miercuri, 12 martie 2014

The Beauty Scenario Tag

Am vazut ieri tag-ul asta la FleurdeForce pe Youtube si am inceput sa topai in scaun in secunda 2. Mi se pare un tag super interesant si haios si metoda perfecta de a imi pune la treaba mintea bolnava!:)) Si uite asa m-am urnit si sa postez pentru ca de sambata incoace tot zic ca scriu pe blog si efectiv nu imi gaseam energia necesara! Let's get the show on the road, o sa vedeti ca e foarte foarte fun.

1. You have to get rid of all your foundations and you can only keep one high end and one drugstore, which do you keep?
 Trebuie sa dai/arunci toate fondurile tale de ten si poti pastra doar unul de tip drugstore si unul high end. Pe care le pastrezi?

Fonduri de ten high end nu am incercat si nici nu cred ca o sa o fac prea curand. Asa ca am de ales doar unul drugstore si sigur sigur as zice Revlon Colorstay. Se putea altfel? Si cand ma gandesc ca la inceput nu m-am inteles chiar asa bine cu el. Ehh, relationships change!

2. You go for an interview and the lady interviewing you has lipstick on her teeth. Do you approach the subject or ignore it completely?
Mergi la un interviu si tipa
care te intervieveaza are ruj pe dinti. Ii spui sau ignori complet problema?

In primul rand o sa ma straduiesc cat pot eu de mult sa nu ma holbez. Pentru ca am tendinta asta nefericita!:)) Si ca sa raspund la intrebare, nu, nu i-as spune. Nu e chiar genul de conversation starter cu o tanti care se presupune ca te-a chemat sa te intrebe de alte cele, nu de rujuri. Se descurca ea pe urma!

3. You're not feeling yourself and need a pick me up. Which lipstick do you put on to make yourself feel beautiful?
Nu te simti "in firea ta" si ai nevoie de ceva sa te puna pe picioare. Ce ruj folosesti ca sa te faca sa te simti frumoasa?


Nici n-am stat pe ganduri si zic Vivid Rose din gama Maybelline Color Vivids. E rujul care ma face sa ma simt fericita si daca il privesc in ambalaj, fara sa il aplic pe buze. Culmea e ca nu l-am mai purtat de ceva vreme dar acum mi s-a facut dor de el si isi reintra in drepturi.

4. You go back in time for a day to your teenage years, how would you do your hair and makeup differently?
Te intorci in adolescenta pentru o zi. Cum ti-ai aranja parul si machiajul in mod diferit?

Parul tot asa e de atunci incoace!:)) Adica lung, fara cine stie ce forma si fara nici un artificiu. Nu i-as face nimic ca asa sunt eu si asa eram si atunci. La machiaj...as renunta la fardul sidefat Ruby Rose intr-o singura nuanta (de obicei dubioasa) aplicat pe toata pleoapa si as incerca sa imi sterg stratul de gloss sclipicios Avon de pe buze. 

5. You ask your hairdresser for a shoulder length Pixie Lott hair cut, but they hear wrong and give you a pixi cut. Do you a) Smile, say thank you, leave and call your mum hysterical b) Cry in the chair and things get awkward or c) Complain to the manager and demand a refund.
O rogi pe coafeza sa iti faca o tunsoare Pixie Lott pana la umeri dar ea aude gresit si iti face o tunsoare pixie cut. Ce faci: a)Zambesti, multumesti si pleci sunanad-o disperata pe mama ta b)te apuci sa plangi in scaun transformand situatia intr-una penibila sau c)te plangi managerului si ceri sa ti se dea banii inapoi?

Niciuna din variantele de mai sus. Desi de niste ani (vreo 2 si ceva) imi cresc iar parul lung, am fost tunsa aproape baieteste doi ani. Si let me tell you something. Mi-a placut la nebunie! Daca ar fi un pixie cut facut frumos probabil as trece peste dracii initiali rapid si m-as duce sa imi cumpar niste ceara de par. As zice ca e semn divin ca trebuie sa fiu iar cu capatana usoara si call it a day!


Poza asta e de prin 2011-2012. Chiar nu mai retin. Baietoaica la o nunta! Mie imi placea cum imi statea tunsa scurt. Pe bune.

6. Your friend surprises you with a 4 day city break and you have 1 hour to pack. Which 'do it all' palette do you pack in your makeup bag?
Prietena ta te surprinde cu o mini vacanta de 4 zile si ai o ora sa impachetezi. Ce paleta "buna la toate" pui in trusa de machiaj?


Sa plec undeva 4 zile? Fara copil sau cu copil? Daca e cu copil as impacheta 3 sferturi de ora pentru Katia si un sfert de ora pentru mine..:)) Fara dubiu paleta aleasa ar fi Au Naturel de la Sleek pentru ca pot sa creez cu ea niste look-uri perfecte si rapide.

7. Your house has been robbed, don't worry everyone is safe, but your beauty stash has been raided. What's the product you really hope is safe?
Casa ta a fost jefuita, nu te ingrijora, toata lumea e in siguranta dar beauty stash-ul tau a fost vandalizat (yeah right) Ce produs speri din suflet ca e in siguranta?

Da fratica', hotii aia fix rujurile si fardurile mele le-au vrut! It may come as a shock dar..nu as putea spune in clipa de fata ca mi-as face cu adevarat griji pentru vreunul din produsele mele de makeup. Sau ca as plange dupa ceva. Imi place in continuare tot ce inseamna makeup dar am realizat ca nevoie cu adevarat am de foarte putine chestii si cred ca m-as simti cumva usurata sa pot sa "start fresh" fara o tona de chestii pe care sa ma simt vinovata ca nu le consum. Call me a weirdo, I know I am!

8. Your friend borrows your makeup and returns it in awful condition. Do you a) Just pretend you haven't noticed b) Ask them to repurchase it or c) Secretly do the same to something of theirs
Prietena ta imprumuta produse de machiaj de la tine si ti le returneaza intr-o stare jalnica. a)Te faci ca nu ai observat b)Le spui sa iti cumpere inlocuitor c)Faci in secret acelasi lucru cu ceva de-al lor? 

Hmm, ok, o sa sune urat. Eu nu imi imprumut produsele de makeup. Nu am prietene care sa le ceara in primul rand. Daca una din BFF's mi-ar cere i-as da, dar situatia descrisa mai sus nu e plauzibila. Niciuna din persoanele cu care as concepe sa imi impart produsele nu e genul. Iar alea care sunt genul nu ar pupa. Stiu ca par o bitch dar nu imi place sa ma frec pe burta cu persoane shallow si oportuniste!:)) Nici macar alea care te pupa pt un ruj. Sa presupunem totusi ca situatia s-ar intampla. Nu as aplica nici una din metode. I-as spune doar ca eu imi amintesc ca i-am dat produsele in alta stare si atat. Ce face mai departe e treaba ei. 

Daca va tenteaza tag-ul go ahead si preluati-l dar am cateva fete la care musai as vrea sa il vad! Diana, Diana :))) , Joice, Dana, Ilda astept sa citesc si raspunsurile voastre.

9 comentarii:

  1. Mă crezi că şi eu voiam să-l fac imediat ce l-am văzut la Fleur?? Pentru că îl mai văzusem şi la altele dar uitasem de el. :)) Dar abia ce postasem un tag şi parcă erau prea multe două la rând. Dar îl fac neapărat în câteva zile, ms pentru tag!! :*
    Şi... nu-mi vine să cred că nu ţi-ar păsa dacă ţi-ar fi furată toată colecţia de makeup...Eu aş fi foarte tristă, mai ales când ştiu cu cât sacrificiu le-am cumpărat pe unele. Mă ataşez şi de lucruri, se pare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu am in plan niste tag-uri vazute la tine!:)) In saptamanile urmatoare! Si hey, parca nu iti placea Fleur. Te-ai razgandit?:))
      Ma, nu pot sa spun neaparat ca nu mi-ar pasa sau nu as fi un pic suparata dar nu m-ar deranja groaznic. As vedea asta ca o metoda de a reveni la normalitatea unui singur portfard pt makeup in loc de un beauty case intreg!:)) Si eu ma atasez de lucruri dar de la o vreme incerc sa nu mai fac asta!

      Ștergere
    2. Nu, nu m-am răzgândit. Dar mi-am călcat pe inimă şi i-am dat follow. :)) Am tot văzut-o în colaborări cu fete care chiar îmi plac şi mi-am dat seama că ne potrivim la multe chestii, ceea ce recomandă ea mi se potriveşte în cele mai multe cazuri aşa că am decis să-mi văd interesul. :)))

      Ștergere
  2. Mai, tu stii ca ma regasesc in toate raspunsurile tale?
    Mai putin in cel cu Pixie ca i-ar lua Pixie si pe ei si pe mine daca as ramane cu parul scurt. :))))
    Super amuzant TaG-ul tau. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a amuzat intrebarea cu pradarea beauty stash-ului: avantajul de a nu avea pasiuni pt produse f scumpe, nu ai dupa ce sa "suferi". De fapt, nici dupa cele scumpe nu cred ca as face mare caz. Sanatosi si intelepti sa fim. O dau in filozofii, dar daca investesti in tine, nu ai cum sa iesi in pierdere.
    Eu am tot luat trusa NYX dupa mine, e mai mica si parca fardurile stau mai bine acolo unde le pun.
    App de Colorstay, noua lui formula nu ma mai incanta la fel de tare. Am avut 2 mostre de fdt Inglot, habar n-am cat costa, dar m-am impacat bine cu el, chiar mi-au ajuns pentru suficiente aplicari cat sa ma convinga.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare tag-ul! Iar răspunsurile tale... ca de obicei, foarte amuzante, în stilul cu care ne-ai obișnuit!
    Clar trebuie să-l fac și eu cât mai curând. E deja al doilea pe săptămâna asta care-l „pun deoparte”. :))
    La 6 și eu aleg aceeași paletă de farduri... fără să stau pe gânduri!
    Chiar îți stă bine cu părul scurt, dar parcă tot mai bine îți stă cu el așa cum îl ai acum! :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))) tare! s-ar putea sa-l fur!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sar'na! :)) Am pregatite raspunsurile, insa nu stiu daca reusesc sa il fac azi, pentru ca am niste o idee "horror" la o intrebare si ar trebui sa ma hotarasc daca vreau sa dau "raspunsul" la care ma gandesc. Dar daca nu il pun, sigur o sa il povestesc si tot o sa iasa cu rasul de pe lume. =)) Plus ca trebuie sa fac si pooooze si etc, nu prea ma simt in stare acum. Dar maine... maaaaineeee! Se lasa cu "tagareala". :D
    Misto raspunsurile tale, ca de obicei m-am amuzat maxim. :D
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu i-as ucide din momentul in care ar incepe sa-mi taie prea scurt prima suvita de par! :))
    De obicei merg pe mana coafezi, nu am treaba, dar ii explic clar "femeie, minim pana la umeri, sa ne intelegem!". Mai politicos, desigur. :))
    Eu te prefer cu parul lung, iti indulceste trasaturile. :P
    Simpatic tagul.

    RăspundețiȘtergere