Doua sampoane Anian si povestea lor

In baia mea au poposit doua sampoane Anian. Cel purificator si cel cu musetel, facut special pentru copii. Dupa niste saptamani de utilizari de catre toti membrii familiei, revin cu pareri si detalii despre ele.


Stiind ca parul meu e normal, chiar cu usoare tendinte de uscare pe lungime, probabil veti ridica sprancenele neincrezatoare "de ce si-ar lua un sampon" care e facut pentru parul gras? Ei bine, o sa va spun eu de ce. De cand m-am tuns am reinceput sa folosesc produse de styling cel putin de 3 ori pe saptamana. Spuma si fixativul incarca parul si daca le folosesti doua zile la rand, deja podoaba capilara arata matuita, obosita si nu se simte chiar bine. Cu doua samponari cu samponul meu reuseam teoretic sa scot "mizeria", dar parca niciodata cum trebuie.

Aici intra in actiune samponul purificator, care zic eu trebuie sa se afle in orice baie, nu numai in baile fetelor cu par gras. Cel de la Anian reuseste cu succes sa indeparteze reziduurile din par si la sfarsit ramai cu senzatia aia "scartaind de curatenie". Inainte de a-mi spune ca treaba aia nu e cea mai buna pentru parul nostru, wait a minute. Oricum folosesc la fiecare spalare o masca pe lungime. Si apoi, nefolosindu-l la fiecare spalare, ci o data la doua-trei spalari, nu are nici o sansa sa imi usuce parul. In mod ciudat, nu e atat de agresiv cum v-ati astepta. 

Parul ramane stralucitor si chiar e curat. Samponul e parfumat foarte discret, iar mirosul nu persista nu stiu cat in par. Stiu din surse sigure ca folosit de persoanele cu par gras prelungeste cu cel putin o zi perioada dintre spalari. Sotul meu, dependent de Head&Shoulders (nu pentru ca ar avea probleme specifice, ci pentru ca asa s-a invatat) a acceptat sa il incerce si el. I-a placut! I-A PLACUT! Si credeti-ma asta e surpriza surprizelor pentru mine, avand in vedere ca el e foarte fixist cu produsele din rutina de ingrijire. 

Asadar, eu il recomand de avut in casa. Imi amintesc si acum diminetile de dupa vreun eveniment cand samponam parul de 4 ori si injuram coafura mea bullet proof. Nu mai ai astfel de probleme cu un sampon purificator ca cel de la Anian. 

Cantitatea de 400 ml e numai buna pentru toata familia si pretul e mai mult decat prietenos. Planuiesc sa il cumpar curand din nou, pentru ca sticla aceasta a plecat spre o prietena care avea si ea nevoie de el. Am decis sa nu fiu rea!

Acum vine surpriza samponului pentru copii. O sa incep cu partea care m-a facut reticenta. Desi stiu ca nu e bine sa judecam dupa prima impresie, cand am vazut sticla asta plictisitoare m-am gandit la sampoanele cu urzica din vremea copilariei noastre post comunism. Mi-era oarecum teama sa il testez pe parul Katiei, care e destul de pretentios. Picea a fost carliontata pana la un moment dat, acum a ramas doar cu niste onduleuri dubioase. Plus ca in general face repede cojite pe scalp chiar si de la sampoane ultra soft pentru copii. Zice-se ca o sa treaca de la sine. Eu o tratez cu ce stiu ca face bine, dar nu mereu merge.

Pana la urma mi-am invins parerile preconcepute si bine am facut. Curata bine bine, atat de bine de ma temeam ca o sa ii usuce parul. Nici poveste. Pe parul ei nu folosesc masti (doooh) si cu toate astea, la uscat parul e atat de moale si lucios de zici ca cine stie ce produs minune am folosit. Parul se descurca usor, e mai disciplinat si efectul se pastreaza vreo cateva zile. Dupa ce am folosit prima data samponul si am uscat-o, fii-mea cea narcisista se tot mangaia pe par si se gudura pe langa tati sa vada si el ce "moaaaaleeeee eeeee". Si desigur i-a placut ca miroase frumos. Un miros de musetel nu chiar natural, dar destul de fidel realitatii. Si cel mai important, Katia nu a avut nici un fel de probleme cu scalpul din cauza acestui sampon. Desi l-am folosit de vreo 5-6 ori deja, nu observ nimic ingrijorator.

Trebuie sa precizez ca textura acestui sampon e destul de lichida si orificiul de dozare e un picut mai mare decat ar fi cazul, asa ca daca nu aveti grija o sa curga o gramada in palma. Si o sa faca multi clabuci. Pe care ii veti clati in 100 de ani din parul copilului fara stare. Just saying!

Pe parul meu functioneaza la fel de bine (doar nu credeati ca nu o sa-l incerc si eu, nu?) dar din pacate din motive total inexplicabile si necunoscute mie imi provoaca ceva mancarimi la nivelul scalpului. Ehh, c'est la vie, poate e razbunarea Katiei ca i-am testat samponul.

Sunt foarte incantata ca am descoperit doua produse bune care vor ramane prietene pentru intreaga familie. Mai mult ca sigur urmeaza sa achizitionez pentru mine si un sampon de uz zilnic de la ei. Numai sa decid ce si cum.


Share:

10 comentarii

  1. si eu am produse de la anian,setul cu keratina lichida,la inceput am avut impresia ca-mi face parul matura,dar dupa 3 spalari ma declar fan nr.1 i-mi lasa un par super matasos si stralucitor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Keratina lichida la mine chiar facea parul matura. Dar mi-a placut extrem de mult o masca leave-in de la ei. Si sampoanele astea doua m-au surprins extrem de placut.

      Ștergere
  2. Samponul purificator este in top 3 pentru mine, chiar top 2... Singurul produs care mi s-a parut mai eficient decat acesta a fost unul de la Amway dar diferenta de pret ma face sa imi indrept atentia spre Anian. Am fost foarte multumita de el si inteleg de ce iti place atat de mult. :)
    Pupicius.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu stiu ca esti fan! Chiar e foarte fain.

      Ștergere
  3. Si eu folosesc in momentul de fata un smapon de la ei, este cu biotina. Imi place, lasa parul moale, nu are miros si are o cantitate generoasa. Aaaa... si nu fac matreata. <3 Ma tenteaza si pe mine samponul purificator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa cercetez si varianta cu biotina..sa vedem!:)

      Ștergere
  4. Samponul purificator la mine a fost foarte ok la inceput, dupa o luna mi-am dat seama ca nu-mi curata bine scalpul si faceam cruste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhh, ce nasol! Sa stii ca am patit si eu cu unele sampoane, sa fie ok si dupa o vreme sa nu mai fie. Deocamdata vad ca astea functioneaza in continuare bine

      Ștergere
  5. Am patit exact ca si Mihaela Pojogu. In prima luna mi-a placut atat de mult incat mi-am cumparat 3 flacoane. Dar trebuie alternat cu H&S ca altfel nu se poate. Acum poate la tine va fi diferit. Eu am parul gras, gras, gras. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am par gras si poate ca alternand cu samponul meu obisnuit nu am sanse sa patesc asa. Ar trebui sa pun sotul sa il testeze mai intens, ca el e de obicei cu H&S

      Ștergere