What I ate Wednesday

What I ate-ul de azi vine la pachet si cu niste povesti. Mai multe. Daca vreti sa treceti de partea cu vorbaria, o sa va inteleg perfect, puteti sari direct la pozele cu haleul.

In urma cu aproximativ un an scriam postarea asta! Ma repet cu unele chestii azi, dar ca sa vezi, a trecut un an, lucrurile nu s-au schimbat prea tare si...I've had enough!

Sooo, stiu ca am mai mentionat treaba asta. Mie imi place mancarea. Like a lot! Si sunt dependenta de dulciuri. Si am avut la viata mea un metabolism ca fulgerul de ma ura lumea ca eu ma puteam indopa cu kebap la orice ora si nu puneam un gram pe mine. Well guess what? Genetics stopped helping. Aging is kicking my butt!! Mai nou excesele se vad. Si se vad bine. Poate altii nu le observa dar eu da. Pe burta si solduri in special. Acum drept sa spun alea au fost zonele mele problema de cand ma stiu. N-am avut talie niciodata si nici abdomen extra plat. Dupa ce am nascut fireste ca situatia nu e cu mult mai buna. Am agravat insa situatia mancand in stilul in care mancam si acum 5-6 ani. Numai ca acum arderile mele s-au dus naibii! A doua zona problema....the pancake ass of mine! Am fund plat! PLAT SI LASAT. There you have it, pretty visual for you! Ce avem de facut? Pai, eventual ceva in afara de oftat si constatat.Stiu ca la postarile cu outfit-uri chestiile astea nu se prea observa dar sunt adevarate. Hainele alese ok pot fi iertatoare cu tine. Dar cand ramai in fata oglinzii with the naked truth....you are in for one rude awakening.

Asa si ce e cu asta o sa intrebati? Este! Eu sunt lenesa de fel si ma dau batuta imediat daca nu vad rezultate rapide. In orice domeniu. Mancatul sanatos ma tine cateva zile, pe urma bag o ciocolata jumate si o cutie de inghetata si imi plang imi pumni ca si asa nu pot face nimic. Yeah bitch, guess why? La fel si cu sportul. Fiind o tipa total nesportiva ma tin de exercitii doua zile, nu vad six pack (DOOOOOH) si zic gata, n-are rost. Stiu stiu shhht, I am being real here! 

Numai CA! Alergatul ala putin si cu pauze de care m-am apucat ma face sa cred ca pot si altfel. Rezistenta deja mi-am imbunatatit-o. De la nici un km fara sa mor alerg aproape 3 si nu mor. Nu arat nici foarte sexy la sfarsit dar nu mor! Si jur ca e cea mai buna psihoterapie ever. Poti sa plangi, poti sa urli in interior, poti sa iti tragi suturi in fund....e foarte instructiv si te ajuta la autocunoastere!:)) Cand vine vorba de strenght training I am a pussy. Cedez rapid! Si ia ghici de la ce se fac muschii, de la cardio sau de la sudoare si lacrimi din ailalta mai sustinuta. Mdaaa!

Asa ca...aici acum oficial va anunt ca: in urmatoarele cateva saptamani o sa incerc sa mananc cat mai ok posibil every damn day, o sa imi vad de alergat si o sa fac cat mai multe exercitii de forta si cladit de muschi. Aaa sa nu uit, ca sa nu mor am voie una portie cheat meal pe saptamana. In weekend. Una portie insemnand ori o masa, ori un maaaaareee desert pacatos. Am zis-o in public. Poate asa ma tin de treaba. Am facut before pictures. In colanti si bustiera. Not a pretty sight at all. Inca nu stiu daca o sa am curajul sa le afisez. Dar daca ma incumet poate dupa cele cateva saptamani va pun poze de progres.... Sa ne intelegem, nu sunt grasa, sunt doar total netonifiata, pufoasa si cu chestii care atarna peste tot. Daca pe unele parti ale corpului gravitatia le-a distrus iremediabil si numai un implant le mai poate salva (aheeem ladies), altele pot fi facute sa arate ok. DAR NU STAND PE CUR TOATA ZIUA!:)) Si da, realizez ca e Pastele la mijloc. Asta este, facem ce putem! Rog pe aceasta cale familia si cunoscutii sa nu ne faca cadou mie sau fie-mi ciocolata. Nu am atata tarie si as manca-o pe toata intr-o aspiratie ca de obicei.

Scuzati-mi limbajul licentios dar I am pissed at myself. Asa..peste 6-7 saptamani va acord dreptul sa ma urecheati daca nu va anunt cum m-am descurcat! Ahh, I know, o sa aleg o data foarte misto. 21 mai pica miercurea iar 22 mai e ziua mea. Asa ca in 21 it is. Update time inainte sa mai adaug un an la catastif.

Gata! Am terminat cu vorbaria. Acum haleala de ieri:

8 a.m. Am dus picea la gradi si cand am venit am bagat asa: fulgii de ovaz clasici facuti cu apa clocotita, miere, doua lingurite de nuca maruntita, cacao. Va jur ca ai impresia ca mananci ceva extrem de nasol pentru silueta si de gustos pentru papile!:)) E noua mea pasiune. Si un ceai negru cu un pic de miere si un pic de lapte.


11.30 a.m. M-am luat cu treaba, nu am apucat sa bag o gustare mica asa ca aveam o foame de lup in mine. Therefore, un fel de brunch s-a petrecut. Un ou fiert tare (bleaaaahhh alea moi), o felie de telemea, ardei rosu si...problem, jumatate de felie de paine prajita. What can I say! GOOOOD!

15.30 p.m. Orele de masa mi-au fost cam ciudatele, nu stiu de ce. In finee. Super pranz. Piept de pui la gratar, avocado cu lamaie si condimente, quinoa si niste fasole verde cu un pic de sos picant. Fara paine. Nici macar nu am simtit nevoia.

17.30 p.m. Five o'clock tea cu picea. Un ceai bun si "prajituri" din doua ingrediente: fulgi de ovaz si banane. Amestecate si bagate la copt. Healthy si amagitor de pofte de dulciuri. Nu sunt ca fursecurile cu ciocolata, but then again, what is?:)) Am mancat vreo 5-6 guilt free si aia a fost.

 
20.30 p.m. Ma lume, eu nu pot sa ma uit la Masterchef fara sa mananc. Suntem eu si cainele lui Pavlov la emisiunea aia. Imi ploua in gura si la farfuriile care zic chefii ca sunt "de..maro":)) I have no hope! Asa ca mi-am luat cu mine un snack sanatos. Apio si niste iaurt grecesc (2% grasime) in care sa il inmoi. As fi mancat cu unt de arahide dar la ora aia nu era cea mai fericita alegere. Macar nu au fost chipsuri!

Asadar si prin urma grecii fac comert pe mare (asta era rima din aia cretina de pe vremea copilariei mele extrem de culte) cam cu asta ma prezint azi in fata voastra. Se mai baga cineva? Mai declara cineva pernute pe abdomen in loc de pachetele si clatite pe fund in loc de bombeuri?:P

Share:

23 comentarii

  1. Declar, declar! Le am, chiar daca altii spun ca delirez! :P
    Diana, am citit aici ca despre mine insami; pana la partea cu decizia; de-acolo, tu te detasezi, esti la alt nivel! te felicit si iti tin pumnii; astept sa se produca si la mine declicul, desi ar cam fi trebuit, au existat momente-revelatie! :)

    Puuuup!
    Be strong!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, exact acelasi lucru mi-l spuneai si la postarea de acum un an, ca uite, eu sunt mai ambitioasa. Guess not, ah?:)) Eu zic ca poti incepe usoooooooooooooooooooooooooor cu 10 minute de miscare pe zi si sa urci progresiv. Si cu mancatul la fel..elimina un inamic la saptamana de exemplu. Saptamana asta mai putina (sau deloc) paine, saptamana viitoare pa dulciuri...Eu zic ca putem! Hai alatura-te!:D

      Ștergere
  2. Oh ce m-as tencui si eu cu niste muschi peste tot, eu trebuie sa muncesc rau si sa mananc cat doi ca sa-mi revin. Cand ziceam ca imi mai trebuie vreo 4 kilograme iarasi s-au transformat in 10 lipsa. Pentru ca imi faceam peste am pierdut emisiunea.
    Bafta la tot ce ti-ai propus. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pana la urma n-am vazut nici eu chiar toata emisiunea ca a venit tarziu sotul de la munca si m-am dus sa ii dau sa manance.
      Lasa ca o sa iti reintri si tu in forma!:) Spor la pus kilogramele la loc!

      Ștergere
  3. Ieri am vrut sa fac si eu o tentativa de cookies cu fulgi de ovaz si banane, chiar m-am dus in piata si am luat banane, dar n-am mai apucat sa fac. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi permit si eu sa comentez ca prea ma recunosc in ceea ce ai scris. Eu ma cosider un skinny fat, desi am sub 50 kg la 1,68 sunt pufoasa, gelationoasa, fara musculatura si 'sweet addicted'. La fel ca tine incerc zi de zi sa mananc sanatos si sa fac putina miscare chiar si acasa (www.fitnessblender.com) are exercitii pentru toti desi in 'lumea nebuna' in care traim nu imi iese mereu.

    Iti tin pumnii sa te tii de plan si o sa-ti urmaresc post-urile chiar daca nu o sa comentez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de ce sa nu comentezi?:)Sa comentezi!:))
      Da, asa si eu. Skinny fat, gelatinoasa, sweet addict. M-ai descris perfect:P

      Ștergere
  5. Dap, dap, subscriu si eu ! Mi-am facut lista cu exercitiile, de 2 saptamani m-am si apucat, iar din aprilie ma apuc si de alergat...ca se mareste ziua si am sanse sa alerg pe lumina, ca altfel ma si vad fugarita de o haita de maidanezi. Bine, nu garantez ca scap nici asa :|
    Ce ma da pe mine inapoi e serviciul...ajung acasa asa stresata, obosita, lipsita de chef si colac peste pupaza si foarte tarziu uneori...dar incerc sa la impac eu cumva, trebuie !
    Si la mine alergatul e o MAAARE problema. 1km cred ca e cea mai cea realizare. Trebuie sa-mi spui musai cum ai facut sa ajungi la 3 !!! Pffoooaaaaa, VREAU ! Eu am gasit un fel de antrenament gradat, cum sa ajungi de la 0 km, (cati sunt in stare acuma), la 5, in "doar" 9 saptamani, alergand de 3 ori pe saptamana. :D. De-abia astept sa vad cum e, daca pot progresa !
    Ma fac de ras tare daca spun ca deja stau si-mi analizez burtica sa vad: poate-poate incepe sa rasara vreun muschiulet tonifiat si patratos ? :))
    Tie felicitari pt. determinare, si mult spor la facut muschiuleti si conditie fizica !!!
    Hugs, Alina >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu prefer sa alerg la primele ore ale diminetii! Asa stiu sigur ca ma umplu de energie pozitiva.
      Stai linistita ca si eu prima data mai mult m-am tarat decat am alergat. Si am continuat sa fac aceeasi distanta pana am simtit ca nu mai mor. Apoi am marit cu inca 300 de m. Pana am simtit ca pot sa fac si distanta aia usor...si tot asa. Pana m-am trezit ca alerg si eu mai ca omul!:))
      Asa fac si eu cu analizatul burtii asa ca relax, you are normal!:))Sau ma rog, daca esti anormala, atunci si eu sunt!
      Aceleasi urari si tie!:*

      Ștergere
  6. Iti tin pumnii, orice ar fi, nu renunta! Esti mai puternica decat dulciurile acelea, da? Din partea mea, poti sa scrii de mai multe ori pe saptamana despre asta, e motivational pentru mine, licheaua!
    Eu cu dulciurile sunt ca betivii, nu mult, dar zilnic, frate! Mi se lipesc de mana cate o bombonea sau un biscuit cu Nutella.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu stii bine, usor de zis, greu de facut!:))
      Si cu dulciurile eu nu sunt ca betivii sunt ca dependentii de alcool. Si zilnic si mult!:)) Ca putin nu mai are efect! :P

      Ștergere
  7. Felicitări pentru determinare și succes, să-ți duci planul la capăt! Trebuie să ne arăți evoluția ta, poate așa motivezi și alte fete. Eu nu mă plâng de chestii lăsate și burtă nu știu ce-nseamnă :)) (o să aflu eu după un copil), dar nici nu sunt toată numai pătrățele. M-am apucat de sport de pe la începutul anului și m-am ținut cât de cât... dar mai am perioade cu pauze cam prea mari și cred că ar cam trebui să renunț la ele.
    Mă bucur că nu sunt singura căreia nu-i place oul moale... e bleah rău. :)) Și îmi place mesajul de pe cană, foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si Doamne ajuta!:))Ca de obicei ma opresc plina de avant! Eu am zis, burta am avut mereu mereu, dar dupa copil a devenit mai dubioasa. Puteam sa scap de ea dar mi-a fost lene si acum o sa fie muuult mai mult de furca! Aia e ca si eu am pauze lungi si dese. Si nu sunt bune. Perseverenta e cheia succesului aici! Sper ca o sa am curaj sa pun pozele. Poate beau ceva de incurajare inainte!:))
      I hate ou moale. Numai cand il vad imi vine sa vars.
      Daa, cana de la mama, cu mesaj subliminal!:)

      Ștergere
  8. Deena, bagă genoflexiuni dacă vrei să faci ceva cu fundulețul. :)) Și vezi că alergatul nu te tonifiază. Îți trebuie și ceva exerciții de forță, niște greutăți, alea alea. Nu mă dau expertă, dar știi de când mă lupt cu nenorocitele de kg în plus și am mai învățat și eu ceva între timp. :D
    Îmi place ce/cum mănânci. Toate îmi fac cu ochiul. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap stiu si bag genoflexiuni. Am stiut dintotdeauna, dar na, e mai simplu sa ne plangem decat sa luam masuri, nu?:)) Si stiu ca alergatul nu tonfiaza, am si zis ca ala il fac pentru rezistenta si pentru efectul terapeutic de necontestat:) Si urmeaza greutatile ca m-am saturat sa imi fac exercitiile cu sticle de apa!:))

      Ștergere
  9. Si eu am aproape o luna de cand am inceput sa mananc mai sanatos (fara prajeli, aproape deloc paine, dulciuri cat mai rar, multe legume etc.) si sa alerg (pentru ca la capitolul miscare/sport nu prea am cand/cum sa fac altceva :))) ). Dar si eu ca si tine daca nu vad rezultate imediat cedez... well pe mine m-au ajutat acele poze motivationale de pe Pinterest :)). Poate te ajuta si pe tine :D. Iti tin pumnii!

    Siiii, si eu am facut acele fursecuri cu fulgi de ovaz si banane cand am fost acasa <3. Intradevar, nu se compara cu ciocolata, dar au fost bune :D. Eu le-am mai pus si miere, nuci si esenta de portocale :D.

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti tin pumnii1 Sper sa reusesti mai mult decat ti-ai propus.
    Ai fost atat de cuminte incat imi vine sa te felicit on and on. Felicitariii!
    Ar trebui sa iau lectii de la tine (si la mancat sanatos nu numai la Aricel :)))).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Femeie, te superi pe mine daca iti zic ca esti nebuna? Nu stiu ce mananci tu in restul saptamanii, insa ce vad in postari e foarte misto. Nu stiu alt om care sa manance mai sanatos. Si ii povesteam si maica-mii ca ti-ai educat pitica sa ii placa verziturile si alte bolbotine si e foarte bine.
    Sunt de acord insa cu the naked truth. Nici dezbracata nu te-am vazut, insa daca tu zici ca chestiile sunt acolo, probabil sunt. Stiu cum e. Daca nici eu nu stiu... putem pacali foarte usor natura cu hainutele, insa cand suntem doar noi cu noi si cu oglinda, e mai nasol. Eu de cand m-am apucat de sala ma simt mult mai "ferma", am niste picioare de fier, celulita de pe ele e putin mai "stearsa", insa in partea de sus sunt la fel de mamaliga. De-aia de saptamana asta m-am apucat serios de treaba. Banda maxim 20 de minute dar intensitate mai mare, exercitii pentru piept (degeaba am bubsii de 10 kile daca sunt ca niste piei de hipopotam), abdomene cate incap, fandari cu gantere pentru fund si pernutele de sub el, plus niste exercitii cu o bara si un fir (la naiba, mi-a zis instructorul cum se numeste aparatul dar am uitat. Heli... ceva) pentru spate si unturica de pe dumnealui. Eu mi-am stabilit termenul de Paste. Daca nu vad nimic pana atunci, ma impusc in dos cu pistolul cu bile luat din balci. Pai ceeee mama ma-sii??
    Cu mancarea incepe sa imi fie mai greu, am reluat prostul obicei de-a bea cafea (buba e zaharul, nu cafeaua), de a manca uneori prajeli, iar la paine NU POT sa renunt. Nu pot si nu vreau. Daca nu am paine, mananc 24 de ore fara oprire si nu ma simt satula. Cereale? Ce E alea? Mananc juma de cutie de cereale integrale cu un iaurt mic si nu simt nimic. Nu-s satula nu nimic. :)) Insa incerc, incerc cat pot.
    Gata cu romanul, nuvela sau ce o fi. M-am cam intins. :)) Te pup!
    P.S. Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Haha :))) Zici ca in prima parte am citit despre mine :D Si eu am exact aceleasi probleme! Am incercat sa mananc sanatos, am incercat sa fac sport acasa, de fiecare data am esuat :/ Adevarul e ca in casa nici nu am loc sa ma desfasor si avand unele probleme medicale nu pot face toate exercitiile si atunci mi se pare ca incerc degeaba programele astea, cred insa ca alergatul mi-ar placea, dupa ce imi cumpar echipament o sa ma apuc de alergat :) Cat despre mancatul sanatos, ei bine, aici e dificil, pentru ca nu-mi place mancarea sanatoasa, a nu se intelege ca mananc toata ziua grasimi si porcarii, dar rar ai sa vezi la mine o salata, daca manac o salata in 10 minute imi e foame din nou, asta pentru ca mintea mea nu pricepe ca si salata e mancare, mintea mea se gandeste doar la pizza, paste si orez (ultimele doua in diverse combinatii) :D Eu iti tin pumnii si iti doresc mult succes, sunt sigura ca ai sa reusesti sa realizezi tot ceea ce ti-ai propus :*

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte inspirationala aceasta postare. :D o sa am de unde trage cu ochiul la urmatoarele ore de gatit. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut! Îmi place tare cum scrii. Ai un limbaj degajat, tineresc și, cel puțin pe mine, mă faci să citesc și mai mult când văd că nu te reții de la fucks and damns :)). GG!

    RăspundețiȘtergere
  15. Azi am un an de cand merg la sala constant (n-am renuntat nici o luna si pauza am facut de Pasi si Craciun, atat) cam de 5 x pe saptamana. M-am hotarat anul trecut sa merg pt ca nu mai aratam nicicum. Eram slaba imbraca, aratam bine, dar dezbracata nu era situatia roz. Aveam muffin top, aripioare, celulita pe picioare si fund iar in partea de sus eram prea slaba. Asa bine imi pare ca m-am dus si n-am amanat. Vad multa lume care spune de luni, de maine, de luna viitoare ma apuc sa (mananc altfel, sa alerg sa fac nu stiu ce). E o prostie si ne furam singuri caciula. De azi, de acum! Eu te incurajez sa te tii de treaba pentru ca daca o sa fii consecventa o sa-ti multumesti peste ceva timp. Nu cauta un quick fix ca nu exista. Iti trebuie 3 luni ca sa vezi schimbari notabile cu sportul deci trebuie sa ai putina rabdare. Mie nu-mi vine sa cred cat am evoluat si cat m-am schimbat intr-un an de zile. Si nu ma entuziasmez pentru patratelele de pe abdomen cat ma bucur cand vad cat am progresat ca si conditie fizica. Cand vad cat de multe pot sa fac acum spre deosebire de cat de putine puteam la inceput... eram varza. Nu exista persoana mai comoda decat mine, iti spun! daca am putut eu, lenesa nr 1, o sa poti si tu, numai sa VREI. Neaparat du-te la o sala sau cumpara-ti niste gantere pentru exercitii, alergatul slabeste dar nu tonifiaza nimic. Ai nevoie de greutati pt fund daca vrei sa-i schimbi forma. In materie de Posterioare iti recomand canalul asta Youtube: https://www.youtube.com/user/womensworkoutchannel Gasesti zeci de video uri pt acasa sau pt la sala. Spor!

    RăspundețiȘtergere