Wishlist - Cinci produse de visat noaptea!

Nu stiu daca vi se intampla si voua dar eu am "perioade" in domeniul cosmeticelor. Perioada fardurilor, perioada ojelor, perioada iluminatoarelor and so on. Acum sunt intr-o pasa in care visez blushuri si bronzere si le-as manca la cina. :)) M-am gandit sa va arat care sunt primele cinci pe care le-as lua fara sa preget daca maine as castiga la Loto (pacat ca nu joc). Recunosc de asemenea ca "perioadele" sunt axate si pe anumite firme de machiaj. Imediat dupa Physicians Formula si The Balm ma scoate din minti Nyx in ultima vreme. Dar asta deja e o alta postare in sine...

Dupa ce am pus mana pe Mary Loumanizer am decis ca toata nebunia creata in jurul The Balm e perfect justificata. Si am decis ca mai vreaaaaauu!! Pe langa paleta Nude'Tude care deja devine obsedanta in gandurile mele stiu sigur ca doua dintre fardurile lor de obraz le-as lua cu mine acasa imediat.

Down Boy



Cabana Boy

sursa foto

Duc lipsa de rozuri in gama coloristica a fardurilor de obraz iar textura acestora si pigmentatia extraordinara m-au cucerit definitiv. Plus ca sincer, latura mea obraznica se distreaza la culme cand vede denumirile acestor produse si cand citeste sintagma devenita deja celebra pe ambalajele lor "So many men, so little time!" Nu ca as fi adepta acestei zicale, dar tot mi se pare fun!

Una dintre tipele mele preferate de pe Youtube a povestit despre aceste doua blushuri Physicians Formula atat de des incat m-a convins ca nu pot sa mai traiesc fara ele. Si asa le aruncam ocheade de ceva vreme. Acum deja incerc sa imi stapanesc impulsurile criminale de le comanda pe Iherb.

Happy Booster Natural (cum sa arate atat de adorabil un produs de machiaj??)

sursa foto


Matchmaker Rose

sursa foto


Nicidecum in ultimul rand :P, ma tot gandesc ca poate cu un bronzer fain as deveni si eu mai tentata sa il folosesc mai des. Recunosc ca imi mai fug ochii si spre Benefit Hoola dar Too Faced Chocolate Soleil castiga numai prin faptul ca miroase a ciocolata!

sursa foto


Ohhhh God!! Sa parafrazez, nu??So many wishes, so lil' money!:)))

La urmatoarea postare o sa va arat ce produse pentru machiajul ochilor imi fac cu ochiul de prin colturile tenebroase ale lumii sclipicioase!

Ce spuneti de dorintele mele de azi? Voi ce blush v-ati cumpara azi daca v-ar pica din cer o mostenire?:))


Share:

9 comentarii

  1. Intr-un Sephora (dar nu-l mai retin), am gasit Too Faced Chocolate Soleil la reduceri si i-am rezistat cu brio!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blasfemie!!Cum sa il lasi acolo singurel si neiubit de nimeni??:))

      Ștergere
  2. Bronzerele de la Too Faced sunt the best, jur ca le-as aduna pe toate! Blush and bronzer hoarder over here :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blush hoarder in the making.:))) E vreun club al dependentilor de farduri de obraz? Desi nu se stie cat dureaza pana ma mut inapoi in clubul dependentei de rujuri si cel al dependentei de farduri!:))

      Ștergere
  3. Sunt frumoase bronzerele de la Too Faced, dar pe ten parca nu arata asa de bine. Cel putin mie culorile lor nu prea mi se potrivesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine perioada alterneaza saptamanal: blus-uri, farduri, oje. And repeat.
    Tu sti ca dai nastere la obsesii, da? Eu, fata cuminte, n-am testat niciodata un produs The Balm. Chiar vrei sa ma opresc maine la un stand? :)))
    Refuz sa numar cate blush-uri am! Anyway, Sleek fan all the way!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-au curs si mie balele dupa bronzer-ul TF, dar m-am calmat. Ceea ce-ti doresc si tie! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Daca tu ai perioade de alternare, eu vreau de toate odata :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu mi-am bagat blushuri la blogsale... Nu de alta, dar de cand am descoperit produsele crema, nu ma mai ating de cele pudra.

    RăspundețiȘtergere