What I ate Wednesday


Mancatul pe ziua de azi nu s-a desfasurat chiar cum speram. In primul rand pentru ca din cauza caldurii intampin mari dificultati in a manca chestii normale in cantitati normale. Apoi programul mi-a fost un pic sucit de faptul ca dupa amiaza am mers la dentist. Si dupa dentist n-am avut voie sa mananc niste ore. In fine, de bine de rau am ingurgitat ceva. Cantitati mici si chestii semi dubioase dar cert e ca am mancat ceva! Aaa da si veti remarca faptul ca nu am carne si branzeturi in meniul de azi, asta pentru tin post. 

7 a.m. Cafea si fulgi de ovaz cu goji, seminte chia si afine proaspete. Yumminess!!


10 a.m. Mini mere si niste migdale


13 p.m. "Pilaf" de quinoa si ciuperci cu sos. Bun. Total neapetisant ca prezentare dar mi-am umplut stomacul.


14.30 p.m. Pentru ca stiam ca la 16 merg la dentist am bagat rapid o felie de paine cu zacusca. Mereu delicioasa.


19.30 p.m. Cu urechile lungite de foame eu si picea am bagat cate un castron de supa crema de rosii si conopida. Racoritoare si gustoasa. (erau si niste taietei acolo ca a insistat Katia:P)


Putin stiu, dar n-am ce-i face! Saptamana viitoare sper sa ma descurc mai bine.

Si pe final chestii care nu au legatura cu subiectul postarii de azi!

1. Sunt in maxim extaz pentru ca am gasit la noi Golden Rose Holiday, ojele texturate. Si fireste ca mi-am luat mult visata nuanta 58. De ce sunt doua sticlute? Una este pentru Dee! Ca asa fac prietenele, isi alimenteaza una alteia piticii de pe creier!:))


2. Sariti sariti Romwe are preturi imbatabile zilele astea. ia vedeti!:D

Shirts with Shorts, the Melody in Summer
find super shirts & shorts with much cheaper prices here :P  http://www.romwe.com/T-shirts-X-Shorts-c-187.html?wn
Ends on August 11th,  Never miss the opportunity!


Share:

14 comentarii

  1. Ai mancat migdale lasate peste noapte la inmuiat ? Doamne, sunt delicioase ! Abia azi le-am testat asa :))

    Din cauza ta acum la 21 o sa mananc zacusca, nu-i bine. Ntz ntz ...

    Quinoa nu am gustat pana acum si zau ca ma tenteaza, binenteles tot datorita tie (a se citi ' din cauza' ta) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mancat, da. Si stiu ca sunt mai sanatoase asa dar uit mereu sa le pun la inmuiat si refuz sa ma abtin de la mancatul lor in stare pura!:))
      Mai, recunosc cinstit ca eu inca nu am prins gustul quinoa pe deplin. Adica o mananc ca ma umple si stiu ca e sanatoasa. Dar nu pot spune ca ar fi alegerea mea de "ultima cina din viata":))

      Ștergere
    2. Iar am ajuns aici si mi-e foame rau :))

      Ștergere
  2. Tu chiar mananci super sanatos. Facand probabil exceptia dulciurile. Astea-s si buba mea.
    Mai ales cu micul dejun ma tentezi. Mi-am luat si eu arpacas sa-mi prepar mixtura magica precum a ta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, mananc super sanatos ocazional. Ma tine o zi, doua trei si pe urma iar o iau pe aratura. Micul dejun chiar e yum. Si arpacasul imi place in continuare destul de mult.

      Ștergere
  3. putin? mie mi se pare destul! sau vrei sa te ingrasi? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer as vrea sa mai pun un kil-doua inapoi. Ca parca prea de tot m-am tras la fata.:)) Dar nu e aia problema. Am arderi foarte rapide si daca vreau sa nu fiu ca o molusca lesinata trebuie sa mananc. Bine.

      Ștergere
  4. Ce pofta mi s-a facut de zacusca. Oh yummm.
    Deci da, arata demential frmusetile noastre.
    Abia astept sa o pun la treaba. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca iti dau o zacusca cu prima ocazie cand ne vedem!:P
      Da, eu azi vreau sa imi pictez gherutele cu ea!:D

      Ștergere

  5. helou,

    ce-i aia oja texturata? pare cu sclipici, de ce nu-i zici oja cu sclipici? mai are ceva in ea si n-am observat?
    nu am auzit de firma aia de tricouri. ce pa langa sunt cu toate...
    nu-i de mirare ca se-agata pielea-n oase, ai mancat cat cea mica. (rad - tu mananci 5 migdale, io am mancat deodata 400 gr din o punga de juma de kg si da, am fost bine apoi, ma rog, ca de obicei adica)
    ai incercat crema aia de corp de la nivea, cea de sub dus?


    cam atat...
    ti pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiinta zapacita. Oja aia texturata e una din smecheriile momentului. Cand se usuca se face ca nisipul sclipicios pe unghii. Nu ramane unghia lucioasa ci asa, cu asperitati, cam cum era calciul dat pe pereti pe vremuri!:)) Initial am zis ca nu imi trebuie asa ceva dar dupa ce am incercat una acum imi mai trebuie. Sunt super misto!
      N-am incercat crema Nivea de sub dus dar daca o incerci tu te pun sa faci review pe blog ca ai avea succes nebun. Esti la fel de dusa in exprimare ca mine!:P
      Si sa stii ca zi am mancat o cutie de inghetata intreaga.Singura. E mnai bine asa?:))

      Ștergere

    2. Muuult mai bin :))
      pai si tine chestia aia pe unghii? si nu se agata? io-s zapacita?!! cine-si da cu calciu pa unghii? si cica oja texturata...
      oricum, o caut si io, sa vaz care-i mura.
      io am baut ciorba de rosii cu oala, de la frigider. tare buna!

      vezi ca nu am primit raspuns in privat, macar, referitor la pizza.
      si inca o intrebare: cu ce smac (sau smack) sa-mi dau pe grisine ca sa nu mai faca bubite de la epilat? arat de zici ca-s ciupita de purici si pe urma bronzata cu sita

      merci, encicopedia mea in cosmeticale
      dau si eu un profiterol

      Ștergere