cel bun, asa-i?!

Share:

12 comentarii

  1. Si eu care credeam ca sunt singura careia dizolvantului de la Cien ii se stica pompita, cred ca este problema generala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow cate ai consumat:> eu termin foarte greu un produs:)).. bine depinde si de calitatea lui..daca e foarte bun il termin repede, daca nu il tin aruncat prin dulap sau prin baie:)):*

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie mi s-a stricat pompita la dizolvant. nu il mai cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ai cumparat nu gluma:))
    Bn ca nu sunt singura care face completari la tot ce sa terminat,
    iar iubitu meu mereu rade cand cumpar foarte multe zice hey nu se apropie sf lumii:)))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai terminat cateva ;)) trebuie sa ma pun si eu pe consumat

    RăspundețiȘtergere
  6. haide mai .. chiar astazi mi-am cumparat si eu dizolvant Cien , dar din acela fara acetona . sper sa nu patesc acelasi lucru , presimt la cat o sa-l folosesc eu .. o sa-mi ajunga mult si bine , am vazut ca are 200 de ml . dar mi-a placut sistemul de dozare , desi ma inteleg bine cu cel Farmec , ma exaspereaza capacelul acela care abia il scot , iar daca nu il pun , se cam evapora . deh ... Ai fost harnicuta , esti intr'adevar pe drumul cel bun , acela bine asfaltat :)

    RăspundețiȘtergere

  7. hellou, dee-dee, need help.

    din cauze de caldura si de nema pastilute fata mea se oftica. N-o condamn ca stiam de la bun inceput ce se poate intampla. Imi apar niste urme de cosuri, pete maronii, puncte negre, bubite si chestiuni. Tenul zici ca-i jegos de parca m-am tavalit prin mucuri de tigara-n vama. Un aspect pur si simplu jegos. L-am gomat de l-a luat gaia si tot asa am impreia ca e. Ce sa-i fac, sa-i dau cu spirt?! hielp.

    si doi:
    mi-am luat oja cu bobite de la flormar. sunt simpatice. pe juma de unghie am lasat un singur strat, pe ailalta jumate am dat si cu lac peste. Le-am facut acum vreo trei ore...mam am cam trei sferturi de unghie ramasa cu bobite...sar repede. Cele cu lac rezita mai bine dar nu cu mult. Domnul zice...parca ai bube machiate crescute pe unghie. Is destul de faine dar trebuie sa nu faci altceva iar cand te speli pe maini sa speli palmele numai.


    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))Ma scuzi dar ca de obicei ma faci sa rad. Asta faci de neste ani. Multi. Nu spun cat ca parem mai babe! So, eu o sa iti ofer ceva consultanta telefonica dar pana una alta fac pariu ca o sa te ajute pe aici ceva fete mai pricepute ca mine la ingrijirea pielii!:) Sper sa apuc sa te sun azi...daca nu sper sa apuc sa te sun saptamana asta!:))

      Bobitele sa le stapanesti sanatoasa, am si eu un recipient de la alta firma. Il am de 4 luni jumate si nu gasesc timp sa le pun numai ca sa aiba ce sa cada. :))De fapt nici cu oja nu m-am mai dat de vreo 3 zile. Ca nu apuc. Si sare!:))) Plus ca prefer sa ma pot spala pe maini nestingherita.De toate cele 600 de ori zilnic!:))

      Ștergere
  8. Eu folosesc acum pentru față cremă cu protecție solară de la Avene, tot cu SPF 50+ și vreau să îmi mai cumpăr pentru corp de la Gerovital/ altă firmă românească. Îmi recomanzi ceva anume ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti pe un drum foarte bun si cu doi pasi inaintea mea!:)) Am si eu o punguta plina cu recipiente, ar trebui sa le scot la "vanzare" dar n-a sosit momentul optim (se pare!)...
    Nu il cunosc inca dr mi-ai facut pofta de Bubchen sampon /gel cu zmeura, multumesc de recomandare!:)

    Te felicit, ai fpst tare harnicuta si consecventa!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu folosesc tusul de la Farmasi si e foarte in regula. Imi place mai mult decat cel de la ELF.

    RăspundețiȘtergere