miercuri, 28 august 2013

Party outfit and makeup

Duminica ce a trecut am fost la o nunta si ca de obicei am profitat de ocazie ca sa ma fandosesc cu o rochie faina si machiaj "out there", cu gene false si tot tacamul! I felt fab, in ciuda unui mic incident intamplat chiar la inceputul petrecerii. Pentru mine incantarea pregatirilor a fost cu atat mai mare cu cat am avut ocazia sa o fac mai frumoasa decat era deja si pe miresica.

Desi de obicei nu prea vedeti de la mine postari cu outfituri, am decis asa la foc automat ca rochita mea 50's de dantela e prea frumoasa si trebuie sa ma laud in patru zari. Ca de obicei croitoreasa mea minune este autoarea si ii raman pe veci indatorata. O data cu aceasta rochie a mai calatorit spre mine si o rochie de zi pe care o iubesc la fel de tare. As vrea sa v-o pot arata si pe aceea dar soarele se pare ca m-a cam parasit si n-am sanse...



The makeup, oh well, mi-a placut la nebunie cum a aratat in final desi l-am modificat putin cate putin de vreo 3 ori. Va las pe voi sa imi spuneti daca e fain sau nu!









Si just for fun va arat si before and after cu mine!:)) Stiu ca before-ul va da cosmaruri. Nu prea dormisem din cauza de bigudiuri malefice. Macar a meritat pentru ca mi-a stat si mie parul cumva. Si pentru cine citeste pe aici de ceva vreme e clar ca asta e o mare realizare. I can't be bothered to do anything with my hair! Puteti sa lesinati de ras, e perfect de inteles, I hope I go viral cu vreo mentiune din ala "casnica patetica"! Keeping it real ladies!!



Si iata si miresica noastra! Albastrul a fost alegerea ei si chiar daca am avut ceva emotii si probele au fost un pic "sucite":))) in final am fost mai mult decat fericita sa o vad pe deplin multumita si foarte incantata. Si cand la miezul noptii machiajul arata inca de parca l-as fi aplicat doar de vreo ora n-am mai putut decat sa ma duc linistita sa imi odihnesc picioarele greu incercate pe ringul de dans!







Senzatia aia cand te uiti in oglinda inainte de a pleca undeva si esti "Yeah, I'm a hot mama!" e surclasata doar de sentimentul inaltator pe care il ai cand ajungi acasa dupa 10 ore in care ai topait (elegant) pe tocuri de 13 si scoti pantofii aia frumosi dupa care iti scufunzi umblatoarele in apa calduta cu spuma muuultaaa! The bliss!:))


20 de comentarii:

  1. Parul, rochita, machiajul. Totul e perfect. Felicitari :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o "hot mama".
    100% si fara dubii!
    De miresica ce sa mai spun? Wow, wow, wow. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) Ehhh, ma straduiesc si eu!:))Iar legat de miresica sunt de acord fara falsa modestie ca i-a stat tare bine!:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. You make me blush!:)Trebuie sa imi fac vreme sa mai postez machiaje pe aici ca a uitat lumea ca ma pot machia si altfel decat nude!:))

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet!:) M-am simtit foarte bine asa!:))

      Ștergere
  5. superb!
    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut te-ai machiat :X Iti sta super bine...e cel mai frumos machiaj de pana acum :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:) Am si bibilit la el, am avut si timp si n-a tras copilul de mine!:)) Mi-era dor sa stau sa lucrez la un machiaj elaborat!

      Ștergere
  7. Ehe, ai trecut cu bine provocarile! Felicitari, mireasa a aratat fantastic! Imi place mult si rochia ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Recunosc ca aveam ceva emotii dar mi-a placut atat de tare cum ii statea si cel mai important ii placea si ei!

      Ștergere
  8. Superba rochia, ador stilul asta. Machiajul si parul, super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place tare mult stilul asta de rochite. Mi-as face cate una in fiecare culoare a lumii!:) Multumesc pentru complimente!:)

      Ștergere
  9. Foarte frumoase machiajele, rochita, totul :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Spune-mi, te rooooog, de unde ai cumparat chestiile alea pe care le ai in par, eu nu gasesc pe nicaieri! :D:D:D:D
    Esti o draguta!

    Ela

    RăspundețiȘtergere