Mua Blusher - Cheap love

Pentru ca ieri v-am impuiat capul cu dorintele mele in materie de farduri de obraz, m-am gandit ca ar fi frumos sa va ofer si niste variante mai crestinesti. Si imediat mi-a venit in minte blushul preferat din colectia mea. I kid you not! PREFERAT!

Cand nebunia MUA era in toi si ei ofereau reduceri peste reduceri am reusit cumva sa ma tin tare si sa nu comand nimic. Dee a mea (v-ati saturat deja sa auziti despre prietenia dintre cele doua Diane?:P) mi-a facut cadou acest blush ( shade 6) pe la inceput de mai. Mi l-a laudat zdravan inainte si recunosc ca eram reticenta. Nu ca as merge vreodata pe concepte "ce e ieftin e prost" (departe de mine gandul asta ca doar ma stiti de atatia ani) dar cumva mi-era greu sa cred ca o sa ma indragostesc nebuneste de micutul asta. Yet I did!:))



Ambalajul e strict functional si nu te atrage cu nimic. Acum sa fim sinceri, la cat costa produsele nu putem avea pretentii la ambalaje pentru ca asta ar implica in mod direct cresterea pretului. Apreciez macar ca nu e firav, ca nu i se strica sistemul de inchidere and co. Gramajul e micut, are 2.4 grame, spre deosebire de alti monstrii din colectia mea care au undeva la 7-8 grame de produs. Eu sincer prefer cantitatea mai mica. Asa vad o luminita la capatul tunelului, sansa de a il consuma la un moment dat (moment care sa nu fie cand o sa intre fii-mea la facultate!)



Pigmentatia e peste asteptari. De fapt, nu e cu nimic mai prejos de blushurile Sleek pe care le detin. Imi place faptul ca nu e prafos si nu se imprastie in toate directiile cand il ating cu pensula, dar nici nu trebuie sa frec suprafata produsului ca sa reusesc sa culeg ceva sa pun pe obraz (am patit-o cu case mai mari). 



Textura e fina, iar particulele sidefate aurii il fac sa arate ca matasea cand il aplici. (Legat de textura, habar nu am de ce a facut brobonelele acelea pe toata suprafata, am mai patit-o si cu alte farduri de obraz si ma enerveaza enorm!) Nuanta asta e perfecta si chiar o pot folosi la orice machiaj. E un piersiciu-auriu atat de discret incat nu ameninta sa puna in umbra un machiaj al ochilor puternic sau niste buze aprinse. Merge la fix si in zilele cand aplic un balsam de buze si un strat de rimel si refuz sa ma agit cu prea multe smacuri.Ceea ce apreciez la nuanta asta e ca o poti intensifica daca chiar iti doresti asta, dar nu trebuie sa te ingrijorezi ca o sa arati din prima ca o lampa de semnalizare.

Aplicat cu o mana usoara lasa doar un pic de culoare in urma si o lucire extrem de discreta
Unii spun ca ar fi dupe dupa Nars Orgasm. Eu una n-am vazut Nars Orgasm live dar din swatchuri n-as prea zice. Mi se pare ca acesta e mult mai deschis si mai potolit. Si imi place asa. N-as fi crezut vreodata dar imi place mai mult decat Rose Gold de la Sleek care e atat de intens incat ma sperie uneori si ma face sa fiu ultra stresata cand il aplic, de frica sa nu gresesc dozajul si sa ma transform in clovn.



Tin sa spun ca de cand il am l-am folosit de cel putin doua-trei ori pe saptamana si nici nu pare atat de folosit, asa ca pana la urma gramele alea putine nu trebuie sa fie motiv de ingrijorare. Tot o gramada o sa tina!:))

Eu ii dau nota 10 si marturisesc ca nu m-as supara daca as mai pune mana pe cateva nuante, sa vad daca toate sunt asa de faine sau e Shade 6 o exceptie. La "fabulosul" pret de 1 lira e extraordinar! Ahhh, inca ceva!! Mi-ar fi placut sa aiba nume! Mereu imi plac produsele care au un nume in loc de un numar impersonal de nuanta!

Ce spuneti? Ati testat blushurile MUA? Va tenteaza?


Share:

9 comentarii

  1. Eu am shade 5 si imi place, dar parca mai dragut e asta. Fix un blush imi mai lipsea acum :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place!
    Si eu il ador, e preferatul meu.
    Pe mine Alexantza m-a convins sa il incerc si ma bucur ca l-am achizitionat. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu vre-4 nuante, dar pe asta nu am luat-o inca, va urma! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am nuanta 4 si-mi place. Clar merita banii! Si as mai lua si alte nuante. Poate dam o comanda comuna cand mai ofera transport gratuit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am doua nuante de la ei, shade 1 si inca una mai piersicie, nu ma tin minte si nu-l am la indemana. Imi plac, se aplica frumos si rezista toata ziua, desi multa lume se plange ca sunt prea "chalky" eu nu am o problema cu asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu l-am testat dar arata tentant
    PS: in momentul de fata ruleaza un giveaway pe blog, daca te intereseaza poti sa tragi un ochi!!!
    www.idareyoutobefashion.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Follower#377
    Lovely Blog :)
    Enjoyed reading the Posts.
    Following you. I hope you follow back and return the support too :D
    Cheers!
    http://beautydrugs.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut!
    Pentru ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O vara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere