marți, 25 martie 2014

The Lipstick Tag

De cand am vazut tag-ul asta am stiut ca trebuie sa il fac. M-au imbolnavit Andreea si Diana cu el si am zis ca aia e, il execut si eu. Cred ca pot sa afirm cu tarie ca dupa farduri, rujurile sunt marea slabiciune. Ciudat daca ma gandesc ca pana acum cativa ani purtam acelasi ruj pana il terminam si pe urma cumparam altul...
1. Câte rujuri detii în momentul de fata?
Dupa o curatenie la sange facuta in urma cu cateva luni am ajuns de la vreo 30 la 17. Nu imi vine sa cred. Aveam multe care nu mi se potriveau, pe care nu le foloseam si stateau degeaba. Asa ca le-am gasit case noi. Se putea si mai rau, stiu sigur!


2. Care a fost primul ruj pe care l-ai achizitionat?
Ohhh Doamne, primul ruj a fost unul de la Avon. Ii spunea Cotton Candy, mirosea chiar a vata de zahar si am avut vreo 3 bucati. Pana l-au scos din catalog. Era o nunata pe care mi-as cumpara-o si acum fara sa clipesc. L-am iubit. Un roz pal, perfect, cremos, hidratant. Cred ca in liceu ala a fost rujul cu care ma vedeai 95% din timp. In rest purtam un cacaniu sidefat. =))) Ar trebui insa precizat ca inainte de asta mai primsem doua rujuri de la mama: un roz bej de la L'oreal care era minunat si pe care plang ca nu il mai gasesc si un minunat alb sidefiu de la Oriflame cu care aveam convingerea ca arat senzational. NOT!

3. Care este brand-ul tău preferat atunci când vine vorba de rujuri?
Hmmm, greu de spus. Nu am suficiente bucati de rujuri de la un brand ca sa pot justifica o alegere clara. Am doua rujuri MAC si le iubesc cu pasiune, dar nu pot spune ca sunt chiar in price range-ul pe care il practic. Din ce am cred ca cel mai indragostita sunt de rujurile de la Maybelline. So Maybelline sa fie, desi nu m-as baza pe asta!:P Am avut multe de la ei intrecut, chiar daca acum am ramas doar cu Vivids. Mi-a placut mult si gama aia Watershine something something si am avut vreo 4 rujuri (cred ca in aceeasi nuanta) in vremea cand erau in mare voga.




4. Care este rujul pe care îl porti cel mai des pe buze?
Essence All About Cupcake e foarte folosit pentru ca e o nuanta de roz no brainer. Il dau pe buze si cu ochii inchisi, chiar daca nu am alt strop de machiaj pe fata.



5. Care este finish-ul tău preferat?
Imi plac nuantele cremoase, fara pic de sidef in ele. Daca au sidef NU!

6. Care a fost ultimul ruj cumpărat?
Daca vreti sa ma credeti nu imi amintesc. A trecut atat de multa vreme de cand nu mi-am mai luat un ruj incat habar nu am care a fost ultima achizitie. Mi-am luat gloss-ul ala Essence, dar nu se pune. Hmmm, o fi cazul sa remediez situatia?:))


7. Câte produse pentru pentru buze contine în momentul de fata portfardul tău?
Port in portfard doar rujul folosit in ziua aia si de obicei un gloss si un balsam de buze.

8. Care este rujul tău roșu preferat?
Rujul meu rosu preferat ramane Farmasi Lip Maximizer 06. E rosul perfect pentru mine si ma face sa ma simt ca o diva cand il port.



9. Cum îtidepozitezi rujurile?
Le tin pe toate intr-o cutie separata in beauty case. De obicei sunt destul de ordonate dar momentan e un haos urias acolo!

10. Ce rujuri ai în momentul de fata în wishlist?

Ohhh Doamne, nici nu stiu cu ce sa incep. N-am testat nici pana in zilele noastre rujurile Round de la Nyx si am pentru inceput pe lista: Strawberry Milk, Rose Bud si Louisiana, apoi am pe lista vreo doua din colectia Kate Moss pentru Rimmel London, vreau un Color Whisper dar nu m-am decis care...Mai zic?:)) Numai ca incerc sa ma abtin. Pentru ca daca nu as bea apa si as manca paine o luna de zile pe putin si n-as mai avea loc in cutie in curand.

11. Ce nuante de ruj ai recumpărat.

Essence All About Cupcake l-am cumparat a treia oara. Pout Cream de la Avon l-am avut tot de vreo trei ori. Momentan nu il mai am dar cred ca o sa remediez problema in curand pentru ca e o nuanta care imi place extrem de mult. Cred ca atat...

La voi cum e situatia cu rujurile? Addicted, colectionara inraita sau doar strictul necesar? 

21 de comentarii:

  1. Am avut o perioada in care imi doream toate rujurile de pe planeta. Acum m-am cumintit ....
    Acum realizez ca nu am niciun ruj de la Essence iar cel pe care-l vad la tine adrata ...yummyy. Sa fiu sau sa nu fiu cuminte?
    Aceasta e intrebarea. ;)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai teoretic si eu m-am cumintit dar...never say never!:))
      Sa stii ca am mai avut un ruj Essence in afara de asta si l-am folosit si pe ala tot tot. Sincer daca gasesti All About Cupcake eu zic sa il iei. e 10 lei si e super misto!

      Ștergere
  2. Dragut tag♥★

    http : //merysyl.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti place, preia-l cu incredere!:)

      Ștergere
  3. Preferatul meu e de la Kate Moss, fara discutie. Lasting finish-ul nuanta 110. E cremos, iti lasa buzele super moi, dar in acelasi timp e si uscat. Nu stiu daca are sens ce spun. Dureaza destul de mult pe buzele tale daca nu te pupa prietenul si ti-l ia pe tot, cum imi face mie. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu pupatul si disparutul rujului la mine nu e problema. Al meu sot daca ma vede cu ruj nici nu se apropie!:)) Ii e frica sa nu sfarseasca si el rujat!:P

      Ștergere
  4. Ce draguta e nuanta aia de la Essence... N-am nimic de genul. :D Ma tenteaza! Si eu vreau multe de la NYX, am uitat sa spun in tag-ul meu. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca l-am tot recumparat iti dai seama ca e de bine cu el!:)) De la nyx ma tenteaza rau lipstick butters dar la noi pe makeup shop nu le au. Bine ma tenteaza si butter gloss-urile si megashine-urile. Nyx o sa ma omoare intr-o zi!

      Ștergere
  5. Addicted to Nyx! :)) Tot ceea ce am e in procent de 90% (cred) Nyx Round lipstick...iti dai seama ca te indemn, te instig!
    E un tag care imi place mult! Nu spun ca-l voi prelua caci nu stiu daca reusesc!

    Pupici, Deena!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si tu esti parte din motivul pentru care vreau Nyx muuult Nyx!:)) Daca ai timp de tag, fa-l. Mi-ar placea sa ma instigi si mai tare:P

      Ștergere
  6. Recunosc, sunt obsedata de rujuri, dar a trebuit sa invat sa-mi controlez obsesia :D Dar acum,....acum vad rujurile astea frumoase si ma faci sa vreau unul nou haha :)) Imi place tare mult nuanta celui de la Vivids, cel movuliu, habar n-am daca se mai gasesc, dar daca dau peste el o sa-l incerc :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel movuliu e Hot Plum si pe buze se vede mai mult roz decat mov. Si da, se mai gaseste sigur! Asa ca dupa el...

      Ștergere
  7. Sa-l fac, sa nu-l fac... :)) Eu am putine, dar n-ar fi rau sa mai fac un tag haios din cand in cand. Nu e bun ca deschide apetitul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fa-l cu incredere! Mai putine ca mine? Esti cuminte! Ai dreptate, de cand circula tag-ul asta imi vine sa cumpar toate rujurile de sub Soare!:))

      Ștergere
  8. O sa fac tagul zilele astea. M-a invitat Kitty dar nu am avut timp. Sunt zombi de o vreme. :))
    Cotton Candy Sheer Nourishment? Ambalaj deschis la culoare, usor verzui? Daca e ala, l-am avut. Minunat. L-am avut si pe ala si inca unul mai maroniu piersiciu. Superbe Ambele. Si cu sideful ala... mmm.
    Watershine mi-am dorit toata adolescenta dar erau vreo 30 de lei si chiar nu imi permiteam... :( Daca s-ar mai gasi, clar mi-as lua. De cand lucrez imi "scot parleala" cu tot ce mi-am refuzat pana acum din cauza banilor...
    Da, da, vreau sa te vad cu un Whisper! Mama deja il are pe terminate pe al ei si vreau sa ii iau altul, ca sunt geniale, minunate, mirobolante! Le iubesc. Dar mai mult ea foloseste, eu sunt mai mult cu cele turbate.
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama tu mai stii exact denumirea gamei aleia?:)) Dap, ala era. L-am avut de ceva ori. Si am avut si unul piersica. Erau perfecte. Eu detest sideful pe buze, dar la alea era asa subtil si misto!
      Watershine am avut pentru ca isi luase mama vreo cateva si am sparlit de la ea doua. Si stiu sigur ca atunci cand s-au terminat mi-am mai luat unul cu niste bani primiti dintr-o sursa ilicita..de ziua mea sau asa ceva.:))
      Nu-mi mai spune de Whisper ca mor aici. Si asa e o lupta sa nu ma duc sa iau toate produsele colorate pentru buze. Nu ma mai instiga si tu!:))

      Ștergere
    2. Daca iti zic ca mai am inca "bonul" de acum 11 ani, cand mi-am luat primul ruj din gama aia... =)) Au fost printre rujurile mele preferate si asa imi si pacaleam pofta de Watershine.
      Da' de ceeee? Chiar vreau sa iti iei un Whisper! Mai ales ca e usor, transparent, hidratant, miroase a inghetata si e minunat...
      :))

      Ștergere
  9. Dragut tag-ul..cred ca o sa il fur si eu.Foarte dragute rujurile tale,ar trebui sa imi fac si eu curaj sa le mai imputinez ca vorba ta le tin degeaba..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fura-l cu incredere!:)) Multumesc, le iubesc pe toate. Si cred ca asa e cel mai bine. Oricate ar fi sa stii ca le iubesti pe toate. Nu sa ai 100 si sa folosesti din ele 20.

      Ștergere
  10. nice, pretty colors :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere