3x Sandstorm


In urma cu cateva luni cand trendul ojelor nisipoase lovea populatia eu ma uitam nepasator si rece. Mi se parea o aiureala si nu credeam ca o sa imi doresc vreodata textura grunjoasa pe unghiute! Mi se intampla uneori sa manifest indiferenta la anumite nebunii. De exemplu ojele magnetice nu mi-au facut niciodata cu ochiul si lucrurile au ramas asa pana in zilele noastre. Ce te faci insa cand "gasca obsedatelor de oje" pune presiuni psihologice pe creierasul tau si te conving ca NU SE MAI POATE FARA?

Va zic eu, cedezi si pac, ojele nisipoase ajung printre preferatele tale. Si cum sa nu ajunga cand dai de o minune a sticlelor colorate?:))

Sa lasam insa vorbaria si sa trec la partea esentiala. Azi, impreuna cu cele doua influente malefice asupra portofelului meu, Ale si Dee, va prezint minunatia minunatiilor: Golden Rose Holiday 58. Oja pentru care mi-am pierdut mintile si dupa care am umblat de turbata pana am insfacat-o. Pozele mele nu ii fac nici pe departe dreptate, dar sunt sigura ca dupa ce vedeti si postarile fetelor o sa va faceti o idee mai clara despre cat de frumoasa e! 





E de-a dreptul cameleonica, si efectiv nu imi puteam desprinde privirea de la ea cat timp am avut-o pe unghii. Copilul cretin din mine are o singura problema: nu pot sa ma abtin sa nu imi "pipai" non stop unghiile cand le simt asa texturate!:)) Pot sa va spun sigur ca e rezistenta. Daca la mine pe unghii a tinut 4 zile apai la cineva care nu are probleme cu saritul ojei o sa tina o saptamana lejer!:)) Singurul minus e ca fiind rugoasa m-am trezit ca mi-a intrat fond de ten printre "grauntele de nisip" si n-a mai iesit de pe acolo. Nu ma intrebati cum am reusit sa pun fdt pe unghie ca ma dau cu degetele, nu cu unghiile...

Behooold the prettiness!:D Si fuguta sa vedeti si pozele fetelor!:)

Share:

16 comentarii

  1. ooooooooomg! OOOOMG!!!!
    cu riscul de a ma repeta: OMG!

    ...si acum sincer: majoritatea ojelor texturate de acum cateva luni aratau ca un perete varuit in calcio vechio. minunatia asta sclipicioasa si multidimensionala e cu totul altceva!
    sa o porti cu multa placere!
    PS: e enervanta tare la atingere? eu chiar am o problema psihologica cu texturile neuniforme, they kinda drive me crazy.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca exact problema cu calciul de perete am avut-o eu!:)) Si ca sa iti raspund la intrebare, nu pot sa spun ca e neaparat enervanta dar eu sunt dubioasa. Genul ala de om care daca are o buba pune mereu mana pe ea..asa si cu oja asta!:)) Si cand iti aranjezi parul de exemplu agata putin. Now you be the judge of that!:))

      Ștergere
  2. Am si eu una din ojele GR Holiday, dar am luat nuanta 53, un corai-portocaliu-roz cu reflexe/sclipici galben-auriu. Te-am omorat? Cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incep prin a spune!!YOU'RE ALIIIIIIIVEEEE!!Unde ai disparut??Da un seeemn!!Asa si acum despre oje.Stiu 53-ul si nup, nu m-ai omorat. Not my cup of tea. Eu as mai lua 54 si 57 dar incerc sa ma abtin pentru ca sincer??CHIAR nu am nevoie de mai multe sticlute de oja!:)) Tu la cat ai ajuns cu numaratoarea crazy girl?:))

      Ștergere
  3. Iii si eu o am si e superba, abia astept sa o port pe unghiute, acuma am tot o texturata albastra de golden rose

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunata!Albastrul nu m-a tentat dar pun pariu ca e foarte faina!:)

      Ștergere
  4. se da greu jos de pe unghii? o am si eu, dar n-am indraznit inca sa ma dau cu ea de teama sa nu patesc pocinog la indepartare, cum am patit cu jolly jewels.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din punctul meu de vedere se indeparteaza mai iute decat Jolly Jewels. Oricum eu sunt rabdatoare la faza asta si in 5 minute sunt cu unghiile curatate:))

      Ștergere
  5. Oare unde as gasi-o? Deja m-am indragostit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sadie, daca nu o gasesti prin oras la standuri din astea "de cartier", atunci vezi ca e toata colectia Holiday pe 1001 cosmetice. Numai ca nu stiu daca o mai au pe stoc. Merita totusi sa verifici.

      Ștergere
  6. Mie imi plac ojele tale, ai surprins tare bine reflexiile! :D
    Si sa o laud si eu, ca doar e a mea - arata superb! :))
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alexantza!:)) Se vede mai bine cat e de frumoasa in pozele tale but hey, I'm learning!:)

      Ștergere
  7. Nici pe mine nu m-au atras ojele magnetice, in schimb astea nisipoase da, arata super bine :)
    Primele doua poze sunt super amuzante, parca ai mana bandajata :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)))Acum ca ma uit la poze, da, arata bandajata mana!:)) Incercam sa tin in mana ceva sa faca un pic de contrast!:))

      Ștergere