joi, 29 august 2013

August Empties

De vreo saptamana am inceput sa simt toamna. S-a schimbat aerul, s-a facut racoare, au inceput ploile. Nu stiu daca se mai incalzeste sau nu dar recunosc cinstit ca anul asta gandul la toamna ma bucura. Mi-am scos la inaintare toate ojele jewel toned, am inceput sa planuiesc noul lot de tarte Yankee care o sa imi aromeze camerele si planuiesc un apple crumble chiar azi. Plus ca ma gandesc ca am nevoie urgenta de niste haine visinii. Da, am intrat in stare! Vara asta a trecut repede si nu pot sa spun ca am prea simtit-o, dar nu conteaza, sa ne bucuram de prezent, nu?

Azi va arat ce produse am reusit sa termin in luna august. Au fost cateva care mi-au provocat reale dansuri de bucurie cand le-am vazut ca dau coltul!:)) Pentru ca stim toate cat de greu e sa dai gata un produs de makeup. Hhhhhm, mai am puuutin si termin prima parte din 10 Pan, la fix pentru ca am ochit o paleta taaare frumoasa si n-as putea sa o las sa imi scape!

Lotiune/ulei cu coacaze Balea - sper ca zic bine ca era cu coacaze pentru ca am aruncat deja ambalajul si nu pot verifica. Lotiunea asta a avut o textura tare interesanta. In momentul in care o masai in piele simteai intr-adevar uleiul din ea. Ramanea senzatia aia de pelicula la suprafata pielii dar nu era deloc deranjata. Mie chiar mi-a placut. Mi-a hidratat pielea foarte bine si am folosit-o cu drag mai ales pe picioare pentru ca le facea baby smooth! Mirosul mi-a placut extrem de mult si mi-a amintit de caramele Mamba!:)) Cred ca inca se mai gaseste in Dm dar este editie limitata de vara asa ca banuiesc ca o sa dispara curand. As mai cumpara-o daca s-ar gasi permanent.

Gel de dus Balea -cred ca era cu portocale rosii?? Nici macar nu am avut curiozitatea sa ma uit pe el!:)) Mirosea citric, fresh, spala. Cam atat. A fost ok dar nu as da fuga sa mai cumpar aceasta aroma. Mai ales ca fata de alte geluri de dus Balea mi s-a parut ca usuca putin pielea.

Samponul Nature Gate - puteti sa vedeti review aici. I am sad to see it go, mi-a placut foarte mult si cu siguranta l-as mai cumpara dar recunosc ca faza cu dat comanda, asteptat dupa produs nu e chiar ceva care sa ma incante. Momentan am cumparat un sampon din supermarket cu care stiu ca ma inteleg ok si daca va mai aparea ocazia o sa il iau iar pe acesta.

Sampon Bubchen - cu mere verzi. E al Katiei dar l-am folosit si eu la fel ca si pe cel cu zmeura. Pe acesta chiar nu il recomand. Pana la urma am ajuns sa il folosim doar ca gel de dus pentru ca si mie si ei ne-a uscat parul si ne-a provocat cojite pe scalp. Cu cel zmeuriu:P nu intampinam astfel de probleme. Apropos, vedeti ca cel cu zmeura are ambalaj nou dupa ce o perioada nu a mai fost de gasit!

Discuri demachiante Caterine - marca Kaufland, ieftine ca pufuletii!:P Imi plac dar ma inteleg mai bine cu cele din Lidl. Cred ca o sa le mai iau pe astea numai uneori.

Masca de par Gliss - mi-a placut foaaarte mult. Daca sunteti in cautarea unei masti foarte hranitoare si nu exagerat de scumpa o recomand cu drag pe aceasta. Are o textura onctuoasa, parca ar fi un unt de corp dens, miroase senzational (a ceva dulce in orice caz...) si isi face treaba excelent. O sa o mai cumpar si altadata cu siguranta dar acum trebuie sa testez si altele. Ma stiti doar!:))

Dizolvantul Oversa - ramane preferatul meu forever. Da, il mai tradez ocazional cu altele dar eu zic ca asta e the best.

Oje - V-am spus ca triez lunar cutia cu oje. Luna asta capetele care au cazut sunt Opi - You're a doll si Essence Very Berry. Opi s-a ingrosat teribil si nu mai aveam ce sa ii fac. Efectiv se formasera guguloaie de oja pe pensula si era de-a dreptul scarboasa. Sincer ma cam mir pentru ca nu o aveam chiar de atat de multa vreme si am oje Golden Rose de 4 ani care nu au facut astfel de figuri. In Very Berry mai ramasese un piiiic de oja pe fundul sticlutei si nu mai razbeam sa o scot de acolo. Asa ca pe asta am terminat-o cu adevarat.

Yves Rocher hydra vegetal - un gel hidratant sau asa ceva. A fost ok dar sincer mi-a fost greu sa imi formez o parere folosindu-l o singura data. Avea o textura lejera, intra repede in piele si cam atat. N-as da fuga sa il cumpar dar daca l-as primi la vreo comanda (se mai intampla..) l-as folosi.

Ser primele riduri de la Marrionaud - Recunosc ca ma gandeam acum cateva zile ca poate e momentul sa nu imi mai neg varsta si sa incep sa folosesc chestii facute pentru peste 15 ani!:)) Nu de alta dar am 26. Si just for shits and giggles am zis sa incerc mostra asta. Acum va anunt ca eu n-am folosit chestii antirid. Like ever. Asa ca e posibil sa n-am habar ce si cum. Dupa ce am pus continutul pliculetului pe fata imi pipaiam intruna obrajii. (stiu ca nu e igienic dar imi place sa traiesc la limita!). O fi fost efect placebo dar chiar am simtit ca se absoarbe imediat si imi lasa pielea matasoasa, fina, intinsa. Recunosc ca am fost intrigata de efectul lui si nu exclud posibilitatea sa il testez la un moment dat pentru a vedea daca pe termen lung ma poate face sa arat ca si cand as fi sora cu fii-mea. Daca stiti ceva detalii despre el let me know. De asemena daca aveti recomandari pentru ceva antirid de incepatori....:))

O mostra de parfum Avon -care nu stiu ce era si de unde rasarise. Habar nu am de unde am atatea mostre de parfumuri Avon in casa!:)) Cand dau de ele le folosesc. Si atat. It did not wow me, era un ceva fresh care dupa 2-3 ore disparea de pe piele.


And the exciting stuff!!MAKEUP EMPTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES PAAAARTY!!:)))

Sexy Pulp Mascara - nu m-a dat pe spate asa cum speram. L-a laudat multa lume si e ok intr-adevar. Dar nu stiu, ori habar nu am eu sa ma dau cu rimel ori pe genele mele nu dadea rezultatele dorite. Nici pomeneala sa merite pretul intreg de catalog. Cand e la vreo oferta ceva poate. Sincer Colossal e de 10 ori mai bun asa ca pe acesta nu l-as mai lua. Pur si simplu nu mi s-a potrivit mie dar stiu multe fete profund amorezate de el. Aaa maaare minus, se intindea la orice pala de vant:)) Nu transpir excesiv si totusi pe caldurile de acum cateva saptamani ajungeam acasa cu urme de rimel sub ochi. Not good in my book!

Ultra Color Rich Pout - In caz ca nu ati aflat deja Avon are rujuri faine. Daca le mai prinzi si la promotie e sarbatoare deja. Nuanta asta mi-a placut foarte mult, o puteam purta la orice, o aplicam ca pe balsamul de buze, on the go fara sa ma tem ca arata ca naiba! Dovada ca era foarte iubit, it's goooone!:)) Nu o sa fug sa il cumpar pentru ca God knows, am destule rujuri si inca multe pe care le-as lua! Daaaaar nu exclud posibilitatea ca pe viitor sa imi mai intersectez drumurile ori cu rujul asta, ori cu altele din gama Ultra Color Rich.

Elf Gotta Glow Blush - Blush-ul asta care e iluminator toata ziua... mi-a placut foarte mult. Umbla vorba prin targ ca ar fi dupe dupa Nars Albatross. Posibil nu zic nu, dar nici nu imi prea pasa. Da un glow auriu frumos, destul de discret, rezista bine pe fata. It's a winner! Pe de alta parte recunosc ca nu imi pare rau sa il vad terminat pentru ca acum pot sa ma bucur pe deplin de Mary Lou. A fost fain cat a existat dar nu l-as cumpara iar pentru simplul motiv ca lumea iluminatoarelor e mare si fascinanta!:)) (Poza a fost facuta acum cateva zile. De atunci l-am mai folosit iar bucatica aia s-a desprins si s-a faramitat. O sa il mai tin un pic si pe urma bye bye, eu consider ca e gata!!)

Merit o medalie, sau merit o medalie?:)) Voi ce ati mai dat gata luna asta? Ce v-a placut? De ce sa stau departe?:))

30 de comentarii:

  1. Bravo tie, eu numai pudra si sampon/gel de dus ce mai termin :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu simt un adevarat high cand dau gata produse! Si sunt perseverenta in speranta ca o sa vad rezultate mai repede!:))

      Ștergere
  2. Am folosit si eu masca de par de la Gliss si chiar mi-a placut. Ah, si rujurile Avon sunt chiar foarte faine! Printre alte nuante, o am si pe cea prezentata de tine. S-o caut ca mi-ai facut "pofta" de ea :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia sa o cauti!:)) Nu e neaparat ceva iesit din comun dar e genul ala de ruj la care poti sa apelezi in orice situatia cand n-ai chef sau timp de ceva elaborat!

      Ștergere
  3. Bravoooo! Si la mine e sarbatoare cand termin produse de makeup. Am un blush elf studio la care cred ca ating fundul ambalajului curand, insa mai am de muncit la el. Mi-e drag, asa ca nu ma supar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:) Sa stii ca la blushul ala mai ai mult de munca.:))Eu dupa ce am vazut tavita am mai folosit inca vreo 6 luni pe outin la minunea asta!Ziceai ca nu are sfarsit!

      Ștergere
  4. Meriti medalie!
    Si eu m-am indragostit de dizolvantul Oversa este chiar bun, bun, bun. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O astept cu interes!:)) Dap, e cel mai bun din ce am incercat!

      Ștergere
  5. Aplauze si medalie! Ai fost o harnicuta, ai consumat multe produse, si eu intru de pe 1 septembrie la un PP adevarat,ca nu se mai poate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aplauze!:)) Sa imi povestesti ce bagi in proiectul de consum!Mereu ma simt mai bine cand citesc despre luptele altora de a fi cumpatati!:))

      Ștergere
    2. http://claudiaschoice88.blogspot.ro/2013/08/project-pan-dezvaluri-de-hoarder.html

      Ștergere
  6. ai fost harnicuta, pe mine ma tenteaza sa incerc si eu lotiunea de corp Balea;

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca o mai gasesti incearca-o. E foarte fainuta! Daca nu, poti testa altele de la Balea. In general la pretul decent pe care il au nu m-au prea dezamagit!

      Ștergere
  7. Tocmai mi-am luat revista Femeia cu rimelul Sexy Pulp si imi place foaaarte tare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam ca o sa fie supliment la Femeia. Si stiu ca majoritatea fetelor il lauda!Mie nu mi s-a potrivit deloc si mi-e un pic ciuda!

      Ștergere
  8. Diploma, medalie, cupa chiar!:) Felicitari!
    Am si eu - iarasi - un munte de ambalaje, au fost pozate (pentru a fi aruncate, totusi!); mai trebuie doar sa fie "scrise".:P

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plecaciuni!:))
      Da, eu sunt super entuziasmata cand vad la sfarsit de luna ca se umple punga cu recipiente goale.:)) Astept cu interes articolul tau despre goliciuni!:D

      Ștergere
  9. Si eu am fost harnica luna asta si am mai terminat cate ceva!Oricum ma chiunui sa le termin ca urmeaza sa plec si nu vreau sa le car dupa mine!Eu am terminat un sampon, un balsam, doua tuburi de lapte de corp, o pudra, un demachiant, creme de fata o gramada, deo-uri..la capitolul make-up stau mai prost..doar o mascara si un blush pe care l-am scapat pe jos:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohooo, chiar ca ai fost silitoare!:) Nu te lasa!:))

      Ștergere
  10. wow,cate produse ai terminat! eu termin maxim 1-2 produse pe luna, asa ca strang cateva luni ca sa fac o postare de genu :))

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu reusesc lunar sa termin destul de multe chestii. In special cu produsele de ingrijire merge iute treaba pentru ca imi impun sa folosesc constant un produs pana il termin inainte de a trece la altul de acelasi fel. Mai ales daca vad ca mai e putin in el sunt mai perseverenta!:))

      Ștergere
  11. Nu ma pot abtine sa nu ma laud si eu undeva ca luna asta am terminat blush-ul nyx angel :)
    La kaufland mai au niste dischete in ambalaj verzui, tot catrice, dar cu vreo cativa bani mai scumpe, sunt mai bune decat alea albastre, mie cel putin imi plac mai mult si decat cele din lidl.
    Ce pacat ca s-a ingrojat oja opi, foarte frumoasa nuanta, poate ai fi reusit s-o resuscitezi cu un thinner ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravoo!!Sa stii ca ma uitam ca si eu am consumat mult din Angel. Dar mai am ceva pana ii vad tavita. O sa ma uit si dupa dischetele depre care spui tu.
      Da, era frumoasa si am folosit-o destul de mult la inceput. Era cam jumatate in sticluta. Sincer prefer sa nu ma complic cu thinnere and co pentru ca am atat de multe oje incat ar fi putin dubios sa incerc sa resuscitez mortii!:))

      Ștergere
  12. Meriti medalie, pe mine produsele de makeup ma bat :)) nu reusesc sa le termin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu rar termin produse de makeup si cand reusesc sa le termin fac un dans tip Elaine in Seinfeld!:))

      Ștergere
  13. Bravo, cate produse ai dat gara. Eu inca ma chinui. Clar meriti o medalie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu renunta!N-or fi produsele alea mai tari ca tine!:*

      Ștergere
  14. cumintica rau, iti dam si medalia :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :d Merit niste bling bling pentru productia de luna asta!:))

      Ștergere
  15. De rujurile Ultra Color Rich si eu sunt destul de incantata, desi eu am unul de o gramada de timp si nu l-am mai terminat...Rimelul Sexy Pulp e la oferta la o revista (cred ca Femeia) la 10 lei. Nu am incercat, nu am folosit, dar stiu ca pretul de catalog e 60lei, ceea ce mi se pare uau pentru un rimel..adica, sa fim seriosi, ce stie sa faca de banii aia?
    In concluzie, ai fost harnica, ai o gramada de produse terminate. Eu nu reusesc sa termin nici jumatate intr-o luna. Eventual doar geluri de dus, lotiuni de corp sau chestii de genul. Produsele de machiaj cred ca-si depasesc termenul cu minim 1 an la mine...Ma plictisesc eu de ele si le arunc, pana la urma.
    Te astept si pe la mine, si cu un follow, daca-ti place :)
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere